Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی حادثه هواپیمای بویینگ 707 و شهادت تعدادی از کارکنان نیروی هوایی ارتش، امیر سرتیپ عزیز نصیر زاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، متن پیام بدین شرح است:

کارنامه ی درخشان نیروی هوایی الهی، طی سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیانگر این واقعیت است که فرزندان انقلابی ملت بزرگ ایران اسلامی، برای شکستن سدهای پیش روی نظام مقدس اسلامی، از نثار جان جوانان رعنا و رشید خویش دریغ نکرده و برای ما که در مکتب عاشورا مشق غیرت کرده ایم، همواره شهادت همرزمان مان جلوه ای از "ما رایت الا جمیلا" است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اینک که در سانحه ای تلخ، تعدادی از سربازان ولایت و فرزندان غیور ملت که غیرتمندی شان در سال های دفاع مقدس و محور مقاومت به سنگ محک ولایتمداری و جان نثاری آستان اهل بیت علیهم السلام سنجیده شده و حیثیت مرگ را به بازی گرفته بودند، شهد شیرین شهادت نوشیده اند، ضمن عرض تبریک و تسلیت به محضر فرماندهی معظم کل قوا ( مدظله العالی )، ملت شریف ایران و خانواده های نجیب و صبور همرزمانم، به خون سرخ و تا همیشه گرم ایشان سوگند می خوریم و عهد دوباره می بندیم که تا پای جان و با دست همت خود در راه استقلال و عزت کشور عزیزمان و در هم شکستن تحریم ها از پای ننشینیم و همراهی و همدردی ملت شریف مان در این ضایعه را که برآمده از علاقه و اعتماد به فرزندان خویش در نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است ، با عزمی بیش از پیش پاس بداریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پيام تسليت جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۳۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی

در این مراسم، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی ارتش، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش و جمعی دیگر از فرماندهان ارتش حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است
  • خاطره پرواز منوچهر محققی در عملیات مروارید
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • اولین نبرد هوایی یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد
  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران