Web Analytics Made Easy - Statcounter

صفحه رسمی توییتر AFC با انتشار پستی به عملکرد تیم ملی ایران و چهار تیم دیگر در بسته نگه داشتن دروازه خود در دو بازی ابتدایی جام ملت‌های آسیا اشاره کرد. آفتاب‌‌نیوز : صفحه رسمی توییتر AFC با اشاره به پنج تیمی که موفق شدند در دو بازی ابتدایی خود در جام ملت‌های آسیا گلی دریافت نکنند، این پرسش را مطرح کرد که کدام‌یک می‌توانند در پایان دور گروهی، رکورد سه کلین‌شیت را ثبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علاوه بر ایران، تیم‌های عربستان، قطر، اردن و کره‌جنوبی، هنوز گلی دریافت نکرده‌اند و می‌توانند رکورد خوبی از این نظر ثبت کنند.

در سومن هفته مرحله گروهی رقابت‌ها، ایران با عراق دیدار می‌کند، عربستان و قطر به مصاف هم می‌روند، اردن با فلسطین روبرو می‌شود و کره‌جنوبی برابر چین قرار می‌گیرد.

منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: جام ملت های آسیا کلین شیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۴۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی کرملین: پیشنهادی برای آتش بس در زمان المپیک دریافت نکرده ایم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ دیمتیری پسکوف، سخنگوی کرملین در مورد اظهارات اخیر مکرون مبنی بر تلاش برای برقراری آتش بس در زمان برگزاری رقابت‌های المپیک گفت: ما در این مورد پیشنهاد رسمی دریافت نکرده ایم.

وی ادامه داد: اوکراین از چنین ترفند‌هایی برای زمان داشتن و تجهیز دوباره استفاده می‌کند و این یک قاعده است.   پاسخ دیمیتری پسیکوف در اینباره نشان می‌دهد فرانسه تلاش می‌کند با برقراری آتش بس در زمان المپیک با هماهنگی اوکراین این کشور را برای ادامه درگیری و تجهیز دوباره کمک کند.   رقابت‌های المپیک به میزبانی فرانسه از ۲۶ جولای تا ۱۱ آگوست در پاریس برگزار می‌شود. ورزشکاران روسی که در مسابقات پذیرفته می‌شوند باید تعدادی از الزامات IOC را رعایت کنند تا واجد شرایط شرکت در مسابقات باشند.   روس‌ها فقط ۵۵ ورزشکار در این رقابت‌ها آن هم در رشته‌های انفرادی خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • بارش‌های بی‌سابقه در مناطق جنوبی ایران
  • رقابت ستاره‌های لیگ برای کسب 3 عنوان!
  • تاریخ‌سازی مانوئل نویر؛ بیشترین کلین‌شیت در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • اردن؛ رفیق دشمن
  • دعوت ۲۰ کشور دنیا از نابغه قرآنی برنامه محفل
  • اکسیوس : وزیر خارجه آمریکا تشدید تنش با تهران را به ضرر واشنگتن و تل آویو می داند/ بلینکن: همراهی اردن و عربستان با ما در دفاع از اسرائیل نشانه خوبی برای آینده است
  • سخنگوی کرملین: پیشنهادی برای آتش بس در زمان المپیک دریافت نکرده ایم
  • سرمربی پیشین پرسپولیس:سرپیچی از دستور شاهزاده عربستان عامل اخراجم شد