Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در جلسه هماهنگی سی و نهمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: استان خوزستان و شهرستان اندیمشک در روزهای چهارم و پنجم بهمن ماه میزبان 16 تیم داخلی و خارجی کشتی فرنگی است. تلاشمان این است که این دوره در سطح قابل قبول و بالایی برگزار شود، به صورتی که در شان چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و خوزستان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با عنوان اینکه تمام اقدامات لازم برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات صورت گرفته است، گفت: اندیمشک نیز یکی از شهرهایی است که در کشتی فرنگی حرف برای گفتن دارد و زبانزد است و مطمئنا استقبال خوبی هم از سوی تماشاگران صورت می گیرد.

شریعتی با بیان اینکه رقابت ها در سالن سرپوشیده شهید سروندی که یکی از بهترین سالن های کشور است، برگزار خواهد شد، افزود: در مورد اسکان تیم ها داخلی و خارجی و رفت و آمد ورزشکاران از محل اقامت تا سالن نیز تدابیر لازم در نظر گرفته شده است.

استاندار خوزستان با بیان این که باید در تمام زمینه ها تقسیم کار صورت گیرد، اضافه کرد: در بحث امنیت مسابقات نیز جلسه شورای تامین با حضور مسوولان شهرستان های اندیمشک و دزفول برگزار شود و هماهنگی های لازم صورت بگیرد. باید همکاری ها نزدیک تر شود، چرا که قرار است میزبان تیم های خارجی نیز باشیم.

شریعتی در این جلسه بر هماهنگی با صدا و سیمای مرکز خوزستان برای پوشش کامل و زنده این دوره از مسابقات تاکید کرد.

استاندار خوزستان همچنین از هماهنگی انجام واریز مبلغی به عنوان ورودی این رقابت ها به حساب فدراسیون کشتی خبر داد.

لازم به ذکر است که تاکنون حضور تیم های گرجستان، مصر، چین، قزاقستان، کرواسی، صربستان، ارمنستان و فلسطین قطعی شده است.

سی و نهمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی روزهای چهارم و پنجم بهمن ماه به میزبانی شهر اندیمشک برگزار می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فدراسیون کشتی کشتی فرنگی خوزستان استاندار خوزستان جام تختی اندیمشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۲۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات فوتبال جام روستایی کوماسی مریوان

 این رقابت‌ها در ۶ گروه چهار تیمی برگزار می‌شود و در گروه A، تیم‌های هلیزآباد، سورکول، پلووره و چاولکان وزیر حضور دارند.

گروه B متشکل از تیم‌های لاویسان، آلی همدان، بلچه سوور و دری و گروه C هم شامل تیم‌های برده سفید، ذکریان، بیددره و شیخ عطار است.

در گروه D هم تیم‌های نی، پیرخضران، شیخ شربتی و ونینه سفلی، گروه E تیم‌های نسل، مولینان، چوئین و کوره دره و گروه F نیز ونینه علیا، دره خشکه، دره وزان و شویشه با هم رقابت می‌کنند.

دهیار روستای هلیزآباد مسئول برگزاری این مسابقات گفت: سومین سال است که این مسابقات برگزار می‌شود و تماشاچیان زیادی از روستا‌های اطراف و حتی از مریوان برای دیدن مسابقات به روستای هلیزآباد می‌آیند.

آسو رضایی افزود: یکی از اهداف برگزاری رقابت‌های فوتبال، انعکاس مشکلات و کمبود‌های دهستان کوماسی و جلب توجه مسئولان برای رفع این مشکلات است.

‍رقابت‌های فوتبال جام روستایی نوروزی منطقه کوماسی از توابع شهرستان مریوان هر ساله با حضور تیم‌های روستا‌های این منطقه به میزبانی روستای «هلیزآباد» برگزار می‌شود.

آمنه غلام ویسی مدیرکل ورزش و جوانان استان در آیین افتتاح این رقابت‌ها با اشاره به لزوم توسعه ورزش و فعالیت‌های تربیت بدنی در میان اقشار مختلف جامعه به ویژه مناطق روستایی، ایجاد شور و نشاط در میان جوانان روستایی و همچنین افزایش روحیه همبستگی، همدلی و انسجام در این جوامع را از اهداف برگزاری این مسابقات عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • مشخص شدن ۲۰ کشتی‌گیر ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا
  • حضور ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی کوراش
  • اسامی فرنگی‌کاران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد
  • فارس و خوزستان؛ برگزارکننده جام تختی ۱۴۰۳
  • معرفی داوران رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جوانان
  • آغاز مسابقات فوتبال جام روستایی کوماسی مریوان
  • برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش در اسفراین
  • گود «زینل خان» اسفراین میزبان مسابقات بین‌المللی کوراش شد
  • برگزاری مسابقات بین المللی کوراش در اسفراین/ حضور ۱۵ کشور در گود زینل خان
  • حضور تیم های خارجی در مسابقات کوراش اسفراین