Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: جا دارد که یک مرکز درمانی ۲۴ ساعته و پزشک متخصص در منطقه شمال شهر بیرجند وجود داشته باشد، بنابراین باید مسئولان مربوطه این منطقه را بهتر ببینند. ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام سید محمد باقر عبادی عصر امروز در جمع نمازگزاران مسجد صدیقه طاهره (س) شهرستان بیرجند اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی چهل سال تلاش کردند که استقلال و عزت  ما را بگیرند اما موفق نشده و نخواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: این کشورهای عربی که هر کار می کنند تا دل آمریکا را به دست آورند، بدانند اولین کشوری که برای آن ها مشکل‌ساز خواهد شد همین آمریکا و ایادی آن خواهد بود.

 نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هیچ خدمتی بالاتر از رسیدگی به امور‌‌ مردم نیست، خاطر نشان کرد: یقینا مردم شمال شهر بیرجند دو مشکل اساسی دارند که اولین مشکل خلا مرکز درمانی و عدم وجود درمانگاه است.

طرح ممیزی املاک بیرجند پس از 15 سال اجرا می‌شود2 متهم به اخلال در نظام ارزی و پولی در بیرجند دستگیر شدندراه‌اندازی بخش مغز و اعصاب در بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) بیرجند+فیلم

 حجت‌الاسلام عبادی تصریح کرد: در گذشته با آقای نوربخش جلسات زیادی برگزار شد و توانستیم مجوز ساخت یک درمانگاه در شمال شهر را بگیریم که زمین آن نیز اکنون مشخص شده است و بنا بود تا ایشان به بیرجند سفر کنند و کلنگ ساخت آن را بر زمین بزنند که متاسفانه از دنیا رفتند.

 وی با بیان اینکه وزارت بهداشت نسبت به شمال شهر و ساخت مرکز درمانی کوتاهی می کند، ادامه داد: دومین مشکل این منطقه نبود فضای ورزشی برای جوانان می باشد که البته اقداماتی در حال انجام است و امیدواریم مسئولین در این زمینه و ساخت سالن های ورزشی همت کافی داشته باشند.

 نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: جا دارد که یک مرکز درمانی 24 ساعته و پزشک متخصص در منطقه شمال شهر بیرجند وجود داشته باشد، لذا باید مسئولین مربوطه این منطقه را بهتر ببینند.

 ‌عبادی گفت: اکنون جمعیت انبوهی در شمال شهر مستقر شده اند و می طلبد که توجه ویژه ای صورت گیرد.

انتهای پیام/ش

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۳۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت

قباد محمدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت‌ماه؛ شعار این هفته «سلامت خانواده با مشارکت مردم»، گفت : برنامه سلامت خانواده اصلی‌ترین برنامه وزرات بهداشت در سال‌جاری است به این صورت که هر یک‌هزار و ۵۰۰ نفر در شهر یک مراقب سلامت و هر ۳ هزار نفر یک‌پزشک خانواده خواهند داشت.

وی، از اجرای طرح پزشک خانواده برای همه مردم استان کرمانشاه خبر داد و افزود: اقدام برای اجرای طرح پزشک خانواده شهری بالای ۲۰ هزار خانوار، سال گذشته به صورت پایلوت در کنگاور اجرا شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به انجام برنامه غربالگری فشار خون و دیابت در کل استان طی سال گذشته، اضافه کرد: امسال برنامه غربالگری در حوزه سرطان به ویژه سرطان‌های پستان و روده بزرگ با مشارکت مردم اجرا می‌شود.

وی با اشاره به روز شمار هفته ملی سلامت و اجرای برنامه‌ها متناسب با شعار هر روز؛ شنبه: سلامت خانواده، حق و مسوولیت همگانی؛ یکشنبه: سلامت خانواده از آموزش و پرورش تا آموزش عالی؛ دوشنبه: سلامت خانواده و سلامت زمین؛ سه‌شنبه: سلامت خانواده و فرهنگ سلامت؛ پنجشنبه: سلامت خانواده و جوانی جمعیت و جمعه: سلامت خانواده، غذای سالم و ورزش همگانی؛ اعلام کرد.

وی تصریح کرد: در هفته سلامت تمامی کلینیک‌های ویژه علوم پزشکی، تمامی درمانگاه‌ها و مراکز جامع سلامت در سطح استان در روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت‌ماه خدمات ویزیت به صورت رایگان ارائه خواهند بود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش
  • اتصال بیرجند و طبس به طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع
  • طب ایرانی زمینه ساز توریسم درمانی در کشور
  • بارندگی یزد به درستی مدیریت شد
  • زیرمیزی نماد ناهنجاری در عرصه سلامت
  • قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد
  • روایت متخصص مصری از اوضاع فاجعه بار غزه
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد