Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان -ایرنا -وزیر راه و شهرسازی گفت که 50 کیلومتر باقی مانده از بزرگراه گرگان به بجنورد ( گلستان - خراسان شمالی) تا پایان سال 98 تکمیل و به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایرنا محمد اسلامی عصر دوشنبه در مراسم افتتاح طرح های فرودگاهی و راه و شهرسازی استان گلستان در گرگان اظهار داشت: همچنین برقی کردن مسیر راه آهن اینچه برون - گرمسار (گلستان - سمنان) دیگر طرح زیربنایی در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به طرح های توسعه فرودگاه گرگان اشاره کرد و افزود: پایانه این فرودگاه با ظرفیت جابجایی دو میلیون مسافر در سال، بهار 98 مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
به گفته اسلامی، ظرفیت کنونی حمل مسافر فرودگاه گرگان 300 هزار نفر است.
وزیر راه و شهرسازی با یادآوری اجرای طرح بازآفرینی شهری در گلستان اظهار داشت: ساخت دو هزار و 900 واحد مسکونی در این طرح به استان ابلاغ شده که در دستور کار قرار می‌گیرد.
اسلامی به بهره برداری و آغاز عملیات ساخت طرح های مرتبط با این وزارتخانه در سفر استانی هیات دولت به گلستان اشاره گفت: تحویل 220 واحد از پروژه 460 واحدی مسکن مهر در سایت سعدآباد گرگان، آغاز بهره برداری از 10 کیلومتر راه روستایی و آسفالت فاز اول بزرگراه گنبدکاووس -اینچه برون - آق‌قلا به طول 6 کیلومتر از جمله این طرح ها است.
وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: همچنین عملیات ساخت 4 ساختمان‌ اداری در شهرهای استان، خانه محله انجیراب گرگان و چند طرح فرودگاهی آغاز شد.
به گزارش ایرنا در حاشیه این مراسم 9 پروژه فرودگاه گرگان با اعتباری بالغ بر 500میلیارد ریال بهره برداری و یا عملیات ساخت آن آغاز شد.
در این پیوند عملیات ساخت پروژه‌های تجهیز و توسعه سامانه‌های کمک ناوبری فرودگاه گرگان افتتاح و کلنگ توسعه اپرون (پارکینگ وسایل پرنده)و منبع بتنی آب به زمین آغاز شد.
بهره‌برداری از سیستم تقرب دقیق فرودگاه گرگان ILS، بهره‎برداری از سیستم کمک‌ناوبری DVOR و بهره‌برداری از سیستم چراغ‌های تقرب دقیق، بهره‌برداری از 300 متر توسعه باند پروازی و استریپ‌سازی باند، احداث سایت و جاده دسترسی از دیگر پروژه‌های فرودگاه گرگان است.
دکتر روحانی رییس جمهوری صبح امروز دوشنبه از طریق فرودگاه کلاله وارد استان گلستان شد و 2 روز میهمان مردم این استان است.
نخستین سفر دولت تدبیرو امید به استان گلستان آذر سال 93 انجام شد.
استان مرزی و شمالی گلستان در همسایگی کشور ترکمنستان، دریای خزر و استانهای مازندران، سمنان وخراسان شمالی واقع است.
فاصله گرگان تا بجنورد حدود 300کیلومتر است.
6982/6204/1648

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد رييس جمهور سفر استاني گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۵۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا پایان بهار ۱۴۰۳

به گزارش قدس خراسان، در مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی ارائه خدمات به زائران نوروزی، محمدرضا قلندر شریف اظهار کرد: از تعامل و همکاری تمام دستگاه‌های خدماتی و اجرایی شهری و استانی جهت استقبال از بهار در مشهد تشکر و قدردانی می‌کنم.

شهردار مشهد افزود: استقبال از بهار در شهرداری مشهد از دی ماه آغاز به کار کرد. در کمیته استقبال از بهار ٢٣٠ ردیف خدمتی در ۶ حوزه برای شهرداری خدمات تعریف کردیم. یکی از این حوزه‌ها حمل و نقل، پارکینگ و ترافیک است.

وی افزود: تمام پارکینگ‌های سطح شهر برای این ایام به‌روزرسانی و آماده شد. در محدوده پیرامونی حرم حدود ٣ هزار جای پارک ثابت وجود دارد که در ایام نوروز ۶ هزار جای پارک موقت فراهم شد. انشالله تا آخر بهار و برای فصل تابستان پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا در خیابان توحید به بهره برداری خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی گلستان با اعتبار ۱۶ هزار میلیارد تومان
  • بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا پایان بهار ۱۴۰۳
  • رییس جمهور وارد فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود شد
  • ساختمان و سازه کارخانه کاغذ سنگ الیگودرز تکمیل شده است
  • بهره‌برداری از طرح تکمیل آبرسانی به شهرستان گرمسار و نیروگاه تجدیدپذیر خورشیدی سمنان
  • بهره‌برداری از طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار و نیروگاه خورشیدی
  • بهره‌ برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد مشگین‌ شهر
  • بهره برداری از عملیات تعریض مرحله نخست پل فلاورجان تا پایان سال
  • معطلی مسافران در خط ۷ مترو کاهش پیدا می‌کند
  • بهره‌برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد ـ مشگین‌شهر