Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@09:27:40 GMT

مسیر ایذه به لردگان ریزش برداری شد

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۴۵۲۵

مسیر ایذه به لردگان ریزش برداری شد

اهواز-ایرنا - رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دهدز گفت: صبح امروز چندین نقطه از محورهای دهدز به ایذه و لردگان با ریزش کوه مواجه شدیم که عملیات پاکسازی این ریزشها انجام شد.

کیوان آبسته روز دوشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا گفت: به دلیل بارش باران‌های مداوم در بخش دهدز، شاهد ریزش سنگهای کوه به درون جاده‌ در چند نقطه محور دهدز به ایذه و دهدز به لردگان بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در بخشی از مسیر در روستای موزرم از روزهای گذشته شاهد رانش زمین بودیم ، امروز نیز با ادامه بارش‌ها، رانش در قسمت دیگری از بستر زمین موجب ریزش سنگ‌‌های بزرگ و کوچک به جاده شد که با حضور به موقع راهداران عملیات ریزش برداری انجام شد، در این حادثه به کسی آسیب وارد نشد.
به گزارش ایرنا، کوهستانی بودن محور ایذه- دهدز- لردگان و احتمال ریزش مداوم سنگ به بستر جاده و بروز حوادث ، لزوم اقدامات پیشگیرانه و کارشناسی برای مدیریت این مسیر را مضاعف می کند.
بخش دهدز از توابع شهرستان ایذه در شرق خوزستان است، مسیر ایذه به دهدز به سمت چهارمحال و بختیاری یکی از جاده‌های مهم ترانزیتی جنوب غرب کشور محسوب می‌شود.
دهدز با مساحت تقریبی یک هزار و 321 کیلومتر مربع ، بالغ بر 17 هزار نفر جمعیت است که در سه دهستان دهدز،دنباله رود شمالی و دنباله رود جنوبی متشکل از 103 روستا زندگی می‌کنند.

9434/6002

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي ريزش كوه دهدز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۴۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی جاده موگویی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛فرماندار کوهرنگ گفت: با تلاش شبانه‌روزی راهداران، جاده ارتباطی دهستان موگویی شهرستان کوهرنگ بازگشایی شد.
شهباز اکبری افزود: از حدود ۲ ماه قبل عملیات بازگشایی مسیر ۱۵ روستای دهستان موگویی با چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ آغاز و قرار بود در مدت ۵۰ به پایان برسد.
وی افزود: با تلاش شبانه‌روزی راهداران از سمت موگویی به چلگرد و چلگرد به موگویی این مسیر در ۵۰ روز بازگشایی و ارتباط مردم این دهستان با مرکز شهرستان کوهرنگ برقرار شد.
فرماندار کوهرنگ گفت: این جاده در سال‌های قبل تا اواسط بهار بسته بود، اما در سال‌جاری علاوه بر بارش‌های سنگین برف با اقدام جهادی و تلاش راهداران هم‌اکنون زودتر از برنامه پیش‌بینی و زمان‌بندی شده بازگشایی شد.
اکبری یادآور شد: ارتفاع برف موجود در مسیر چلگرد به دهستان موگویی چهار تا پنج متر بود که به‌وسیله ۹ دستگاه بولدوزر، لودر و انواع ماشین‌آلات راهداری چهارمحال و بختیاری کنار زده و جاده بازگشایی شد.

دیگر خبرها

  • فردا؛ بسته شدن جاده دیلم به زیدون
  • مسدود شدن جاده بشاگرد به میناب و جاسک
  • سیلاب فروکش کرده و تمامی راه‌های ارتباطی فریمان باز هستند
  • اجرای طرح‌های پویش مسیر سبز _ ایران پاک در خوی
  • تکمیل لکه گیری و روکش آسفالت جاده میمه به وزوان؛بزودی
  • تکمیل لکه گیری و روکش آسفالت مسیر جاده‌ای میمه-وزوان تا یک ماه آینده + فیلم
  • جاده موگویی چهارمحال و بختیاری به‌طور کامل بازگشایی شد
  • ریزش آوار در مرغداری جاده ساوه - بوئین زهرا یک کشته برجا گذاشت
  • بازگشایی جاده ارتباطی دهستان موگویی
  • بازگشایی جاده موگویی چهارمحال و بختیاری