Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان در زمین تمرین ورزشگاه باشگاه الوصل برگزار شد. آفتاب‌‌نیوز : تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان دو روز مانده به دیدار با عراق از ساعت 17:30 به وقت محلی (17 به وقت تهران) در ورزشگاه الوصل برگزار شد.

* از اولین تمرین تیم ملی در شهر دبی، استقبال بسیار خوبی از سوی رسانه‌ها صورت گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از آغاز تمرین اعلام شد رسانه‌ها می‌توانند تنها 15 دقیقه ابتدایی تمرین را پوشش دهند.

* پیش از آغاز تمرین، مصاحبه دو بازیکن تیم ملی برگزار شد که به دلیل حضور تعداد بالای خبرنگاران، با بی‌نظمی همراه بود. به دلیل این بی‌نظمی، این مصاحبه‌ها چند بار قطع‌ شد.

* علی کفاشیان، نایب رئیس فدراسیون فوتبال و عباباف، مسئول پیشین حراست وزارت ورزش و جوانان پیش از آغاز تمرین مشغول پیاده‌روی روی پیست تارتان بودند که با ورود تیم و کارلوس کی‌روش، محل تمرین را ترک کردند.

* تا زمان آغاز رسمی تمرین، بازیکنان تیم ملی مشغول کار با توپ بودند و کی‌روش هم همراه بازیکنانش برای لحظاتی پا به توپ شد. سباستین، یکی از اعضای کادر فنی نیز همراه با وحید امیری پا به توپ شده بود و با توپ حرکات نمایشی انجام داد.

* سرمربی تیم ملی از ساعت 17:30، سوت آغاز تمرین را به صدا در آورد و پس از صحبتی پنج دقیقه‌ای با بازیکنان، تمرین زیر نظر دکتر دیه‌گو آغاز شد. سپس کی‌روش به سمت دروازه‌بان‌ها رفت و برای دقایقی با لوپز صحبت کرد تا از وضعیت دروازه‌بان‌های تیم نیز باخبر شود.

* بازیکنان پس از 10 دقیقه دویدن‌های دورانی و سپس استارت‌های بلند در طول زمین، تبدیل به چهار گروه پنج نفره شدند و با پاسکاری‌های تک ضرب و سریع، تمرین آقا وسط را انجام دادند.

* کی‌روش با آغاز تمرینات توپی بازیکنان، بالای سر آنها حاضر شد تا نظارت دقیقی روی تمریناتی داشته باشد که دستیارانش آن را رهبری کردند.

* 23 بازیکن تیم ملی بدون مشکل تمرین کردند و هیچکدام از بازیکنان، مشکلی برای انجام تمرینات نداشت.

* تعدادی هوادار با لباس‌های تیم ملی ایران پشت درهای زمین، نظاره‌‌گر تمرین بودند و تلاش می‌کردند از بالای فنس‌ها یا از میان در، تمرین ملی‌پوشان را ببینند.

*پس از گذشت 25 دقیقه از آغاز تمرین، بازیکنان پشت درهای بسته به تمرین خود ادامه دادند.
منبع: تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تمرین تیم ملی فوتبال کارلوس کی روش جام ملت های آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۲۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساختمانی که تراکتور را اروپایی می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، برای تماشای تمرین تراکتور باید به غربی‌ترین نقطه شهر تبریز و محلی در مجاورت راه آهن این شهر بروید. جایی که نرده‌های آبی رنگ یادآور باشگاه گسترش فولاد و دود غلیظ کارخانه‌های اطراف نشان‌دهنده صنعتی‌بودن منطقه است. اما دو ساختمان و دو زمین تمرین در ملکی بزرگ متعلق به محمدرضا زنوزی، باعث شده تا پای فوتبالیست‌ها نیز به این منطقه باز شود.

اگر بتوانید با چند تماس از سد امنیتی مسئولان حراست بنیان دیزل عبور کنید، حدود 5 دقیقه پیاده‌روی خواهید داشت تا به نمای سنگی دو ساختمان معروف برسید. یکی مدیران باشگاه را در خود جای داده و دیگری هتل اختصاصی باشگاه برای اقامت بازیکنان تیم فوتبال تراکتور است.

چند سال پیش و زمانی که کاپیتان‌های تیم ملی در انتقالی بزرگ به تراکتور پیوستند، کلنگ این پروژه به زمین خورد و دو سال پیش افتتاح شد. ساختمانی دو طبقه که به اندازه تمام بازیکنان و عوامل تیم فوتبال تراکتور اتاق دارد و با استانداردهای یک هتل مناسب، این روزها به اقامتگاه برخی از بازیکنان تراکتور تبدیل شده است.

شاید تصور کنید که تنها بازیکنان جوان در هتل تراکتور مستقر هستند اما کافی است گشتی در راهروهای آن بزنید و یک ناهار را در آنجا صرف کنید تا ببینید از عارف آقاسی و محمدر نادری تا رحمان جعفری و... یکی یکی پای میز می‌آیند تا غذای مشترک را صرف کنند.

حتی پاکو خمس، سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال تراکتور، نیز در این ساختمان مستقر است و البته بی آنکه حرفی با کسی بزند به طبقه دوم آن می‌رود و مشغول برنامه‌ریزی و مطالعه می‌شود. غیر از زمان تمرین، فقط وقتی که بخواهد برای گلف به سمت چمن برود یا هنگامی که راهی اتاق کار خود در ساختمان دیگر شود، شانس دیدار با او را خواهید داشت و البته شاید یک روز در هفته که برای صرف شام و گشت و گذار به محل پرتردد شهر برود.

همچنین اردوهای تیم تراکتور نیز در همین هتل برگزار می‌شود تا باشگاه با ساخت یک ساختمان، هزینه‌های خود برای روز بازی و در طول فصل را به شدت کاهش دهد. این موضوع برای مدیران عامل سایر باشگاه‌های لیگ برتری ملموس‌تر هم خواهد بود چرا که آنها به خوبی می‌دانند هزینه اقامت بازیکنان در هتل یا اجاره خانه برای آنها و البته رزرو اقامتگاه در 24 ساعت پیش از بازی، چه هزینه گزافی را روی دستشان می‌گذارد.

اگرچه که این ساختمان می‌توانست طراحی بهتری هم داشته باشد و نکات دیگری هم در ساخت آن رعایت شود اما صرف وجودی آن، یک مزیت استثنایی را به باشگاه تراکتور می‌دهد.

تراکتور احتمالا تنها باشگاه فوتبال در ایران است که محل تمرین، ساختمان اجرایی و هتل محل اقامت بازیکنانش در فاصله کمتر از صد متری با یکدیگر قرار دارند و همین موضوع باعث شده تا آنها امتیازی منحصر به فرد را نسبت به سایرین در اختیار داشته باشند.

دیگر خبرها

  • پیش‌فروش بلیت‌ نمایش «توقف اتانازی» آغاز شد
  • 8 دقیقه جذاب از حرکات تکنیکی و دریبل‌های زیبای بازیکنان در رقابت‌های لالیگا / فیلم
  • برگزاری تمرینات پرسپولیس با حضور اوسمار و ترابی
  • بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس/ ترابی هم تمرین کرد
  • وقتی بازیکنان به حرکات اعجاب‌انگیز و باورنکردنی در زمین فوتبال روی می‌آورند / فیلم
  • ساختمانی که تراکتور را اروپایی می‌کند!
  • خمس: هفته بسیار سختی داشتم
  • استارت سرخپوشان با حضور هواداران در سال جدید
  • برگزاری نخستین تمرین پرسپولیس در سال جدید با حضور هواداران
  • آماده برای جنگ بقا زیر وزنه سنگین(عکس)