Web Analytics Made Easy - Statcounter

سامسونگ قرار است به‌زودی گوشی‌های ارزان‌قیمت خانواده‌ی M را عرضه کند. اما پیش از عرضه‌ی جهانی، این گوشی‌ها در هند عرضه خواهند شد.

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، شرکت کره‌ای سامسونگ پیش از عرضه‌ی جهانی گوشی‌های ارزان‌قیمت خانواده‌ی M، آن‌ها را در کشور هندوستان عرضه خواهد کرد. آسیم وارسی، معاون واحد سامسونگ هندوستان، در پاسخ به رویترز گفته است که این سه دستگاه در اواخر ماه ژانویه، ازطریق وبسایت سامسونگ هندوستان و آمازون به‌فروش خواهند رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وارسی امیدوار است که عرضه‌ی این گوشی‌های ارزان‌قیمت به سامسونگ کمک کند تا فروش اینترنتی گوشی‌های خود در هندوستان را دوبرابر کند.

پس از واگذاری رتبه‌ی اول بازار هندوستان به شیائومی در پایان سال ۲۰۱۷، غول کره‌ای در تلاش است تا به جایگاه پیشین خود در هندوستان بازگردد. هند، پس از چین، بزرگ‌ترین بازار گوشی‌های هوشمند در جهان است؛ اما به گزارش دو مؤسسه‌ی تحقیقاتی Canalys و Counterpoint، از سال ۲۰۱۷ سامسونگ جایگاه برتر خود در این بازار را به شرکت چینی شیائومی واگذار کرده است

.

در رده‌ی گوشی‌های ارزان‌قیمت، محصولات خانواده‌ی Redmi شیائومی عملکرد بهتری در مقابل ساخته‌های غول کره‌ای داشته‌اند؛ اما کارشناسان این مسئله را خاطرنشان کرده‌اند که سامسونگ در زمینه‌ی تحقیق‌وتوسعه بر رقیب چینی خود برتری دارد. همچنین، کره‌ای‌ها در رابطه با زنجیره‌ی تأمین قطعات و محصولات هم از رقیب چینی خود باتجربه‌تر هستند. با اتکا بر همین توانایی‌ها، کره‌ای‌ها در تیرماه اقدام به راه‌اندازی کارخانه‌ای در منطقه‌ی صنعتی نویدا در نزدیکی دهلی‌نو کردند. سامسونگ از این کارخانه با عنوان بزرگ‌ترین واحد تولید گوشی دنیا یاد می‌کند.

مدتی پیش اخباری در رابطه با معرفی سه گوشی از خانواده‌ی گلکسی M منتشر شد. این سه گوشی که به‌ترتیب M۲۰، M۱۰ و M۳۰ نام دارند، دارای مشخصات مختلفی هستند و نتایجبنچمارک آن‌ها در بانک اطلاعاتی بنچمارک Geekbench به ثبت رسیده است. شایان ذکر است که گلکسی M۳۰ احتمالا به پردازنده‌ی اگزینوس ۷۸۸۵ و ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز خواهد شد.

به‌گفته‌ی وارسی، این گوشی‌ها بیشتر کاربرانی در رده‌های سنی بین ۲۰ تا ۳۵ سال را هدف قرار داده‌اند. براساس اطلاعات موجود، این سه محصول جدید در محدوده‌ی قیمت ۱۴۰ تا ۲۸۰ دلار قرار خواهند داشت.

منبع: زومیت

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: گلکسی M گوشی هوشمند گوشي سامسونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۲۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر HMD Pulse لو رفت؛ موبایلی که باید نوکیا نام می‌گرفت

HMD Global به عرضه‌ گوشی نوکیا ادامه می‌دهد؛ اما امسال می‌خواهد گوشی‌هایی با برند اختصاصی خودش نیز عرضه کند. یکی از دستگاه‌های موردانتظار این شرکت HMD Pulse نام دارد که وب سایت مای‌اسمارت‌پرایس رندرهایش را فاش کرده است.

گوشی Pulse احتمالاً نمایشگر ۶٫۵۶ اینچ IPS LCD با وضوح +HD و حاشیه‌های نسبتاً بزرگ خواهد داشت. گفته می‌شود که این گوشی از پردازنده‌ی Unisoc T606 به‌همراه ۴ یا ۸ گیگابایت رم استفاده می‌کند و به سیستم‌عامل اندروید ۱۴ مجهز است.

براساس ادعای مای‌اسمارت‌پرایس، گوشی HMD Pulse به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با پشتیبانی از قابلیت‌های هوش مصنوعی و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهد بود. به احتمال زیاد HMD روی مدل‌های پلاس و پرو این گوشی نیز کار می‌کند.

براساس آنچه در رندر‌ها می‌بینیم، گوشی HMD Pulse قرار است در رنگ‌های آبی و مشکی و صورتی روانه‌ی بازار شود. طراحی این گوشی تا حد زیادی ما را یاد نوکیا C32 می‌اندازد. گوشی Pulse احتمالاً در ماه جولای ۲۰۲۴ (تیر و مرداد ۱۴۰۳) عرضه خواهد شد.

برند HMD افزون‌بر سری Pulse احتمالاً روی گوشی‌های سری Legend (شامل مدل‌های عادی و پلاس و پرو) نیز کار می‌کند.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی نوکیا مجیک مکس امروز (۳۰ فروردین) + قیمت و تاریخ عرضه
  • قیمت گوشی سامسونگ s24 ultra (۳۰ فروردین) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S24 Ultra
  • برخی گوشی‌های سری گلکسی S۲۱ سامسونگ با مشکل نمایشگر مواجه شده‌اند
  • گوشی جدید سامسونگ در بازار چقدر تحویل گرفته شد؟
  • اپل کنار رفت، سامسونگ بزرگ‌ترین گوشی ساز جهان شد
  • قیمت روز انواع تلفن همراه در ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • samsung s23 fe + قیمت، مشخصات و مقایسه با S23 Ultra سامسونگ (۲۹ فروردین)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ارزان‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ چند؟
  • اپل جایگاه جهانی خود را به رقیب آسیایی واگذار کرد
  • تصاویر HMD Pulse لو رفت؛ موبایلی که باید نوکیا نام می‌گرفت