Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد آزاد شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد خدمات سفر که در فرمانداری برگزار شد با بیان اینکه تعامل مجموعه اداراتو سازمانها در بخش های مختلف سبب تسهیل امورات می شود گفت: رامسر در حوزه‌های مختلف در سطح استان مازندران خوش می درخشد و باید نگاه ملی به این شهر داشته باشیم.

وی افزود: نیازمند تلاش و پشتکار مدیران در راستای تحقق آرمانهای نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت تدبیر و امید هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار رامسر با اشاره به اینکه مهمان نوازی مردم رامسر به عنوان یک برند است گفت: بزرگترین سرمایه ما در این شهر مردم هستند و در صحنه های مختلف اجتماعی آموزشی سیاسی اداری و در خلق حماسه انقلابی گری امتحان خود را خوب پس دادند که قدر دان آنها هستیم.

محمد آزاد تصریح کرد: دوره خدمت مدیران با کیفیت کار به تکامل می رسد تا در حفظ نظام و انقلاب کوشا باشیم و باید مردم را در اولویت کار داشته باشیم و به آنها خدمت کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان رامسر گفت: رامسر شهری گردشگر پذیر و به عنوان مقصد اصلی گردشگران بوده که نیازمند بستر سازی و اقدامات مناسب در این حوزه هستیم زیرا گردشگران سبب رونق اقتصادی در شهر می شوند و حجم گردشگران و مسافران در نوروز ۹۸ نسبت به سالهای اخیر بیشتر بوده و باید شرایط مناسب در این زمینه فراهم شود.

فرماندار رامسر با تاکید بر اینکه تمامی دستگاه ها با انجام اقدامات اولیه آماده پذیرایی از گردشگران باشند خاطر نشان کرد: در حوزه گردشگری همه مردم باید به گردشگری بودن شهرستان رامسر واقف باشند.

تاکسی گردشگری نوروزی راه اندازی می شود

رئیس اداره گردشگری و میراث فرهنگی شهرستان رامسر در این جلسه گفت: پکیج رامسر گردی در نوروز ۹۷ بصورت رایگان جهت معرفی شهرستان رامسر عملیاتی می شود.

حسین متاجی از راه اندازی تاکسی گردشگری در نوروز ۹۸ خبر داد و افزود: برپایی نمایشگاه تخصصی صنایع دستی، برپایی سفره هفت سین از برنامه های نوروز سال آینده در شهرستان رامسر است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامسر در این جلسه گفت: از اول دی ماه از مراکز تهیه و توزیع غذا بازدیدها انجام شد و اخطاریه رفع نواقص صادر شد.

دکتر حمید رضا مبشری تصریح کرد: کشیک های نوروزی از ۲۵ اسفند تا ۱۹ فروردین برقرار بوده و  دو واحد دندانپزشکی در ایام نوروز فعال است و داروخانه های سطح شهر با برنامه ریزی در ایام تعطیلات باز است تا برای دریافت دارو مشکلی وجود نداشته باشد.

وی تصریح کرد: مرکز بهداشتی درمانی بیتوته در ایام نوروز دایر است و در بیمارستان کتالم باید دانشگاه آزاد را موظف کنیم تا نسبت به خدمات رسانی در ایام نوروز پیگیریهای لازم را انجام دهد.

دکتر مبشری گفت: اورژانس بین راهی جواهرده فعال است و از نظر دارویی در شبکه بهداشت مشکلی وجود ندارد و در داروخانه بیمارستان داروهای لازم وجود دارد.

کد خبر 4513221

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد آزاد نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۳۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۶ هزار همدانی در تعطیلات نوروز به سینما رفتند

هادی فیض منش گفت: هفت فیلم سینمایی در ۸۶۴ سانس از اول تا سیزدهم فروردین در همدان اکران شد.

او گفت: هفت فیلم تمساح خونی، بی بدن، سال گربه، آپاراتچی، آسمان غرب، پرویز خان و ایلیا در جستجوی قهرمان در تعطیلات نوروزی به عنوان فیلم‌های اکران نوروزی روی پرده سینما‌های همدان بود.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: همزمانی ماه مبارک رمضان با عید نوروز، اکران نوروزی ۱۴۰۳ را کمی ویژه و منحصر به فرد کرد به گونه‌ای که امسال در برخی از سینما‌ها سانس‌های فوق العاده بعد از افطار نیز وجود خواهد داشت.

فیض منش گفت: در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ همدانی ها، سینما رفتن را به عنوان یکی از تفریحات خود انتخاب کردند و علاقه خود را به این هنر بار دیگر به نمایش گذاشتند.

او گفت: چهار سینمای فلسطین، پردیس سینمایی مهر قدس، فرهنگ و کانون پرورش فکری در شهر همدان و یک سینما در شهر ملایر فعال است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ◄ کاهش سهم حمل ونقل ریلی در سفرهای نوروزی
  • بیش از ۱۶ هزار همدانی در تعطیلات نوروز به سینما رفتند
  • خراسان رضوی رتبه نخست سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ را کسب کرد
  • جایگاه ویژه «نون خ ۵» در بین سریال نوروزی
  • آمار سفرهای نوروز و عید فطر اعلام شد / رشد ۵ درصدی اقامت‎‌ها نسبت به سال گذشته
  • آمار سفرهای نوروز و عید فطر اعلام شد
  • «نون خ ۵» پربیننده‌ترین سریال نوروزی شد
  • اقامت یک میلیون و ۲۰۷ مسافر در بندرانزلی در تعطیلات ماه رمضان و نوروز
  • حضور بیش از یک میلیون گردشگر نوروزی در همدان/ ثبت ۱۲۴ هزار و ۵۲۸ نفر شب اقامت در استان
  • میزبانی اسکله‌های گلستان از ۷۵ هزار گردشگر دریایی