Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@00:41:41 GMT

۲۵ تن گوشت قرمز منجمد در گیلان توزیع می شود

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۴۹۳۲

۲۵ تن گوشت قرمز منجمد در گیلان توزیع می شود

بداشتی از توزیع ۲۵ تن گوشت قرمز منجمد در سراسر استان از فردا(سه‌شنبه، ۲۵ دی) خبر داد.

«محمد بداشتی» با اشاره به توزیع گوشت قرمز در گیلان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: در راستای رسالت برنامه‌های تنظیم بازار و رفاه حال مردم استان از صبح فردا(سه‌شنبه، ۲۵ دی) میزان 25 تن گوشت منجمد قرمز با قیمت مصوب 29 هزار و 500 تومان در گیلان توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان اضافه کرد: شرکت تعاونی‌های روستایی در شهرستان‌های رودبار، سیاهکل، انزلی، آستارا و رشت آماده توزیع گوشت منجمد قرمز هستند.


وی تصریح کرد: فروشگاه زنجیره‌ای رفاه در تمام شعب شهرستان‌های ماسال، رشت، رودبار، انزلی، لنگرود و لاهیجان نیز آماده توزیع هستند.

 

بداشتی با بیان اینکه در شهرستان تالش توزیع گوشت منجمد قرمز توسط صنوف مختلف به مقدار پنج تن در این مرحله انجام می شود اعلام کرد: در مجموع به میزان 76 تن گوشت منجمد قرمز در این هفته و هفته‌های آتی در استان توزیع خواهد شد که متعاقباً به اطلاع هموطنان خواهد رسید.

 

سخنگوی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان نظارت همگانی در بازار را از ارکان برخورد با تخلفات احتمالی برشمرد و گفت: هرچند در زمان توزیع بازرسان این سازمان و اتاق اصناف در  فروشگاه های حضور خواهند داشت ولی هموطنان نیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفی، موضوعات را به سامانه 124 گزارش کنند.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: سفر رئیس جمهور به گلستان سفر رئیس جمهور افتتاح پروژه خبرگزاری شبستان فرمانده کل ارتش مراسم ترحیم والده مادر روحانی ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان توزیع گوشت قرمز بازار گیلان ستاد تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۴۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشت قرمز امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

قیمت گوشت قرمز، امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ شامل گوسفند زنده، ران گوسفندی، سردست گوسفندی، دنبه گوسفندی، قلوه گوسفندی، شقه گوسفندی، پرده گوسفندی، چرخ کرده گوسفندی بدون چربی و فیله گوسفندی اعلام شد.

منبع: انتخاب

tags # گوشت قرمز سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • توزیع ۳۴ هزار تن آرد خانه پزی در بین روستائیان لرستان
  • کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار یزد
  • کاهش قیمت مرغ در بازار
  • قیمت گوشت قرمز امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قطعی برق در ۵ شهرستان گیلان
  • توزیع بیش از ۶۰۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار در شهرستان کازرون طی سالی که گذشت
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • با فروشندگان متخلف گوشت قرمز برخورد قانونی می‌شود
  • حدود ۳ میلیون راس دام سبک مازاد بر نیاز کشور است