Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، احمد خسروی‌وفا با بیان اینکه نتیجه نرخ آماری 10 جرم اول استان اعلام شد، اظهار داشت: بر اساس گزارش و بررسی آماری مرکز مطالعات اجتماعی و جرم‌شناسی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه ، دادگستری استان اصفهان توانسته است در شش ماهه اول سال 97 نسبت به مدت مشابه در سال 96، نه اتهام از مجموع ده اتهام اول جرائم را کاهش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بیشترین کاهش مربوط به اتهام خیانت در امانت با 16.2 درصد است و در مجموع 10 اتهام ، 7.2 درصد کاهش وقوع جرایم را رقم زند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان مطرح کرد: 10 اتهام اول استان به ترتیب توهین به اشخاص عادی، سرقت مستوجب تعزیر، ضرب و جرح عمدی، ایراد صدمه بدنی غیر عمدی بر اثر تصادف، تهدید، تخریب، کلاه‌برداری، خیانت در امانت، افترا و نگهداری و مالکیت مواد مخدر است.

خسروی‌وفا این توفیق ارزشمند را نتیجه تلاش‌های جهادگونه همه همکاران قضایی و اداری‌اش در استان دانست و از زحمات معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان که در خط مقدم این جبهه فعالیت می‌کند، تقدیر و برای تمامی همکارانش آرزوی موفقیت روزافزون کرد.

انتهای پیام/م

عملکرد موفق استان اصفهان در کاهش جرم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۲۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز و نوسازی ۱۵۰ هکتار شالیزار آمل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مهرداد فولاد گفت: طرح تجهیز و نوسازی ۱۵۰ هکتار اراضی شالیزاری شهرستان آمل با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال در حال اجرا است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل افزود: توسعه سطح اراضی تجهیز و یکپارچه سازی شده در این شهرستان موجب بالا رفتن ضریب مکانیزاسیون، کاهش تلفات منابع آب پس از لاینینگ، کاهش ۳۰ درصدی هزینه‌ها و افزایش ۱۰ تا ۲۰ درصدی تولید محصول در واحد سطح می‌شود.

فولاد تصریح کرد: سالانه ۴۳ هزار هکتار اراضی شالیزاری این شهرستان در کشت اول و سپس به پرورش رتون و کشت مجدد اختصاص پیدا می‌کند که سهم مهمی در تولید برنج منطقه و تامین امنیت غذایی کشور دارد.

وی با بیان اینکه عملیات خزانه گیری در اراضی شالیزاری این شهرستان انجام شد، گفت: تاکنون ۶۰ مورد آزمون خاک از این زمین‌های شالیزاری صورت گرفت.

دیگر خبرها

  • تجهیز و نوسازی ۱۵۰ هکتار شالیزار آمل
  • کاهش بیش از ۳۰ درصدی سرقت در ایام نوروز در قزوین
  • کاهش گردوغبار در خوزستان با پراکنش اراضی کشاورزی
  • اشد مجازات برای سارقان سابقه دار/ به هیچ عنوان به سارقان مرخصی داده نمی شود
  • کسب رتبه اول دادگستری ایلام در کاهش موجودی پرونده و تکریم ارباب رجوع
  • چیزی فراتر از یک جنگ در جاده‌های ایران در حال وقوع است/ برای کاهش تورم این اقدام لازم است
  • قیمت طلا و سکه امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • خودکفایی تولید مواداولیه مکمل‌ها در ۱۴۰۳/رشد ۲۵ درصدی صادرات
  • کاهش جرائم مربوط به سرقت در ۱۵ حوزه قضایی 
  • کاهش ۰.۴۷ درصدی قیمت جهانی نفت