Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@03:54:30 GMT

پروژه های فرودگاه گرگان افتتاح و کلنگی زنی شد

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۲۶۷۶

پروژه های فرودگاه گرگان افتتاح و کلنگی زنی شد

همزمان با سفر رئیس جمهور با استان گلستان تعدادی از پروژه های فرودگاه گرگان با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ عصر امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان، پروژه های فرودگاه گرگان به ارزش 50 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میزان اعتبار پروژه های افتتاح شده به ارزش 35 میلیارد تومان و کلنگ زنی نیز 15 میلیارد تومان است.

دراین مراسم متمرکز پروژه تجهیز و توسعه سامانه های کمک ناوبری افتتاح و پروژه توسعه اپرون، منبع بتنی آب کلنگ زنی  و بتن ریزی و محوطه‌سازی فرودگاه گرگان کلنگ‌زنی شد.

سیستم تقرب دقیق فرودگاه (ILS)، سیستم کمک ناوبری (DVOR/DME)، سیستم چراغ های تقرب دقیق (PALS)، بهره برداری از 300 متر توسعه باند پروازی و استریپ سازی باند، احداث سایت و جاده دسترسی DVOR و احداث آشیانه خدمات فنی و مهندسی تعمیرات هواپیما از جمله پروژه های دیگری بود که به بهره برداری رسید.

اسلامی در ادامه، پروژه های راه و شهرسازی  استان گلستان را که شامل تحویل 220 واحد از پروژه 460 واحدی مسکن مهر در سایت سعدآباد گرگان به متقاضیان، افتتاح 10 کیلومتر راه روستایی بالای 20 خانوار در سطح استان، آسفالت فاز اول بزرگراه گنبد-اینچه برون -آق قلا به طول 6کیلومتر و آغاز عملیات اجرایی ساختمان های ادارات ثبت شهرستان های رامیان و مینودشت، پزشکی قانونی کردکوی و خانه محله انجیراب گرگان است، همزمان با سایر پروژه های با اعلام رسمی رئیس جمهور افتتاح کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۲۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح طرح توسعه مسجد راستان یزد

قافی عضو هیئت امنای مسجد راستان یزد از تشکیل کانون فرهنگی مسجد راستان خبر داد و گفت: این مسجد قدمتی بیش از ۷۰۰ سال دارد و در ابتدا زمینی وقفی ۵هزار وپانصد متر برای آن در نطر گرفته شده است. 

وی افزود: مسجد راستان در زیربنایی حدود ۳ هزار متر مربع در دو و نیم طبقه بنا شده است که هزارو پانصد متر فضای آن زیر زمین است. 

 قافی ادامه داد: عملیات ساخت مسجد راستان از سال ۱۳۸۹ شروع و بعد از اخذ مجوز عملیات ساخت آن از سال ۹۱ آغاز و حدود ۷ میلیارد تومان تاکنون توسط خیرین برای ساخت آن هزینه شده است که فاز اول آن سال ۱۳۹۴ به بهره برداری رسید و فاز دوم آن در مساحتی حدود هشتصد مترمربع برای مراسم‌های بزرگ مذهبی به بهره برداری رسید. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کلنگ دو تقاطع غیرهمسطح در شیراز به زمین زده شد
  • افتتاح طرح توسعه مسجد راستان یزد
  • کلنگ طرح توسعه ناحیه صنعتی روستای دهنه در شهرستان کلاله به زمین زده شد
  • طرح‌های حوزه سلامت در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی شدند
  • کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی ۲ تقاطع غیرهمسطح در شرق شیراز
  • افتتاح پروژه پست ۶۳/۲۰ کیلو ولت تاریخانه دامغان
  • خوابگاه دانشجویی ۵۰۰ نفره در گرگان کلنگ زنی می شود
  • پست برق و پروژه فیبر نوری میامی افتتاح و کلنگ زنی شد
  • ۲ طرح بهداشت و درمان در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • ۲ پروژه در میامی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود