Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: منابع مورد نیاز برای بودجه سال آینده را می توان با جلوگیری از فرار مالیاتی تامین کرد.

امیر خجسته  با بیان این مطلب گفت: یکی از مشکلات دولت، هنگام تدوین بودجه سال آینده تامین منابع مالی آن بوده است.
وی اضافه کرد: این در حالیست که می توان با اتخاذ تدابیر و برنامه های ویژه برای جلوگیری از فرار مالیاتی از محل درآمدهای حاصل از این بخش منابع مورد نیاز را تامین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، رقم فرار مالیاتی را بیش از درآمد یکساله این بخش دانست و گفت: علاوه بر فرار مالیاتی برخی در گمرکات عوارض پرداخت نمی کنند.

خجسته بر ضرورت برنامه ریزی دقیق برای مدیریت هزینه ها و جلوگیری از انجام برنامه ها و کارهای هزینه بر و فاقد خروجی مثبت برای مردم نیز تاکید کرد.
این نماینده مجلس اظهار داشت: توجه به بهبود معیشت مردم، بهداشت و درمان و مسائل دفاعی باید اولویت اصلی بودجه سال آینده کشور باشد.
به اعتقاد خجسته، بودجه پیش بینی شده برای سال آینده متناسب با تحریم های سنگین دشمن نیست و نمی تواند پاسخگوی تحریم های دشمن باشد.
وی ادامه داد: دشمن با تحریم های ظالمانه و هدف قرار دادن معیشت مردم درصدد ایجاد نارضایتی در کشور است بنابراین باید در بودجه این مسائل مد نظر باشد.
لایحه بودجه ۹۸ با رقم یکهزارو ۷۰۳ میلیارد تومان سه شنبه چهارم دیماه توسط رییس جمهوری به صحن مجلس شورای اسلامی تقدیم شد.

 

ایرنا

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Bl3 برچسب ها: مالیات ، مجلس شورای اسلامی ، فرار مالیاتی ، امیر خجسته ، بودجه 98

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: مالیات مجلس شورای اسلامی فرار مالیاتی امیر خجسته بودجه 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۴۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت با افزایش بار مالیاتی بودجه مجلس مخالف کرد؟

احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران با اعلام مخالفت دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس گفت: این بار مالیاتی بود که در قانون بودجه ۱۴۰۳ نسبت به لایحه ۱۴۰۲ ایجاد شده بود و این مخالفت را وزارت اقتصاد رسما اعلام کرد که ۱۰۰ هزار میلیارد تومان افزایش بار مالیاتی که به لایحه بودجه اضافه شده در قانون مصوب حتما بار مالیاتی بیشتری دارد و حدود ۱۰ درصد افزایش بار مالیاتی برای کشور خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، وی افزود: با توجه به اینکه سیاست حمایت از تولید ایجاب میکند که ما تولید را تسهیل کنیم و اتفاقا تخفیف‌های بیشتری را در حوزه مالیاتی داشته باشیم، امیدواریم که مجلس شورای اسلامی ۱۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه‌ای که ایجاد شده است را از طرق دیگری مثل انتشار اوراق جبران کند و برای این کار به دولت اجازه دهد که نیازی به افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی مالیات برای سال ۱۴۰۳ وجود نداشته باشد.

دیگر خبرها

  • امیر منصور آریا به تور مالیات افتاد | ۶۵ هزار متر زمین در تهران به تملک دولت درآمد
  • خاندوزی: دولت تخفیف‌های بیشتر مالیاتی برای حمایت از تولید در نظر گرفته است +فیلم
  • خاندوزی: دولت تخفیف‌های بیشتر مالیاتی برای حمایت از تولید در نظر گرفته است
  • مالیات افزایش می‌یابد/وزیر اقتصاد: رسما مخالفت خود را با تصمیم مجلس برای افزایش بار مالیاتی اعلام کردیم
  • دولت با افزایش بار مالیاتی بودجه مجلس مخالف کرد؟
  • ابر بدهکاران مالیاتی نقره داغ شدند
  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد مالیات معوق از بدهکاران مالیاتی
  • مجازات فرار مالیاتی چیست؟
  • مالیات دهندگان بخوانند! / مجازات فرار مالیاتی چیست؟
  • فرار مالیاتی چه مجازاتی دارد؟