Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@06:00:13 GMT

کمیته عکاسان خبری استان قزوین فعال می شود

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۴۰۳۵

کمیته عکاسان خبری استان قزوین فعال می شود

قزوین – ایرنا – مدیر خانه مطبوعات استان قزوین گفت: کمیته عکاسان خبری خانه مطبوعات استان با هدف بررسی و رفع مشکلات این قشر فعال می شود.

هادی درزی رامندی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش از این تعدادی از عکاسان خبری استان در میزگرد خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) حضور یافته و خواستار فعال سازی این کمیته شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: به دنبال این موضوع، درخواست عکاسان خبری استان در جلسه امروز هیات مدیره خانه مطبوعات استان قزوین مطرح شد و مورد تایید اعضای خانه مطبوعات قرار گرفت.
مدیر خانه مطبوعات استان قزوین افزود: در این راستا به زودی جلسه هم اندیشی هیات مدیره خانه مطبوعات استان قزوین با عکاسان خبری استان برگزار شده و به دنبال آن مسئول کمیته عکاسان استان با رای گیری از عکاسان حاضر انتخاب و معرفی خواهد شد.
درزی رامندی اضافه کرد: فراخوان حضور عکاسان خبری استان در جلسه هم اندیشی نیز به زودی منتشر خواهد شد.
وی افزود: حضور در جلسات خانه مطبوعات بدون حق رای دهی، طرح و پیگیری مطالبات و خواسته های عکاسان خبری استان و رایزنی برای حل مشکلات این قشر از جمله وظایف مسئول این کمیته خواهد بود.
این مسئول با اشاره به دیگر برنامه های خانه مطبوعات استان افزود: نشست هم اندیشی مدیران مسئول نشریات و خبرنگاران استان با هیات مدیره خانه مطبوعات از دیگر برنامه های خانه مطبوعات استان است که با هدف هم افزایی و تعامل برای حل مشکلات اصحاب رسانه استان برگزار خواهند شد.
6101

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي رسانه خانه مطبوعات عكاسان خبري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۴۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای ظرفیت ۵۰ واحد نیمه‌فعال لرستان

فرزاد محمدی اظهار کرد: در حوزه صنایع کوچک، اقدامات خوب و قابل اعتنایی در شرکت شهرک‌های صنعتی استان انجام شده است. احیای واحد‌های راکد و باز فعال‌سازی آنها را داشتیم. همچنین ارتقای ظرفیت واحد‌های فعال در لرستان انجام شده است.

وی بیان کرد: با هدف احیای واحد‌های راکد، کمیته احیا را تعریف کردیم و افراد خبره از دستگاه‌های اجرایی، موانع را شناسایی و آسیب‌شناسی کردند. خروجی آن در ستاد تسهیل، کمیته قضایی و توسعه صادرات استان مطرح می‌شد تا بتوان با تزریق منابع، موانع را برطرف کنیم.

او افزود: از مجموع واحد‌های احیاشده ۱۶ واحد مربوط به داخل شهرک و بقیه مربوط به خارج شهرک بودند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ارتقای ظرفیت ۵۰ واحد نیمه‌فعال لرستان
  • وجود ۳۰۸ خانه بهداشت فعال در چهارمحال و بختیاری
  • رای دادگاه مطبوعات برای همشهری آنلاین و جام‌جم
  • رای دادگاه مطبوعات برای همشهری‌ آنلاین و روزنامه جام‌جم
  • همشهری آنلاین و جام جم در دادگاه مطبوعات مجرم شناخته نشدند
  • همشهری آنلاین و روزنامه جام جم در دادگاه مطبوعات مجرم شناخته نشدن
  • در دادگاه مطبوعات امروز چه گذشت؟
  • ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین کرج تهران
  • سپاه در عملیات وعده صادق از تسلیحات دهه ۸۰ استفاده کرد
  • وجود ۳۸۰ خانه بهداشت فعال در چهارمحال و بختیاری