Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@14:54:29 GMT

سرانجام برانکو جانشین علی دایی را پیدا کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۲۶۷۱

در زمان حضور برانکو ایوانکوویچ بر مسند هدایت تیم ملی ایران، این سرمربی کروات همواره علاقۀ بسیار خاصی به علی دایی داشته و توجه ویژه‌ای به این مهاجم گل‌زن تاریخ فوتبال ایران نشان می‌داد. ایوانکوویچ در دوران سرمربیگری خود همیشه آرزوی داشتن مهاجمی مانند علی دایی را کرده است.

حال گویا این سرمربی آرام و موفق به آرزوی خود بعد از سال‌ها رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سه روز گذشته ماریو بودیمیر در تمرینات تاکتیکی و تیمی پرسپولیس حضور فعالی داشته است. این مهاجم تنومند و بلندبالا تبحر خاصی در زدن ضربات سر دارد، به شکلی که بازیکنان پرسپولیس با دیدن قدرت سرزنی بودیمیر چندین بار او را با لقب علی دایی صدا زده‌اند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فوتبال ایران علی دایی پرسپولیس پرسپولیس تیم ملی ایران علی دایی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۲۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس فدراسیون در مراسم همسر زنوزی (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، مراسمی که محمدرضا زنوزی عصر روز یکشنبه در غرب تهران برای بزرگداشت همسر تازه درگذشته‌اش در نظر گرفته بود، محفلی برای گردهمایی نام‌های بزرگ فوتبال ایران در گذشته و حال بود و چهره‌های سرشناسی در این مراسم حضور پیدا کردند.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نیز یکی از افرادی بود که در این مراسم حضور پیدا کرد و به محمدرضا زنوزی مالک تراکتور بابت فقدان همسرش تسلیت گفت.

علی پروین، عادل فردوسی‌پور، علی خطیر، رضا درویش، علیرضا بیرانوند، محمد مایلی کهن، جواد خیابانی و... از چهره‌های مورد توجه جامعه فوتبال بودند که عصر روز یکشنبه در مسجد جامع شهرک غرب برای تسلیت به مالک تراکتور حضور پیدا کردند.

دیگر خبرها

  • مورایس سرانجام درخواست مهم سپاهانی‌ها تن داد!
  • فوری: نصرتی و عسگری جانشین موقت خمس
  • «محمد نصرتی» سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل شد
  • اختلاف نکونام و جانشین سامره بالا گرفت
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • لُعبت لیورپولی‌ها برای جانشینی کلوپ؛ نیکو کواچ!
  • اتفاق نظر مدیران بارسلونا در مورد جانشین ژاوی
  • رئیس فدراسیون در مراسم همسر زنوزی (عکس)
  • افسری: از 23 هفته لیگ یک بار هم سرمربی ما از کوره در رفته/ برابر استقلال خوزستان غایبی نداریم
  • جانشین نکونام مشخص شد