Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@03:03:18 GMT

عملکرد ۴۰ ساله انقلاب اسلامی به مردم تبیین شود

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۲۱۹۲

عملکرد ۴۰ ساله انقلاب اسلامی به مردم تبیین شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت زاده، ظهر امروز در جلسه ستاد ۴۰ امین سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان مرند که با حضور معاون استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از مدیران شهرستان در دفتر امام جمعه برگزار شد، ابراز داشت: دستگاه های اداری که برای دهه فجر برنامه ارائه کرده اند، آن را عملیاتی کنند، باید آستین ها را بالا زده و ۴۰ امین سالگرد انقلاب اسلامی را باشکوه تر برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اگر حرکت نکنیم، وضعیت عراق و سوریه در ایران نیز تکرار می شود، تصریح کرد: باید اقدام جدی در ۴۰ امین سالگرد انقلاب اسلامی انجام دهیم، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی و تمامی دستگاه ها باید عملکرد چهار دهه خود را به مردم ارائه کنند اما متاسفانه این کار صورت نگرفته است.

امام جمعه مرند خاطرنشان کرد: نسل جوان باید بدانند که کجا بوده ایم و کجا رسیده ایم، ما غفلت کرده ایم و دشمن، از ناآگاهی جوانان سوء استفاده می کند.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده تاکید کرد: عملکرد ۴۰ ساله ایران و آذربایجان شرقی باید از سوی مدیران، استخراج و جمع بندی شده و به مردم تبیین شود تا جامعه تفاوت ها را احساس کند.

وی با اشاره به جدیت دشمنی علیه انقلاب اسلامی عنوان کرد: مسئولان در بیان عملکرد ۴۰ ساله، تفاوتی بین اصلاح طلبان و اصول گرایان قائل نشوند، کوچک نگاه کردن به عملکرد نظام، نقطه ضعف برخی مسئولان به شمار می رود.

استاد حوزه و دانشگاه همچنین توجه ویژه به وحدت ملی را ضروری دانست و تصریح کرد: باید مردم را نسبت به آینده نظام امیدوار کنیم، در برنامه ها دقت شود که وحدت ملی مورد توجه قرار بگیرد و افرادی به عنوان سخنران انتخاب شوند که نگاه ملی داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده حفظ و تقویت وحدت ملی را مساله بسیار مهمی عنوان کرد و اظهار داشت: دعوای شیعه و سنی به ضرر مسلمانان است، نباید با کج سلیقگی برخی صحبت هایی به میان آوریم که علیه انقلاب اسلامی تمام شود، وحدت امروز از نان روز هم برای ما واجب تر است.

وی اذعان داشت: کرامت مردم باید محفوظ باشد، مردم اصل نظام اسلامی هستند و اگر مردم در صحنه نبودند انقلاب اسلامی به پیروزی نمی رسید و اگر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور باشکوه نداشته باشند دشمن جری تر می شود.

امام جمعه مرند در ادامه گفت: جلسات دیدار چهره به چهره مردم و مسئولین در ایام دهه فجر برگزار شود و اگر نیاز به عذرخواهی از مردم باشد انجام خواهیم داد و نباید مردم را پیچاند.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده افزود: میز خدمت برخی دستگاه های اداری در ۲ جمعه مقارن با دهه فجر در نماز جمعه مرند برپا شود تا به مشکلات مردم رسیدگی شود.

دستگاه های اداری برای تبیین عملکرد ۴۰ ساله نظام متحد شده اند

همچنین معاون استاندار آذربایجان شرقی، تصریح کرد: امروز در فضایی هستیم که فشار بیرونی موجب انسجام درونی شده و تنها سالی است که بعد از ایام جنگ، همه برای بیان عملکرد نظام اسلامی متحد شده اند.

داود گرشاسبی خواستار اجماع دستگاه های اداری برای نصب بنر در شهر شد تا هم هزینه ها کاهش پیدا کرده و هم وحدت بیشتر بین ادارات فراهم شود.

وی تاکید کرد: وحدت ملی، هم افزایی را به دنبال دارد، امسال باید تمام تضادها را کنار بگذاریم.

فرماندار ویژه شهرستان مرند همچنین خواستار انتشارگزارش عملکرد ۴۰ ساله ادارات شهرستان مرند به صورت کتابچه شد.

حرمت ایام فاطمیه در برنامه های دهه فجر حفظ شود

همچنین رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مرند، ابراز داشت: کارگروه های تخصصی در مجموعه ها تشکیل شده و برنامه ها اعلام شده که برگزاری جشن های انقلاب در مدارس و پایگاه های و یادواره شهدا و بسیج از آن جمله است.

حجت الاسلام والمسلمین رجب زاده با اشاره به تقارن ایام فاطمیه با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داد: با توجه به باور دینی مردم به ایام فاطمیه، دستگاه های اداری حرمت این ایام را در اجرای برنامه های دهه فجر امسال نگه دارند.

وی افزود: نباید به دست دشمن بهانه داد که علیه انقلاب اسلامی استفاده کنند که البته مردم و دستگاه های اداری نیز هر ساله حرمت این ایام را نگه داشته اند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرند نیز از برپایی مراسم نورافشانی به صورت گسترده در میدان امام حسین(ع) این شهر خبر داد.

کد خبر 4512906

منبع: مهر

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران دهه فجر مرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۲۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت روز ارتش با رژه نیرو‌های مسلح در شاهرود+ فیلم

در  مراسمی یگان‌های نمونه تیپ ۱۵۸ شهید کشاورزیان، تیپ ۲۵۸ شهید پژوهنده، قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار، گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم، انتظامی و سپاه از مقابل کلام الله مجید و تمثال بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی رژه خودرویی و موتوری رفتند و با آرمان‌های امام راحل و شهیدان تجدید پیمان کردند.

امیر سرتیپ دوم بهار خواجه وند امیری فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار شاهرود در این مراسم با بیان اینکه همزمان با نخستین روز‌های پیروزی انقلاب اسلامی ایران توطئه، مکر، نیرنگ دشمنان علیه ارتش آغاز شد، افزود: این انقلاب در هر شرایطی با رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی می‌رسید، اما پیوستن ارتش به مردم موجب تسریع و شتاب در پیروزی انقلاب شد و هیمنه رژیم ستم شاهی شکسته شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار شاهرود گفت : فرمان تاریخی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران برای نامگذاری ۲۹ فروردین به عنوان روز ارتش در اذهان مردم فراموش نشدنی است.

خواجه‌وند جعفری تصریح کرد: ۲۹ فروردین روز تولد دوباره ارتش به عنوان ارتش انقلابی، مومن، کارآمد و پاکسازی شده از مستشاران خارجی و ایادی داخلی آنان شد.

وی افزود: ۲۹ فروردین ارتش با امام (ره)، آرمان‌های انقلاب و مردم شریف ایران اسلامی پیمانی از جنس خون، شهادت، ایثار و جانبازی برای دفاع تا آخرین قطره خون خود از کیان اسلامی بسته است.

امیر خواجه‌وند جعفری، ثمره این پیمان را تقدیم ۴۸ هزار شهید ارتش به انقلاب برشمرد که ۴۶ هزار نفر آنها از نیروی زمینی بودند.

حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود هم در این مراسم گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با درایت امام (ره) نیرو‌های مسلح به ویژه ارتش حمایت شدند.

حجت الاسلام امینی افزود: اقتدار، امنیت ملت و کشور به دست پرتوان نیرو‌های مسلح تامین و تضمین می‌شود که به ویژه پاسخ جدید این نیرو‌ها در تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت چند تن از سپاهیان دلاور مایه افتخار، امنیت و امیدآفرینی برای کشور و مردم شده است.

حجت الاسلام امینی ۲۹ فروردین و رژه اقتدار نیرو‌های مسلح در شاهرود را به میزبانی قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار را تبلور امیدآفرینی برای ملت عنوان کرد.

ابوطالب جلالی فرماندار شاهرود نیز در این مراسم گفت: ظرفیت عظیم ارتش همراه سایر نیرو‌های مسلح توان بازدارندگی ارزشمند، قدرت رزمی و پدافندی نیرو‌های زمینی، دریایی و هوایی را به منصه ظهور رسانده است.

جلالی نامگذاری روز ۲۹ فروردین در تقویم کشور برای حماسه آفرینی‌های ارتش و گرامیداشت یاد و خاطره ۴۸ هزار شهید ارتش در دفاع از ایران اسلامی را افتخارآفرین برشمرد و افزود: خدمات و برنامه‌های شایسته ارتش همراه سایر نیرو‌های مسلح در اقتدار، امنیت، دفاع مقدس و درخشش در حوادث بحران‌های طبیعی و انسان ساز در کنار مردم هوشمندانه و غرورآفرین است.

وی به توان و ظرفیت امنیت‌ساز نیرو‌های مسلح اشاره کرد و گفت: پاسخ متقابل نیرو‌های سپاه اسلام به رژیم صهیونیستی در «وعده صادق» اقتدار نیرو‌های مسلح در دفاع از کیان اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تهاجم فرهنگی سابقه ۲۰۰ ساله دارد/ راه‌اندازی کتابخانه عمومی «اقتصاد و فرهنگ»
  • بزرگداشت روز ارتش با رژه نیرو‌های مسلح در شاهرود+ فیلم
  • نقش و جایگاه ارتش تبیین و اطلاع‌رسانی شود
  • برگزاری اولین یادواره شهدای هنرمند مرند
  • برگزاری اولین یادواره شهدای هنرمند شهرستان مرند
  • علما در طول تاریخ با تبیین حق و حقیقت هدایتگر مردم بوده‌اند
  • تنبیه اسراییل ضرورت داشت
  • تنبیه اسرائیل ضرورت داشت
  • برگزاری نشست توجیهی خبرنگاران بهمئی به مناسبت کنگره ملی شهدا
  • نشست توجیهی انجمن خبرنگاران بهمئی به مناسبت کنگره ملی۲هزار شهید استان