Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای هماهنگی اصولگرایان قم در لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نوزدهم دی‌ماه بر دفاع از آرمان‌های انقلاب و کوتاه کردن دست خائنان از مرکز انقلاب اسلامی تأکید کرد. ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، شورای هماهنگی اصولگرایان قم در لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نوزدهم دی‌ماه بیانیه‌ای صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

19 دی‌ماه در تاریخ قم همیشه یادآور قیامی انقلابی بوده و هرسال سبب تجدید بیعتی باشکوه از سوی مردم متدین و ولایتمدار قم با رهبر فرزانه انقلاب می‌گردد. امسال هم این لطف الهی شامل حال مجاورین کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه(س) شد تا پای درس معلم انقلاب حاضر شوند و از کلام شیوا و دل‌نشین ایشان بهره ببرند.

بیانیه جبهه زنان اصولگرا و کارآمد به مناسبت روز پرستارسرود 1400 نفری انقلاب در یزد اجرا می‌شودمسئولان کردستانی دستاوردهای 40 ساله انقلاب را برای مردم بازگو کنند

در ادامه این بیانیه آمده است: شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم که متشکل از احزاب و گروه‌های انقلابی است در لبیک به فرامین مطاع رهبر معظم انقلاب اعلام می‌دارد:

ای امام عزیز، ما همچنان بر سر عهدمان هستیم و با اتکال به قدرت لایزال الهی و با حمایت مردم در تمام صحنه‌های انقلاب حضور خواهیم داشت و اجازه نخواهیم داد که دشمن زبون و مزدوران داخلی و خارجی، خدشه‌ای بر وحدت دینی و انقلابی ما وارد کنند. جان‌برکفان‌، احزاب و گروه‌های انقلابی در امتثال امر شما با همراهی و زعامت علما و مراجع معظم تقلید و ضمن پشتیبانی معنوی حوزه‌های علمیه دست‌های خائن را از مرکزیت انقلاب کوتاه کرده و اجازه نخواهیم داد مرکزیت و محوریت قم به‌عنوان کانون انقلاب کم‌رنگ شود.

ما خطاب به عوامل زبون داخلی و خارجی نیز هشدار می‌دهیم که اجازه نخواهیم داد لطمه‌ای به شهر مقدس قم به‌عنوان نقطه کانونی و مرکزی انقلاب وارد کنند و بدانند تا پای جان در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس و بزرگ انقلاب ایستاده‌ایم. دشمنان زبون بدانند ما همچون چهل سال گذشته با حضور در تمام عرصه‌ها و با همراهی و یاری مردم و جوانان انقلابی، نقشه‌های شوم ایشان را نقش بر آب خواهیم کرد.

والسلام علی من اتبع الهدی، احزاب و گروه‌های انقلابی شورای هماهنگی اصول‌گرایان قم

انتهای پیام/ ز

R7854/P/S6,62/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۲۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر معظم انقلاب: نوآوری در تسلیحات، شیوه‌ها و شناخت روش‌های دشمن همواره در دستور کار باشد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز یکشنبه در دیدار جمعی از فرماندهان عالی نیروهای مسلح ضمن قدردانی صمیمانه از تلاشها و موفقیتها در قضایای اخیر، تأکید کردند: به‌لطف خداوند نیروهای مسلح چهره خوبی از توانایی‌ها و اقتدار خود و همچنین یک چهره ستودنی از ملت ایران به نمایش گذاشتند و ظهور قدرت اراده ملت ایران در عرصه بین‌المللی را به اثبات رساندند.

فرمانده کل قوا ضمن تبریک روز ارتش و همچنین سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با تأکید بر اینکه دستاوردهای اخیر نیروهای مسلح موجب ایجاد احساس شکوه و عظمت درباره ایران اسلامی در چشم جهانیان و ناظران جهانی شده است، افزودند: موضوع تعداد موشک‌های شلیک شده و یا موشک‌های به هدف اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آنها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است، موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی و اثبات آن است، که ناراحتی طرف مقابل نیز از همین موضوع است.

رهبر انقلاب اسلامی با قدردانی از لحاظ شدن تدبیر در اقدامات نیروهای مسلح گفتند: حوادث گوناگون با هزینه و دستاورد همراه هستند و مهم آن است که با تدبیر، از هزینه‌ها کاسته و بر دستاوردها افزوده شود و این کاری است که نیروهای مسلح در حوادث اخیر به خوبی انجام دادند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با قدردانی از تلاشها و فعالیت‌های سپاه، ارتش و فراجا، نیروهای مسلح را به استمرار تلاش و حرکت برای مواجهه با دشمنی‌ها و دشمن‌ها با تکیه بر نوآوری و ابتکار توصیه و خاطر نشان کردند: یک لحظه هم نباید متوقف شد زیرا توقف به معنای عقب‌گرد است، بنابراین باید نوآوری در تسلیحات و شیوه‌ها و همچنین شناخت روش‌های دشمن همواره در دستور کار باشد.

ایشان با تأکید براینکه حیثیت ملت ایران باید در چشم دنیا برجسته باشد، افزودند: ضمن شناسایی استعدادها و نیروهای توانمند و خلاق، به خداوند متعال حُسن ظن داشته باشید و به او توکل کنید و بدانید که وعده خداوند در دفاع از مومنین حتمی و تخلف ناپذیر است.

رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار همچنین تشکر ویژه‌ای از خانواده‌های فرماندهان و رده‌های مختلف ارتش، سپاه و فراجا داشتند و خاطر نشان کردند: بار اصلی زحمات بردوش همسران و فرزندان نیروهای مسلح است که سختی‌ها را تحمل می‌کنند.

در این دیدار سردار سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تحولات بزرگ سال ۱۴۰۲ و همچنین هفته‌های آغازین سال ۱۴۰۳ از جمله عملیات «طوفان‌الاقصی» و عملیات «وعده صادق» در تنبیه رژیم صهیونیستی گزارش کوتاهی از آخرین آمادگی‌ها و توانایی‌های نیروهای مسلح ارائه کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • «خاستگاه خود» و «آرمان‌های نظام اسلامی» را نباید فراموش کنیم
  • سپاه پای حرف خود ایستاده و وعده صادق همین را اثبات کرد
  • رهبر معظم انقلاب: نوآوری در تسلیحات، شیوه‌ها و شناخت روش‌های دشمن همواره در دستور کار باشد
  • ماجرای ۵ اخطار رهبری به مجلس انقلابی | نماینده‌ای داشتیم که به «مهسا امینی» فقط فحش نمی‌داد!
  • دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر معظم انقلاب
  • سپاه به دژی تسخیرناپذیر در دفاع از کشور تبدیل شده است
  • سپاه دژ مستحکمی در برابر فتنه انگیزی استکبار جهانی
  • از تشکیل کمیته تا سپاه پاسداران/ نهادی مقدس با رنگ سبز و بوی انقلابی