Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مراسم محفل انس با قرآن و شب شعر به مناسبت ولادت با سعادت اسوه صبر و استقامت حضرت زینب کبری( س ) و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور فرماندار دشت آزادگان برگزار شد.

این مراسم با حضور غلامعباس هزاریان، فرماندار دشت آزادگان، امام جمعه سوسنگرد و دیگر مسئولان ادارات، خادمان حرم امام رضا (ع) و جمع کثیری از مردم متدین این شهرستان در مسجد امام علی (ع) سوسنگرد برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است: در این محفل نورانی قاریان ممتاز بین المللی با صوت زیبا و دلنشین خود سوره هایی از قرآن مجید را تلاوت کردند که با زمزه الله و اکبر حاضرین مورد تمجید و تحسین قرار گرفتند.

همچنین شاعران برجسته دشت آزادگانی شعرهای خود را در خصوص شخصیت والای حضرت زینب(س) و نیز امام خمینی (ره) سرودند.

این مراسم با همت فرمانداری و دفتر امام جمعه سوسنگرد در مصلای جمعه ( مسجد امام علی (ع) ) برگزار شد.

انتهای پیام/گ

محفل انس با قرآن برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی شعر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۵۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد

        به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،   در این مراسم، مدیر عالی حرم مطهر رضوی ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به نقش مهم و خطیر این یگان در حفاظت از حرم مطهر رضوی اشاره کرد.   آقای رضا خوراکیان همچنین از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان یگان حفاظت در انجام وظایف محوله قدردانی کرد و گفت: شما با هوشیاری و دلسوزی خود، امنیت و آرامش را برای زائران حرم مطهر رضوی به ارمغان آورده‌اید.   در ابتدای این مراسم سرهنگ صالح، فرمانده یگان حفاظت حرم مطهر رضوی ضمن خیر مقدم به ارائه گزارشی کوتاه از فعالیت های این یگان در حفاظت از حرم مطهر حضرت رضا(ع) پرداخت.   مراسم صبحگاه یگان حفاظت همزمان با سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قرائت قرآن کریم، صلوات خاصه حضرت رضا(ع) و ادای احترام به آرمان های والای جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

 

دیگر خبرها

  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است
  • دهمین آیین تک چراغ در مراسم میثاق با هنرمندان در مشهد برگزار شد
  • یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد
  • محفل انس با قرآن در آبادان
  • دوره آموزشی امام موسی صدر برگزار می‌شود
  • برپایی محفل انس با قرآن کریم درسنندج به شکرانه «وعده صادق»
  • هیچ‌گونه مشکلی در اوج پیک مصرف آب و برق نداریم
  • محفل شعر ترکی رضوی در تبریز برگزار می‌شود
  • نکات مهم در انتخاب و رزرو مسجد در مشهد