Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@07:18:20 GMT

نوراللهی: به دیدار قبلی با عراق فکر نمی‌کنیم

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۲۳۲۰

نوراللهی: به دیدار قبلی با عراق فکر نمی‌کنیم

دوبی- ایرنا- هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: ما تلاش می کنیم تا خواسته های کادر فنی را به بهترین شکل در زمین مسابقه پیاده کنیم و به اتفاقات بازی قبلی با عراق در جام ملت های 2015 توجهی نداریم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، احمد نوراللهی پیش از آغاز تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران، با اشاره به 2 برد ابتدایی تیم ملی در مرحله گروهی جام ملت ها اظهار داشت: در 2 بازی قبلی مقابل یمن و ویتنام توانستیم پیروز شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی هنوز گلی دریافت نکرده است که این نشان از عملکرد خوب تیم است. تمام تلاش کادر فنی و بازیکنان این است که همین روند را ادامه دهیم.
وی با اشاره به شرایط بازیکنان تیم ملی افزود: همه بازیکنان آماده هستند و حتی اگر یک فرصت یک دقیقه ای هم به بازیکنان برسد، چه من و چه سایر بازیکنان تلاش می‌کنیم تا برای تیم ملی مفید باشیم و بتوانیم آنچه که کادر فنی تیم ملی از ما می خواهد را انجام دهیم و بتوانیم دل مردم ایران را شاد کنیم.
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با اینکه آیا نگران اشتباهات داوری هست یا نه، تصریح کرد: در مورد داوری ما نمی توانیم نظر بدهیم. امیدواریم داوری خوبی را شاهد باشیم.
هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: تمام تمرکز ما معطوف به بازی با عراق است و به مسائلی مانند بازی دور قبلی با عراق فکر نمی کنیم. ما فقط تلاش می‌کنیم آنچه کادر فنی از ما می خواهد را به بهترین شکل ممکن در زمین پیاده کنیم.
تیم ملی فوتبال ایران که 2 بازی ابتدایی خود در جام ملت های آسیا را با 2 برد برابر یمن و ویتنام آغاز کرد، در بازی سوم خود روز چهارشنبه از ساعت 19 و 30 دقیقه در ورزشگاه آل مکتوم دوبی به مصاف عراق می رود.
ورزشی**9463**9029**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جغرافيا نوراللهي تيم ملي جام ملتها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۲۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها

هفدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا از دیروز (چهارشنبه) با برگزاری دیدار‌های گروه‌های A و B رقابت‌ها آغاز شد.

در بازی افتتاحیه مسابقات، ویتنام مقابل میانمار با تساوی یک - یک متوقف شد. میانمار در جایگاه هفتادوسوم جهان قرار دارد و ۳۴ پله پایین‌تر از ویتنام ایستاده است، اما توانست تیم ششم آسیا را متوقف کند تا اولین شگفتی جام را رقم بزند. تایلند نیز با نتیجه ۳ بر یک موفق به شکست چین شد تا با سه امتیاز، در صدر جدول گروه A قرار بگیرد.

ازبکستان در گروه B با پیروزی ۳ بر ۲ از سد استرالیا گذشت و عربستان با نتیجه ۵ بر یک برابر عراق شکست خورد. در این گروه تیم‌های عراق و ازبکستان در جایگاه‌های اول و دوم جای دارند.

امروز پنجشنبه، دیدار‌های نخست گروه‌های C و D برگزار می‌شود که در مهم‌ترین مسابقه، شاگردان وحید شمسایی از ساعت ۱۲:۳۰ (به وقت ایران) مقابل افغانستان صف‌آرایی می‌کنند.

برنامه دیدار‌های امروز جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ به شرح زیر است:

تاجیکستان - کره جنوبی، ساعت ۱۰:۳۰
ایران - افغانستان، ساعت ۱۲:۳۰
ژاپن - قرقیزستان، ساعت ۱۴:۳۰
کویت - بحرین، ساعت ۱۷:۳۰

دیگر خبرها

  • وعده داغ و جذاب محمدرضا زنوزی؛ سرمربی خارجی و بازیکنان بزرگ می گیریم!
  • صحبت‌های زنوزی درباره سرمربی جدید تراکتور و جذب ۴ ملی‌پوش!
  • زنوزی: سرمربی خوب خارجی برای تراکتور انتخاب می‌کنیم/ سال آینده بازیکنان بزرگ می‌گیریم
  • صحبت‌های زنوزی درباره جدایی خمس و سرمربی جدید تراکتور
  • زنوزی: خمس نتوانست ترکیب اصلی تراکتور را پیدا کند
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • گزارش تمرین پرسپولیس با دو مصدوم
  • عنایتی: دیدار با هوادار تداعی کننده خاطرات است/ بازی سختی داریم
  • تمرین تاکتیک‌های پرسپولیس برای بازی حساس آبادان