Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@05:10:22 GMT

بیش از ۲ تن لبنیات فاسد در گیلان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۲۷۵۵

بیش از ۲ تن لبنیات فاسد در گیلان کشف شد

رکنا: بیش از ۲ تن مواد لبنی فاسد طی روزهای گذشته در شهرستان‌های فومن و آستارا استان گیلان کشف و ضبط شد.

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی فومن در این باره گفت: یک محموله ۲ تنی لبنیات فاسد شامل ماست، دوغ و شیر تاریخ مصرف گذشته از یک دستگاه نیسان در شهر فومن کشف شد.

سرهنگ محسن جعفرزاده با اشاره به اینکه ارزش این کشفیات ۳۰ میلیون ریال است، افزود: در این رابطه دو مرد ۳۵ و ۴۰ ساله دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین رئیس شبکه دامپزشکی آستارا نیز گفت: یک محموله ۳۳۸ کیلوگرمی لبنیات فاسد شامل ۲۰۰ لیتر شیر خام، ۸۰ لیتر دوغ، ۲۹ کیلوگرم ماست، ۲۴ کیلوگرم کره، ۵ کیلوگرم سرشیر و ۴۰۰ عدد تخم مرغ از یک خودروی نیسان در جاده اردبیل - آستارا کشف شد.

بهرام پورضرب با اشاره به اینکه ارزش این کشفیات حدود ۲۱ میلیون ریال است، افزود: لبنیات فاسد برای امحا به شبکه‌های بهداشت و دامپزشکی آستارا منتقل شد.

رئیس شبکه دامپزشکی آستارا ادامه داد: راننده خودروی نیسان دستگیر و به محاکم قضایی معرفی شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

اسحاق به 6 زن تنها در آپارتمان اشان تجاوز کرد+عکس لحظه غش کردن یک زن سر صحنه سقوط هواپیما/ این زن کیست ؟ + فیلم کارگردان معروف به دستیارش تجاوز کرد +عکس اسامی و عکس کشته شدگان سقوط هواپیما در کرج +فیلم چگونه در سقوط هواپیما در کرج زنده ماندم! / مهندس پرواز تشریح کرد + عکس مادر مهربان تهرانی اعدام می شود فیلمی جدید و دردناک از شکنجه وحشیانه اسرای ایرانی توسط منافقین در عراق (16+) زمان واریز یارانه دی 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا اقدام وقیحانه پسرعاشق پیشه و زن مطلقه در تهران + فیلم گفتگو چرا آقای "ح . ک"بازیکن مشهور پرسپولیس در خیابان ولیعصر دستگیر شد ؟+ عکس و جزئیات عروس مرد بیوه شدم / او 10 سال از من بزرگتر بود ! / لطفا برایم گریه نکنید ! صید ماهی عجیب توسط زن ماهیگیر+ عکس رهایی آرش از اعدام در یک قدمی چوبه دار+ عکس پای نماینده مجلس در مرگ مشکوک زهرا نویدپور گیر است؟

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث لبنیات کشف آستارا گیلان فومن تصاویر دختر سوپر مارکت دوربین مدار بسته مرد عکس فیلم زن اعدام سقوط هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۲۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار شبکه دامپزشکی جغتای در باره بیماری گیجی گوسفندان

 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس شبکه دامپزشکی جغتای گفت: سنوروزیس (گیجی) نام بیماری ناشی از سنوروس سربرالیس است. سنوروس سربرالیس مرحله نوزادی انگل تنیا مولتی سپس مولتی‏سپس است.

 

دکتر ابراهیم سپهر افزود:انگل بالغ در روده سگ و سگ سانان زندگی می‌کند. مرحله لاروی این انگل عمدتا تمایل به سیستم اعصاب مرکزی بخصوص مغز و نخاع شوکی نشخوارکنندگان دارد که موجب کاهش اشتهای شدید، کاهش بینایی به طورت یک طرفه یا نامتقارن، عدم تعادل در ایستادن و راه رفتن، به دور خود چرخیدن، چرخاندن سر و کوبیدن سر به دیوار توسط دام می‌شود.

 

وی افزود: وجود سگ آلوده در محیط نگهداری دام و آلوده نمودن علوفه موجود در محیط از طریق دفع مدفوع و همچنین نشستن بر روی علوفه و خوراکی که مورد مصرف دام قرار می‌گیرد، زمینه بیماری سنوروزیس را در گوسفندان به وجود می‌آورند،.

این نوع کرم و انگل خطرناک ابتدا به داخل خون می‌رود و سپس از طریق خون وارد مغز گوسفند شده و با ایجاد یک کیست نسبتا بزرگ در مغز دام، بیماری گیجی را به وجود می‌آورد

 

دیگر خبرها

  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • هشدار شبکه دامپزشکی جغتای در باره بیماری گیجی گوسفندان
  • بازدید رئیس شبکه دامپزشکی فریمان از کارخانجات خوراک دام فریمان
  • رصد ۳۰ نمونه از محصولات کارخانجات خوراک دام و طیور در کرمان 
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • دامپزشکی سبزوار ۷۰ متخلف بهداشتی را به دادگاه کشاند
  • کشف ۲۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در محور فومن به سراوان
  • بیش از ۷ هزار کیلوگرم فرآورده دامی در گیلان از چرخه مصرف خارج شد
  • واکسیناسیون ۱۰ هزارقطعه طیور روستایی علیه بیماری نیوکاسل در نائین
  • رونمایی از شبکه نفوذ