Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر اجرایی آموزش سرّاج در استان البرز از برپایی سومین دورهمی فعالان انقلابی فضای مجازی و شبکه های مجازی خبر داد و گفت: این دوره با هدف ارتقاء سطح اطلاعات رسانه ای در کرج برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، «وحید عربیان» طی نشستی که صبح امروز (24 دی) در دفتر ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با حضور حجت الاسلام شکری برگزار شد، گفت: دوره آموزشی رسانه ای با محوریت فضای مجازی در قالب دورهمی فعالان انقلابی فضای مجازی در کرج برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر اجرایی آموزش سرّاج در استان البرز افزود: این دوره آموزشی با حضور استاد علی اکبر رائفی پور و دکتر سید بشیر حسینی همراه است.

 

معاونت اجرایی جبهه تشکیلات انقلاب اسلامی البرز خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی 26 دی ماه از ساعت 14 تا 17 برگزار در مسجد حجّت بن الحسن عسگری (ع) کرج برگزار می شود.

 

این کارشناس و فعال فرهنگی تصریح کرد: علاقمندان به منظور ثبت نام در این دوره آموزشی می توانند به سامانه www.alborzma.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

 

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: سفر رئیس جمهور به گلستان سفر رئیس جمهور افتتاح پروژه ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان شیراز خبرگزاری شبستان روحانی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حسن روحانی استاد رائفی پور شبکه های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۳۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: برای کاهش آسیبهای فضای مجازی و آشناسازی نوجوانان و جوانان نسبت به این آسیبها، دوره های سواد رسانه و طرح «منیر» توسط این اداره کل با همکاری آموزش و پرورش در شهرستانهای مختلف در دست اجرا است.

 

حجت الاسلام صاحبقرانی امروز در خواف افزود: در کنار این مساله در قالب مرکز رسانه ادارات تبلیغات اسلامی شهرستانها از ظرفیتهای بومی برای آشنایی نوجوانان و جوانان و دانش آموزان و دانشجویان نسبت به آسیبهای فضای مجازی بهره گرفته می شود و سطح آگاهی های عمومی افزایش می یابد.

 

 وی ادامه داد: محتواسازی برای فعالان فضای مجازی در عرصه مقابله با ترفندهای فرهنگی دشمنان و آسیبهای این بخش از دیگر رویکردهای اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی است.

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • علی ربیعی: تعطیلی روز شنبه توطئه نیست /بستن فضای مجازی چه خاصیتی دارد؟ وقتی خودتان هم در شبکه های مجازی هستید و تیک آبی و خاکستری می گیرید
  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود
  • موج واگذاری حیوانات خانگی در شبکه‌های اجتماعی/پت‌های خانگی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند
  • چرا نباید نگران نسل Z بود؟
  • نسل Z از نگاه اکونومیست/ چرا نباید نگران این جوانان بود؟
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی