Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@12:37:52 GMT

برگزاری سمینار کتابفروشی در کسب‌وکار سنتی و مدرن

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۲۰۴۲

برگزاری سمینار کتابفروشی در کسب‌وکار سنتی و مدرن

به گزارش خبرگزاری مهر، نیکنام حسینی‌پور مدیرعامل موسسه خانه کتاب گفت: سمینار «کتابفروشی در کسب و کار سنتی و مدرن» روز سه‌شنبه دوم بهمن با همکاری خانه کتاب، اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران و معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار می‌شود. ثبت نام وحضور کتابفروشی‌ها از سراسر کشور در این سمینار رایگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کتابفروشان می‌توانند تا ۳۰ دی ماه برای ثبت‌نام در این سمینار یک روزه به سایت ketab.ir مراجعه کنند. همچنین، کتابفروشی‌های شهرستان‌ها و کتابفروشی‌های عضو طرح فصلی در اولویت ثبت نام قرار دارند.  

مدیرعامل خانه کتاب اهمیت برگزاری سمینار «کتابفروشی در کسب و کار سنتی و مدرن» را توجه به کتابفروشی‌ها به عنوان حلقه اصلی صنعت نشر عنوان کرد و گفت: موسسه خانه کتاب با هدف توجه به اهمیت و نقش کتابفروشی‌ها در توزیع کتاب، افزایش کتابخوانی و جلوگیری از تعطیلی آنها تاکنون ۱۰دوره طرح توزیع یارانه از طریق کتابفروشی‌ها را اجرا کرد. اجرای این طرح‌ها رونق نسبی کتابفروشی‌ها و افتتاح کتابفروشی‌های جدید را به دنبال داشت.

حسینی‌پور ادامه داد: در نشست‌ها و هم‌اندیشی با کتابفروشان متوجه اجرای روش‌ها، شیوه‌ها و طیف وسیعی از فعالیت‌های مدرن و سنتی شدیم. بنابراین تصمیم گرفتیم با برگزاری سمینار «کتابفروشی در کسب و کار سنتی و مدرن» با حضور کتابفروشان سنتی، مدرن، تخصصی، زنجیره ای و محلی بهترین تجربیات، یافته‌ها و اطلاعات متخصصان و کارشناسان را عرضه کنیم تا زمینه‌ای برای هم‌اندیشی و تبادل نظر و اشتراک تجربیات فراهم شود.

وی بر اهمیت آموزش کتابفروشان تاکید کرد و گفت: آموزش کتابفروشان یکی از حلقه‌های گمشده نیروهایی است که در کتابفروشی‌ها کار می‌کنند. بنابراین لازم است آموزش‌های دوره‌ای برای آنها برگزار شود تا در چنین همایش‌هایی تجربه‌های خود را با هم به اشتراک بگذارند.

مدیرعامل خانه کتاب در پایان گفت: کتابفروشان شرکت کننده در سمینار «کتابفروشی در کسب و کار سنتی و مدرن» از طرف موسسه خانه کتاب و اتحادیه ناشران و کتابفروشان گواهینامه حضور در سمینار را دریافت خواهند کرد.

سمینار « کتابفروشی در کسب و کار سنتی و مدرن» سه شنبه دوم بهمن از ساعت ۸ تا ۱۷ در تالار ایوان شمس واقع در میدان فاطمی، خیابان شهید گمنام، ابتدای بزرگراه کردستان، برگزار می‌شود.

کد خبر 4512996 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: اقتصاد خانه کتاب کتابفروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۲۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد فضای کسب‌وکار برای سازندگان و مردم در بازار مسکن ضروری است

 فرشید پور حاجت دبیر انجمن انبوه سازان مسکن کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه فراهم کردن فضای کسب و کار برای افزایش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و مردم  مهم‌ترین عامل برای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص جهش تولید با مشارکت مردم است گفت: در همین راستا پیشنهاد می‌شود مجلس با تشکیل کارگروه مشترک با مشارکت انبوه‌سازان و بخش خصوص سیاست‌های تشویقی انگیزشی متناسب با شعار سال را برای بخش خصوصی مهیا کند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر دولت می تواند با حمایت از بخش خصوصی در قالب پرداخت تسهیلات ساخت و همچنین حمایت های مالی از سازندگان بخش خصوصی و مردم زمینه را برای ورود این بخش به حوزه مسکن فراهم کند.

دبیر انجمن انبوه سازان مسکن تاکید کرد:  دولت با رویکرد تحقق فرمان مقام معظم رهبری با استفاده از ظرفیت‌های موجود تشکیل کارگروه مشترک با انبوه‌سازان جهت برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت برای برون رفت از شرایط حاکم بر اقتصاد مسکن و افزایش تولید و عرضه مسکن به‌عنوان مهم‌ترین عامل ثبات درحوزه مسکن و ساختمان هدفگذاری کند.

پور حاجت اظهار کرد: فرمان مقام معظم رهبری دربهار ۱۴۰۳ کاملا شفاف و نور امید را برای بخش خصوصی کشور  وهمچنین استفاده از ظرفیت های مردمی روشن کرده و امیدواریم با توجه به فرمایشات رهبری و با ایجاد همگرای و هم‌افزایی بین دولت و بخش خصوص اقدامات مناسب در حوزه اقتصاد و مسکن برای آبادانی ایران مهیا شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • راز یک جنایت بزرگ در دریاچه متروک
  • ایجاد فضای کسب‌وکار برای سازندگان و مردم در بازار مسکن ضروری است
  • بازدید ۱۲ هزار و ۵۰۰ مسافر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری تویسرکان
  • برگزاری نوروزگاه خوی در جوار کاروانسرای تاریخی خان
  • بازدید بیش از ۱۲ هزار مسافر از جاذبه‌های گردشگری تویسرکان
  • برگزاری آیین سنتی سمنوپزان در قزوین+ فیلم
  • نگاهی به آیین سنتی هوم بابایی در آران و بیدگل + فیلم
  • برگزاری جشنواره حلوا و شیرینی‌های محلی در اروندکنار
  • رونمایی از ۲ کتاب در زرند
  • گرگیعان آیینی سنتی ویژه کودکان عرب‌ خوزستانی