Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@06:56:36 GMT

تزیین غذای کودک فوق العاده زیبا – چرا و چگونه؟

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۵۱۵۶

تزیین غذای کودک فوق العاده زیبا – چرا و چگونه؟

زیبایی و رنگی بودن غذا از راهکارهای خیلی خوب و عملی هست که بوسیله اون میتونیم بچه هارو ترغیب به غذا خوردن کنیم. در این مطلب عکسهای خیلی زیبایی رو قرار دادیم که به مادرای عزیز کمک میکنه برای بچه هاشون غذاها رو رنگی و خوشگل تزیین کنن.     تزیین غذای بچه‌ها مدرسه موش‌ها


تزیین غذای کودکان ماهی قرمز
سلامت غذای کودکان

غذای کودکان خیلی مهمتر از بزرگترهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کودکان تا سنین نوجوانی احتیاج به تغذیه های سالمتری دارن، چرا که تاثیر غذاهایی که در این سنین مصرف میکنن تا آخر عمر در بدنشون باقی میمونه و در سلامت جسم و روحشون در کل دوران زندگی تاثیر مستقیم داره. سعی کنین در بشقابهایی که برای فرزندتون مخصوصا در میانوعده ها آماده میکنین از میوه های متنوع و مغز ها استفاده کنین. بهتره که در برنامه غذایی کودکان فست فود ها و چیپس و پفک وجود نداشته باشن و بیشتر از غذاها و تنقلات طبیعی استفاده بشه.


تزیین غذای کودک اسکلت سبزیجات  

تزیین غذای کودک انگری برد


تزیین غذای کودکان آقا سیبیلو
نگرانی والدین از غذا نخوردن بچه ها

تغذیه بچه ها و غذا خوردن اونها از معضلات بزگ پدر مادر هاست. همه پدر و مادرها نگران فرزندانشون هستن و در هر شرایطی سعی میکنن که فرزندشون در بهترین رشد و سلامتی باشه. بعضی از بچه ها هر غذایی رو نمیخورن و در اصطلاح بد غذا هستن. این بد غذایی باعث میشه که والدین نگران بشن و در بعضی موارد کار به جاهای باریک میکشه و به دعوا کردن کودک میکشه. توصیه ما اینه که بچه ها رو به غذا خوردن مجبور نکنین. چرا که ممکنه تاثیر خیلی منفی روی کودک بذاره و علاوه بر پرخاشگر کردنش، اون رو از غذا بیشتر زده کنه.


تزیین غذای کودک اردک زیبا
استفاده از شخصیتهای کارتونی برای تزیین غذای بچه ها

بچه ها بازی و کارتون رو خیلی دوست دارن و میشه از این علاقه اونها بهترین استفاده رو کرد و با سبزیجات مختلف و غذاهای متنوع، شکل شخصیتهای مختلفی رو ساخت وو اونهارو تشویق به بازی و دوستی با غذا کنین.

تزیین غذای کودک هاپو مهربون


تزیین غذای کودک خانوم کوچولو


تزیین غذای کودک شوالیه تاریکی


تزیین غذای کودک قورباغه  
همونطور که در عکسها دیده میشه، با انواع میوه ها و سبزیجات میشه شکلهای متنوع و عالی ساخت. مثل عکس بالا که با سیب و توت فرنگی یا عکس پایین که با کیوی درست شده. خود این کار میتونه یک بازی خوب باشه که ما با فرزندمون انجام میدیم. بعد از بازی هم با اشتها و میل کامل غذای زیبایی رو که با دست خودش ساخته، میل میکنه.

تزیین غذای کودک شاهزاده

تزیین غذای کودک ملکه کوچولو

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آشپزی غذا غذای کودک تزیین غذا سفره آرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۵۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صیانت از همه کودکان وظیفه مرجع ملی حقوق کودک است

به گزارش خبرگزاری مهر، امین حسین رحیمی در سی و ششمین نشست شورای هماهنگی مرجع ملی حقوق کودک که با حضور جمعی از نمایندگان دستگاه‌های عضو این شورا برگزار شد با تشکر از فعالیت‌ها و برنامه‌های انجام شده در حوزه حقوق کودک، تلاش‌های صورت گرفته توسط دستگاه‌های ذیربط را عبادت و فراتر از یک وظیفه صرف اداری عنوان کرد و اظهار کرد: فعالیت در حوزه مدیریت و رفع آسیب‌های اجتماعی نیازمند اعتقاد درونی و ایمانی است تا با نگاه به افراد و بخصوص کودکان درگیر این آسیب‌ها به عنوان بخشی از خانواده خود، اقدامات حمایتی و پیشگیرانه را انجام داد.

وی با تصریح بر این که وجود آسیب‌های اجتماعی زیبنده نظام اسلامی نیست، افزود: توفیقات به دست آمده نتیجه وحدت کلمه و هم‌صدایی است که در این زمینه بین دستگاه‌های متولی به وجود آمده که این امر باید تقویت شده و ادامه یابد تا به سر منزل مقصود که رفع آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از بروز آن است دست یابیم.

سید علی کاظمی، رئیس مرجع ملی حقوق کودک یادآور شد: سال گذشته علیرغم توفیقات خوبی که در زمینه صیانت از حقوق کودکان داشتیم، سال برنامه‌ریزی و آماده‌سازی بستر و مقررات و آئین‌نامه و شیوه‌نامه‌های لازم بود که در نشست‌ها و کارگاه‌های مختلف و متنوع پیگیری شد، سال جدید سال اجراست و همه مقدمات کار و فعالیت هم در حوزه کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست و هم در حوزه آسیب‌های اجتماعی فراهم آمده تا برنامه‌ها را به صورت جدی پیگیری کنیم.

وزیر دادگستری با اذعان به اینکه امسال، موعود ثمر دهی برنامه ریزی‌های صورت گرفته دولت است افزود: باید جدی‌تر از قبل و با حفظ وحدت کلمه و هماهنگی نسبت به اجرای برنامه‌ها اقدام کنیم، مرجع ملی باید با فعالیت و تحرک بیشتر، با قدرت و دقت تمام برنامه‌های تعیین شده را پیگیری کند.

رحیمی با تاکید بر اینکه مرجع ملی حقوق کودک، متولی حقوق همه کودکان کشور است، اظهار داشت: هرچند شرایط ویژه کودکان در معرض آسیب‌های اجتماعی، رسیدگی به وضعیت آنان را در اولویت قرار داده و بخش اعظم امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این مرجع و دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی آن را به خود اختصاص داده، اما مرجع ملی حقوق کودک بر اساس قانون وظیفه حفظ و صیانت از حقوق همه کودکان کشور را به عهده دارد.

وزیر دادگستری اظهار داشت: آسیب‌های اجتماعی موجود بخصوص در حوزه زنان و کودکان زیبنده نظام اسلامی نیست و لازم است علیرغم همه اقدامات ارزنده و عظیم صورت گرفته با همت مضاعف و تلاش بیشتر این موضوع را به بهترین شکل ممکن مدیریت و مرتفع کنیم.

رئیس مرجع ملی حقوق کودک با اشاره عزت و اقتدار به وجود آمده در خصوص پاسخ نیروهای نظامی کشورمان به رژیم جعلی اسرائیل افزود: یکی از دلایل مهم این موفقیت، فرماندهی واحد بوده است، معمولاً در حوزه‌هایی که دچار تشتت فرماندهی و تصمیم‌گیری است توفیق و نتیجه‌گیری چندان مطلوب نیست. در حوزه کودکان و آسیب‌های اجتماعی نیز این موضوع می‌تواند صادق باشد، فرماندهی واحد، تسهیل امور و هم‌افزایی و هم‌آوایی شورای هماهنگی مرجع ملی می‌تواند منجر به توفیق و نتیجه‌گیری شود.

پیش از سخنان وزیر دادگستری، گزارش اقدامات و چالش‌های مرتبط در مورد مراقبت‌های جایگزین توسط نماینده سازمان بهزیستی و گزارش وضعیت اجرای طرح حمایت از کودکان کار و خیابان توسط نماینده شهرداری تهران ارائه شد.

کد خبر 6084525

دیگر خبرها

  • جواب دانش‌آموز به ساده‌ترین سؤال دینی همه را شوکه کرد+ عکس
  • ۶۷۸ خیر حامی کودکان تحت حمایت بهزیستی هستند
  • تقویت و جلوگیری از ضعیف‌شدن چشم کودکان
  • یونیسف: کشتار کودکان در غزه باید متوقف شود
  • شکوفایی استعدادهای کودکان با اسباب بازی مناسب
  • صیانت از همه کودکان وظیفه مرجع ملی حقوق کودک است
  • پروژه ناتمام مقصد گردشگری شدن همدان به نتیجه می‌رسد؟
  • تربیت دینی در سایه‌سار حجاب
  • حضور ۳ فیلم کانون در جشنواره بین‌المللی کودکان لکنوی هند
  • هت‌تریک فیلم‌های ایرانی در جشنواره بین‌المللی هند