Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رضا دهبانی‌پور روز دوشنبه در نشست خبری تشریح دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی افزود: محصولات فرهنگی نمایشگاه کتاب با تخفیف 30 درصد به شهروندان ارایه می شود که متقاضیان می‌توانند با ارائه کارت ملی در محل نمایشگاه از بانک، بن خرید کتاب دریافت کنند.
وی ادامه داد: دومین نمایشگاه‌های رسانه‌های دیجیتال و نخستین نمایشگاه مطبوعات استان نیز همزمان با نمایشگاه کتاب برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دهبانی پور در ادامه این نشست با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرهنگ زیرساخت و محور هرجامعه ای است و این را تجربه تاریخی و تعقل اثبات کرده اما سرمایه‌گذاری‌های ما در این حوزه کم بوده و گاهی هم توزیع آن نامتناسب است.
وی افزود: چهل سال زمان کمی نیست و باید با آسیب‌شناسی نقاط ضعف‌ و آفت‌ها را شناسایی کرده تا از اهداف و آرمان‌هایی که برای آن‌ها خون داده شده‌ است، آسیب‌زدایی کنیم.
دهبانی‌پور ادامه داد: دردر همه محورهای فرهنگ و هنر در گذشته کم کار شده است در حالی که استان کهگیلویه و بویراحمد بیستمین سالی است که جشنواره فیلم فجر را همزمان برگزار می کند و این نشان می‌دهد استان به لحاظ نمایش، تئاتر و غیره جزو استان‌های توانمند است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حوزه تجسمی دست کاریکاتوریست استان کهگیلویه و بویراحمد را در جهان بالا می‌برند و عکاسان استان در جهان حرف برای گفتن دارند که همه جز دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
دهبانی ادامه داد: محدودیت‌هایی که در برخی استان‌ها در حوزه موسیقی وجود دارد در این استان وجود نداشته و ائمه جمعه ، فضای سیاسی و فرهنگی استان نگاه مشترکی دارند بر این باورند که جامعه نیاز به شادی و نشاط دارد .
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در گذشته از حیث فرهنگ و هنر استان در فقر بود اضافه کرد: بعد از انقلاب بیش از 800 عنوان کتاب در استان تولید شده در حالی که پیش از انقلاب تنها یک یا دو کتاب از مولفان استان داشته ایم.
وی گریزی به جشنواره فیلم فجر زد و گفت: در افتتاحیه فیلم فجر از کسانی که در چند سال اخیر ارزش‌های جنگ و انقلاب را در قالب نمایش، فیلم، شعر و کتاب حوزه دفاع مقدس انعکاس داده و همچنین از خانواده‌های هنرمندان شهید ، متوفی و سرداران جنگ در برنامه‌ای با موضوع انقلاب به روایت هنر تجلیل می‌شود.
وی افزود: جشنواره فیلم فجر از 12 تا 22 بهمن ماه همزمان با سراسر کشوردر دو سینمای شهر یاسوج و دهدشت برگزار می‌شود که حدود11 تا 14 فیلم از فیلم‌های برگزیده در استان اکران می شوند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشنواره موسیقی فجر از دیگر برنامه‌هایی است که به جز در ایام فاطمیه، در استان برگزار شده و در این جشنواره دستاوردهای موسیقی کشور و استان اجرا می‌شود.
استان کهگیلویه و بویراحمد با بیش از 720 هزار نفر جمعیت در جنوب غربی ایران قرار دارد.
9929/1662
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها انقلاب اسلامی جامعه رسانه های دیجیتال شعر مطبوعات جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۲۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار داوطلبان نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه یاسوج گفت: بیش از ۱۹ هزار نفر در کنکور استان کهگیلویه و بویراحمد رقابت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار استانها خبرگزاری دانشجو،بهادر کرمی،رئیس دانشگاه یاسوج افزود: توزیع کارت ورود به جلسه کنکور نوبت اول از امروز دوشنبه سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ از طریق سامانه سازمان سنجش آغاز خواهد شد و باجه رفع نقص در دانشگاه یاسوج برای رفع مشکلات احتمالی مستقر می شود.

 

کرمی اظهارکرد: کنکور ۱۴۰۳ در دو نوبت برگزار می شود که نوبت اول در روزهای ششم و هفتم اردیبهشت و نوبت دوم در روزهای هفتم و هشتم تیر ماه سال ۱۴۰۳ برگزار می شود.

 

رئیس دانشگاه یاسوج با بیان اینکه در کنکور امسال نیز مثل سال گذشته نتیجه هر دو آزمون برای داوطلبان قابل استفاده است و نمره بالاتر برای انتخاب رشته در کارنامه اعمال می شود، خاطرنشان کرد: یکی از تفاوت‌های کنکور امسال با سال های گذشته این است که در گروه آزمایشی هنر و زبان، داوطلبان فقط می توانند یک مورد را انتخاب کنند، همچنین در پایان همه آزمون هایی که در گروه های آزمایشی برگزار می شود داوطلبانی که مایل هستند در رشته‌های دانشگاه فرهنگیان تحصیل کنند باید به سوالاتی که در پایان آزمون به آنها داده می‌شود پاسخ دهند.

 

کرمی با اشاره به اینکه در شهرستانهای بویراحمد، دنا، گچساران، کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی آزمون کنکور برگزار می شود، تصریح کرد: صبح پنجشنبه ششم اریبهشت آزمون گروه آزمایشی ریاضی و انسانی، عصر این روز آزمون گروه های آزمایشی هنر و زبان، و صبح روز جمعه هفت اردیبهشت آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی برگزار خواهد شد.

 

رئیس دانشگاه یاسوج ادامه داد: کل داوطلبان کنکور استان کهگیلویه و بویراحمد در تمام گروه های آزمایشی ۱۹ هزار و ۱۱۵ نفر هستند که از این تعداد ۱۱ هزار و ۷۴۷ نفر خانم و هفت هزار و ۳۶۷ آقاست.

 

کرمی عنوان کرد: متولی برگزاری کنکور در شهرستان های بویراحمد و دنا دانشگاه یاسوج و در شهرستان های دیگر، هم دانشگاه و هم آموزش و پرورش متولی برگزاری این آزمون هستند.

 

رئیس دانشگاه یاسوج تاکید کرد: در استان کهگیلویه و بویر احمد زیر گروه تجربی بیشترین تعداد داوطلب را دارد که تعداد این داوطلبان در این استان ۱۰ هزار و ۳۴۷ نفر، معادل ۵۴ درصد از کل شرکت کنندگان کنکور این استان است. همچنین از بین این داوطلبان ۶ هزار و ۴۰۷ نفر زن، و سه هزار و ۹۴۰ نفر مرد هستند.

 

کرمی بیان کرد: ۶۱.۵ درصد از داوطلبان استان کهگیلویه و بویراحمد زن، و ۳۸.۵ درصد مرد هستند که این میزان در سراسر کشور ۶۳ درصد زن و ۳۷ درصد مرد است.

دیگر خبرها

  • صدور کارت برای بیش از ۱۹ هزار کنکوری در کهگیلویه و بویراحمد
  • رسانه‌ها در ارتباط با مردم و فرهنگ‌سازی نقش مهمی دارند
  • آمار داوطلبان نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ کهگیلویه و بویراحمد
  • دعوت ۷ بازیکن تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت به اردوی تیم ملی
  • «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از پیروزی انقلاب» بررسی می‌شود
  • نشست تخصصی «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از انقلاب» برگزار می‌شود
  • اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در تحقق شعار سال برعهده دارند
  • ارسال ۵۸۷ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره مطبوعات شرق کشور
  • نشست هماهنگی نمایشگاه بین المللی کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران برگزار شد
  • نشست هماهنگی نمایشگاه کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران برگزار شد