Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@22:08:55 GMT

یک قاتل فراری در باغملک دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۴۳۴۳

یک قاتل فراری در باغملک دستگیر شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ محسن دالوند، فرمانده انتظامی باغملک بیان داشت: ماموران پلیس پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یکی از محلات شهرستان به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به عملیات دستگیری قاتل افزود: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات پلیسی و علمی در کمتر از ۷ ساعت قاتل را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ دالوند عنوان کرد: متهم در تحقیقات پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و تحویل مرجع قضائی داده شد.

فرمانده انتظامی باغملک گفت: قاتل فامیل نسبی مقتول بوده و انگیزه خود از قتل را اختلاف خانوادگی عنوان کرد.

انتهای پیام/م

قانون میزبان قاتل فراری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آگاهی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۴۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد

عبدالوهاب بخشنده دادستان ایلام اظهار کرد: هشتم آذرماه سال گذشته این فرد در یکی از مراکز خرید شهر ایلام، شهروند ایلامی را در پی بروز درگیری و اختلاف به قتل رسانده و متواری شده بود.

وی افزود: با رصدهای پلیسی، پیگیری های ویژه دادسرا، بازپرس مسئول پرونده و پلیس آگاهی استان، محل اختفای این قاتل فراری که قصد خروج از مرز را داشت، در شهرستان بوکان از توابع استان آذربایجان غربی ردگیری شد.

بخشنده یادآور شد: با دستور دادستان و بازپرس پرونده، شامگاه گذشته این قاتل فراری در یکی از غذاخوری های این شهر دستگیر شد.

دادستان ایلام تاکید کرد: خشونت و رفتارهای مجرمانه ای که امنیت جامعه را هدف قرار دهد خط قرمز دستگاه قضایی و پلیس است و در این خصوص کمترین مماشاتی با هیچ شخصی نخواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتل فراری در شوش دستگیر شد
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد