Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - کمیته سازماندهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از تحویل رسمی ۲ ورزشگاه این رقابت‌ها در سال جاری میلادی جهت بهر‌ه‌برداری خبر داد. ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری تاس روسیه، ورزشگاه‌های الوکره و البیت در مراحل پایانی ساخت خود قرار دارند و در سال جاری میلادی جهت بهر‌ه‌برداری تحویل فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ساخت ورزشگاه‌های دوحه و الریان تا پایان سال 2019 خاتمه می‌یابند.

ورزشگاه الوکره بر اساس طرح قایق سنتی اعراب در خلیج فارس ساخته شده و دارای ظرفیت 40 هزار تماشاگر است. ورزشگاه البیت در شهر الخور نیز با ظرفیت 60 هزار تماشاگر در قالب یک چادر سنتی اعراب طراحی و ساخته شده است. همچنین ورزشگاه 40 هزار نفری الریان نماد میهمان‌نوازی قطری‌ها خواهد بود و ورزشگاه دوحه نیز با مولفه‌های تکنولوژی مدرن و علمی با ظرفیت 40 هزار تماشاگر آماده بهره‌برداری برای سال آینده می‌شود.

در مجموع هشت ورزشگاه برای جام جهانی 2022 قطر ساخته خواهند شد. این رقابت‌ها در هفت شهر دوحه، لوسیل، الوکره، الخور، الریان، ام‌صلال و الشمال برگزار می‌شوند.

الهیدوس: صحبت درباره قهرمانی قطر زود است

 

انتهای پیام/

 

R7858/P/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۳۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ حضور بانوان برای تماشای بازی تراکتور - ذوب آهن

حضور بانوان تراکتوری در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز قطعی شد

طرفداری | بانوان تماشاگر می‌توانند از هفته بیست‌وسوم لیگ برتر در بازی تراکتور با ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز حضور پیدا کنند.

علی خاکزاد، دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی با اعلام این خبر گفت:

از ابتدا به دنبال این بودیم که شرایط را برای حضور بانوان تماشاگر فراهم کنیم اما زیرساخت‌ها مناسب نبود. بعد از بازدید استاندار محترم از ورزشگاه یادگار امام (ره) جلسه‌ای برگزار کردیم و مقرر شد نواقص این ورزشگاه تا ۲۴ فروردین برطرف شود.

وی افزود:

خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته، نواقص ورزشگاه یادگار امام (ره) برطرف شده و بانوان تماشاگر می‌توانند از بازی تراکتور با ذوب‌آهن در این ورزشگاه حضور پیدا کنند.

خاکزاد در خصوص نحوه بلیت‌فروشی به بانوان تماشاگر گفت: "بلیت‌فروشی بانوان تماشاگر نیز از طریق سایت انجام خواهد شد."

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • رسمی؛ حضور بانوان برای تماشای بازی تراکتور - ذوب آهن
  • خبر خوش برای زنان هوادار تراکتور
  • حضور بانوان تراکتوری در ورزشگاه قطعی شد
  • پرتماشاگرترین استادیوم‌های فوتبال انگلیس / تئاتر رویاها همچنان در صدر
  • بازسازی سیو جاودانه امیلیانو مارتینز در فینال جام جهانی 2022 / عکس
  • ایران رکورد تماشاگر را در ورزشگاه ترکمنستان می شکند
  • ◄ بهره برداری از دو پروژه آزادراهی در سال جاری
  • تکمیل و تحویل ۶ بیمارستان و ۳ ورزشگاه در ۱۴۰۳
  • بازفعال‌سازی ۱۸۴۰ واحد صنعتی راکد از ابتدای امسال
  • ایجاد اشتغال برای بیش از ۹۲ هزار نفر در شهرک‌های صنعتی کشور طی سال ۱۴۰۲