Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@08:03:05 GMT

مالیات باعث نابودی ابزار کسب‌وکارهای کوچک

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۲۷۴۹

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 مالیات تنها شامل افراد و سرمایه‌داران نمی‌شود بلکه کسب‌وکارهای کوچک هم باید به عنوان شخصیت حقوقی مالیات خود را به نرخ سالیانه کشور پرداخت کنند و همین باعث می‌شود که آن‌ها به سختی بتوانند میزان درآمد و سود خود را تنظیم کنند. این مسئله می‌تواند باعث نابودی کسب و کارهای کوچک شود و روی رشد اقتصادی تاثیر بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: اقتصاد چرتکه کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۲۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان صدر با هوشمندی و ابزار پلیس

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: هوشیاری و تجهیزات پیشرفته پلیس، بار دیگر عامل دستگیری مجرمان شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار عباسعلی محمدیان؛ فرمانده انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران در بزرگراه صدر، با قدردانی از شهروندی که با فیلمبرداری از صحنه جرم و انتشار آن، به ماموران انتظامی یاری رساند، اظهار کرد: از زمان اطلاع از وقوع جرم از طریق سامانه 110، کارآگاهان پلیس آگاهی با تلاش شبانه‌روزی و در کمتر از 24 ساعت، متهمان را در مخفیگاهشان شناسایی و دستگیر کردند.

وی ادامه داد: به دلیل ترس از شناسایی، این افراد از تهران گریخته و در استانی دیگر مخفی شدند و تمامی ارتباطات خود را قطع کردند. با این وجود، تجربه و تجهیزات نیروی پلیس منجر به دستگیری آنها شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: دستگاه قضایی با قاطعیت و بر اساس نوع و شدت سرقت، مجازات متناسب را اعمال خواهد کرد. این برخورد قاطع، عبرتی برای سایر مجرمان خواهد بود و به آنها گوشزد می‌کند که دیر یا زود به سزای اعمال خود خواهند رسید.

وی ضمن تاکید بر ضرورت اعتماد مردم به پلیس، گفت: برای پیشگیری از چنین سرقت‌هایی، باید از فرصت سوء استفاده سارقان را گرفت و اقداماتی مانند نصب قفل کودک انجام داد.

صدور دستور ویژه قضایی در مورد ماجرای بزرگراه صدر

محمدیان در خصوص شنیده شدن صدای تیراندازی، نیز گفت: این صدا ناشی از شلیک گلوله توسط ماموری بود که خارج از وظیفه بود. این مامور در حین گشت زنی در محل، متوجه وقوع سرقت شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجربه ها ؛ ابزار تحقق شعار سال
  • معبدی که ۱۲۰۰ سال قبل در دل کوه با ابزار تراشیده شده است! (فیلم)
  • معبدی که ۱۲۰۰ سال قبل در دل کوه با ابزار و تکنولوژی تراشیده شده است + فیلم
  • اعلام جزئیات تأمین مالی زنجیره تأمین در سال ۱۴۰۳
  • رو دست وایبر به واتساپ و تلگرام؛ رسما هوش مصنوعی را ادغام کردند!
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۲۸ فروردین) + بررسی و مشخصات iPhone 13
  • ادوبی پریمیر پرو به هوش مصنوعی تولید و ویرایش ویدیو مجهز می‌شود
  • تحریم، ابزار آمریکا برای توقف پروژه LNG-۲ روسیه در قطب شمال 
  • ابزار و یراق ترمووود
  • دستگیری سارقان صدر با هوشمندی و ابزار پلیس