Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@09:46:12 GMT

طرح تحول سلامت مورد اقبال مردم است

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۳۵۹۰

طرح تحول سلامت مورد اقبال مردم است

حبیب اله موسوی بهار روز دوشنبه در همایش گرامیداشت روز پرستار بیان کرد: رویکرد ایجاد اصلاح در سیستم سلامت، با استقبال مردم و کارشناسان این حوزه مواجه شد و این طرح آثار مثبتی بر جا گذاشت.
رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان درباره حرفه پرستاری گفت: بستگان بیمار بدون توجه به سن فرد محتضر تنها به سلامتی او می اندیشند و این نوع نگاه مسئولیت کادر درمان را بیشتر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موسوی بهار افزود: برای کارکنان بیمارستان به ویژه پرستاران سن و سال و جایگاه فرد بیمار تفاوتی ندارد بلکه با خوشرویی به بیمار خدمت می کنند.
وی بیان کرد: وزیر سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را همه به عنوان وزیری پُر کار شناخته بودند و اقدام او در اجرای طرح تحول سلامت قابل تحسین بود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: دکتر نمکی نیز مبنای کار خود را بر تداوم اجرای طرح تحول سلامت قرار داده و ما این را به فال نیک می‌گیریم.

** مهاجرت پرستاران
رییس نظام پرستاری استان همدان نیز گفت: پرستاران با هدف ارتقای شرایط زندگی خود در سال های اخیر دست به مهاجرت ‌زدند که این امر باید مورد توجه قرار گیرد.
هادی زرینی افزود: تاکنون هشت پرستار از کادر درمان استان همدان جدا شده و به کشورهای دیگر مهاجرت کرده اند.
وی اضافه کرد: پرستاری در ایران در مسیر تخصصی شدن قرار دارد و در واقع بهترین پرستاران دنیا در شرایط غیر مطلوب قرار دارند بنابراین مهاجرت با هدف ارتقای شرایط زندگی را انتخاب کردند.
رییس نظام پرستاری استان همدان بیان کرد: تبعیض در پرداخت کارانه دلسردی هایی را در این قشر ایجاد کرده که امید می رود عدالت در میزان و نحوه پرداخت ها تسری یابد.
زرینی افزود: وحدت رویه مثبتی برای قرار گرفتن حرفه پرستاری در زمره مشاغل سخت و زیان آور اتخاذ شده که امید می رود نتیجه بخش باشد.
وی یادآوری کرد: مهمترین هدف جامعه پرستاری رضایتمندی بیماران است که نخستین ابزار در راستای این هدف تقویت نیروی انسانی است.
رییس نظام پرستاری استان همدان با بیان اینکه میانگین وجود پرستار در کشور پایین تر از خاورمیانه است عنوان کرد: در استان همدان این میزان از سطح کشور نیز پایین تر است که این امر بر کیفیت ارایه خدمات نیز تاثیر دارد.
7526/2087
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها پرستار خاورمیانه دانشگاه علوم پزشکی روز پرستار مهاجرت جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۳۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی محوطه گنجنامه همدان از زباله

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ شعار امسال هفته سلامت و روز زمین پاک، نه به پلاستیک، سلامت زمین و سلامت خانواده است.

به همین مناسبت با مشارکت ۱۰۰ نفر از گروه سلامت محیط کار استان، گروه مرکز بهداشت شهرستان همدان، گروه سلامت محیط کار و کارشناسان بهداشت محیط حرفه ای، زباله‌ها و به ویژه پلاستیک ها، از مناطق طبیعی و اطراف گنجنامه جمع آوری شد.

این گروه، از مردم طبیعت دوست همدان خواستند هنگام گردش در طبیعت زباله‌ها و به ویژه پلاستیک‌ها را در طبیعت رها نکنند.

دیگر خبرها

  • رئیسی: وحدت بین ایران و پاکستان ناگسستنی است
  • تحول بی نظیر موسیقی مدرن با آلبوم جدید مُجال
  • افتتاح چند طرح به مناسبت هفته سلامت در استان همدان
  • ۸ سکانس از مزه شیرین کارآفرینی که «ترین» شد؛ از «خر زورو» و شراکت با دایی‌جان تا تعیین نقشه راه تحول دیجیتال
  • پاکسازی محوطه گنجنامه همدان از زباله
  • بسته ماندگاری پرستاران در حال تدوین نهایی
  • راه اندازی رشته های پرستاری و پیراپزشکی در ماکو
  • توجه ویژه به ساحت تربیت زیست بدنی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • زمان مهاجرت ایرانیان ساکن ترکیه فرا رسید؟/ بحران اقتصادی در راه استانبول
  • هشدار عضو شورای شهر : سرانه سلامت پایتخت مطلوب نیست | باید برای مهاجرت پزشکان و پرستاران فکری شود