Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@09:13:23 GMT

انصاری فرد و جهانبخش در فکر گلزنی به عراق

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۴۹۸۴

کریم انصاری فرد و علیرضا جهانبخش بازیکنان شاغل  تیم ملی درانگلستان درحال آماده سازی  هر چه بیشترخود برای حضور موثرتر در ادامه جام ملت های آسیا  2019 در امارات هستند .

یه گزارش "ورزش سه "،  کریم انصاری فر و علی رضا جهانبخش دو بازیکن شاخص تیم ملی که اتفاقا هر دو این روزها درانگلستان به سر می برند تا به امروز که دو بازی از جام را پشت سرگذاشته ایم یکی به علت مصدومیت و دیگری به خاطر  حضوردر نیمکت هنوز نتوانسته اند شایستگی های خودشان را نشان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 با پایان یافتن مصدومیت جهانبخش به احتمال خیلی زیاد باید در این بازی منتظر رونمایی  او در طول این جام باشیم که قطعا یکی ازامید های تیم ملی برای تصاحب این جام محسوب می شود. حضور او حتی می تواند در افرایش روحیه تیمی موثر باشد .  باید  تا روز بازی با عراق منتظر بمانیم تا ببینم این جوان اول فوتبال ایران با چه کیفیتی این تورنمنت را آغاز می کند .


از طرفی کریم انصاری فرد هم می خواهد  بر خلاف جام ملت های آسیا در استرالیا نقش پر رنگ تری را  در خط حمله تیم ملی ایفا کند و  این در شرایطی  است که دو مهاجم تیم ملی در بهترین روزهای خودشان به سر می برند.  کریم برای  قرار گرفتن در ترکیب اصلی باید از کوچکترین فرصت هایی که نصیبش می شود استفاده کند .شاید  گلزنی در برابر تیم ملی عراق دقیقا همان موضوعی است که این دو بازیکن با اخلاق تیم ملی در آن واحد در حال فکر  به آن هستند و این را هم فراموش نکنیم  که زدن یک گل به عراق  شاید بتواند تضمین خوبی برای حضور هر مهاجمی در ترکیب ثابت تیم ملی باشد.

 

تیم ملی ایران علیرضا جهانبخش جام ملتهای آسیا 2019 کریم انصاری فرد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران علیرضا جهانبخش جام ملتهای آسیا 2019 کریم انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۴۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینگام از آقای گلی لالیگا دورتر شد

به گزارش "ورزش سه"، شروع بلینگام در رئال استثنایی بود و هر هفته موفق به گلزنی می شد. اگر در یک بازی جود گل نمی زد، همه تعجب می کردند ولی بعد از دومین مصدومیت و سپس محرومیت دو جلسه ای به خاطر اعتراض به داور در بازی با والنسیا، روند گلزنی های ستاره انگلیسی نیز تغییر کرد. دیگر او در هر بازی برای رئال گل نمی زند و طبیعی بود صدر جدول گلزنان را نیز از دست بدهد.

جایگاهی که هفته قبل از دست رفت و این هفته فاصله او با صدرنشین بیشتر نیز شد.

آرتم دووبیک در برتری 4-1 خیرونا برابر کادیز توانست گل سوم تیمش را بزند و تعداد گل هایش را به 18 برساند. جود هفته هاست روی عدد 16 ثابت مانده و مشترک با بودیمیر از اوساسونا در رده دوم قرار دارد.

بلینگام امشب در ال کلاسیکو اگر دبل کند، به دووبیک می رسد که کار ساده ای نخواهد بود. او هفت بازی دیگر فرصت دارد تا شانسش برای کسب عنوان ال‌پیچیچی را زنده کند. روبرت لواندوفسکی نیز با 13 گل همچنان می تواند تهدیدی بزرگ برای گلزنان لالیگا باشد.

دیگر خبرها

  • واکنش سردار آزمون به گلزنی مقابل بولونیا
  • عکس‌| واکنش سردار آزمون به گلزنی و باخت رم
  • آتش‌سوزی در فینال جام حذفی هلند؛ جهانبخش با فاینورد قهرمان شد
  • فاینورد قهرمان جام حذفی هلند شد
  • قهرمانی باران جهانبخش در آتش و دود
  • جهانبخش و دوستان قهرمان جام حذفی شدند
  • بغض و حسرت تاثیرگذارترین بازیکن قرمزها (عکس)
  • ستاره‌ای که خواب را از چشم بلینگام گرفت
  • بلینگام از آقای گلی لالیگا دورتر شد
  • همه بازی‌ها برایمان فینال است