Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن اظهارات ضد ایرانی و جنگ طلبانه وزیر خارجه آمریکا در خصوص ایران در سفر به امارات متحده عربی گفت: آمریکا باید از شکست سیاست های جنگ طلبانه بی شمار خود در چند دهه گذشته در قبال منطقه درس بگیرد و بداند که جمهوری اسلامی ایران ارزشی برای اینگونه تهدیدات آمریکا قائل نیست و تحت تاثیر آن قرار نخواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قاسمی افزود: مقامهای آمریکایی تصور می کنند که با اقدامات مغایر با موازین بین المللی و منشور ملل متحد می توانند به اهداف نامشروع خود، که  چیزی جز  بی ثبات کردن منطقه و ایجاد تنش های جدید بین کشورها نیست، دست خواهند یافت درحالی که جنگ طلبان در واشنگتن از این واقعیت غافل اند که ایران رویکرد و سیاست اصولی و راهبردی خود در تعامل و همزیستی مسالمت آمیز با همسایگان را همچنان با قدرت ادامه خواهد داد و با تدبیر و هوشمندی، اجازه نخواهد داد آرزوهای خام و کینه توزانه آنها تحقق یابد. 

سخنگوی وزارت امورخارجه همچنین با اشاره به کنفرانس ضدایرانی آمریکایی ها که قرار است در پوشش موضوع خاورمیانه ماه آینده در لهستان برگزارشود، اظهار داشت: ما معتقدیم آمریکا هیچ هدف خیرخواهانه ای را به نفع ملت های منطقه در خاورمیانه دنبال نمی کند و در صورتی که این کشور بخواهد حسن نیت خود را نشان دهد تنها کاری که باید انجام دهد این است که در سیاست های خود در قبال منطقه ما بازنگری کند و با دست برداشتن از رویکرد تفرقه افکنانه و ایجاد تهدیدات ساختگی و غیرواقعی، از تشدید تنش ها و بحران ها در این منطقه خودداری کند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها خاورمیانه آمریکا بهرام قاسمی وزارت امور خارجه ایران جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۴۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی ایران از نیروی دریایی پاکستان

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران از نیروی دریایی پاکستان برای نجات هشت ماهیگیر ایرانی قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: اقدام انساندوستانه و به موقع نیروی دریایی کشور همسایه و برادر پاکستان در امداد و نجات هشت ماهیگیر سانحه دیده ایرانی در آبهای بین‌المللی را ارج می‌نهیم.

پیوندهای دوستی میان دو ملت ایران و پاکستان، فراتر از مرزهای سرزمینی است.

به گزارش ایسنا، نیروی دریایی پاکستان روز دوشنبه اعلام کرد: ناو جنگی «پی ان اس یرموک» نیروی دریایی پاکستان هشت ماهیگیر ایرانی را آب‌های آزاد نجات داد.

به گفته منابع خبری قایق این ماهیگیران ایرانی دچار آتش سوزی شده بود که عملیات اطفا حریق با موفقیت توسط نیروی دریایی پاکستان انجام شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قدردانی ایران از نیروی دریایی پاکستان
  • سیاست اسلام‌آباد در پیشبرد پروژه گازی با ایران روشن است
  • احضار معاون سفیر آمریکا به وزارت خارجه هند
  • سفر قریب‌الوقوع بلینکن به سه کشور اروپایی
  • وزیر خارجه آمریکا هفته آینده به سه کشور اروپایی سفر می‌کند
  • بلینکن هفته آینده به اروپا می‌رود/ دیدار با مکرون درباره اوکراین در دستور کار
  • سفر امیر عبداللهیان به عشق‌ آباد
  • وزیر امور خارجه در راه ترکمنستان
  • امیرعبداللهیان به ترکمنستان می‌رود
  • آمریکا: مبارزه با گروه‌های تروریستی به نفع حکومت طالبان است