Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@02:34:56 GMT

لیونل مسی و گل شماره 500؛ امکان پذیر است؟

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۵۳۲۸

لیونل مسی و گل شماره 500؛ امکان پذیر است؟

لیونل مسی، دیشب موفق شد رکورد باورنکردنی چهارصد گل در لالیگا را به ثبت برساند.

به گزارش "ورزش سه"، مسی برای ثبت این رکورد به سیزده سال زمان نیاز داشت و جالب اینجاست این چهارصد گل مسی در مسیر بسیار پیچیده ای شکل گرفته است. در سال 2005 و در دیدار برابر آلباسته، مسی روی پاس رونالدینیو برزیلی گل اول خود را در لالیگا به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

پنج سال بعد و در بازی برابر آلمریا گل شماره صد لیونل مسی نیز وارد دروازه شد و از آن زمان، مسی هر سه سال صد گل در لیگ را به ثمر رسانده است. در سال 2013 او در برابر اوساسونا تعداد گل های خود را به دویست رساند. در سال 2016 و در جدال با خیخون او گل سیصد را نیز به ثمر رساند و در تاریخ یکشنبه 13 ژانویه 2019، ستاره آرژانتینی به گل شماره چهارصد دست یافت.

 

با این روند، مسی در سال 2022 در لالیگا و در سن 35 سالگی گل شماره پانصد خود را به ثمر خواهد رساند. البته مشخص نیست ستاره آرژانتینی تا آن مقطع نیز قادر به حفظ همین روند باشد اما با توجه به زده شدن گل چهارصد در اوایل سال جدید میلادی، شاید در آینده شاهد پانصد تایی شدن او در تاریخ لالیگا هم باشیم.

بارسلونا لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۵۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج رکود بازار مسکن تنها با اتکا به توان مردم در ساخت‌وساز امکان‌پذیر است

میرزایی کارشناس حوزه مسکن درخصوص راهکارهای تحقق شعار سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردمی گفت: در حال حاضر این شعار در بخش مسکن تنها از طریق اختصاص اراضی و پرداخت تسهیلات ساخت محقق می شود و در شرایط کنونی این طرح می تواند در قالب طرح نهضت ملی مسکن امکان پذیر شود.

وی افزود: حضور بخش خصوصی و همچنین حضور سازندگان و متقاضیان به عنوان مالکان این پروژه ها می تواند با اختصاص اراضی امکان پذیر و تسهیل شود.

او بیان کرد: دولت می تواند با واگذاری اراضی به متقاضیان و همچنین حمایت از سازندگان اجرای این طرح را تسهیل کند که نتیجه آن افزایش تولید واحدهای مسکونی و در نتیجه بهبود و ثبات بازار مسکن خواهد بود.

میرزایی یادآور شد: دولت می تواند با اجرای این اقدام گام مهمی در بهبود وضعیت بازار مسکن بردارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • آیا بارسلونا پیراهن شماره 10 لیونل مسی را به لامین یامال می‌دهد؟
  • کاهش ۳۰ درصدی هزینه خمیرمایه نانوایان/ تامین نان یارانه‌ای با تعداد بالا در ماه رمضان امکان‌پذیر است
  • اقتصاد موفق با مشارکت همه اقشار امکان‌پذیر است
  • خروج رکود بازار مسکن تنها با اتکا به توان مردم در ساخت‌وساز امکان‌پذیر است
  • نوسازی مسکن روستایی تنها از طریق مشارکت‌های مردمی امکان پذیر می‌شود
  • اسکان بیش از ۴۰ هزار زائر در بوستان غدیر مشهد
  • تحقق شعار سال با مشارکت گروه‌های جهادی امکان پذیر است
  • صیانت ازاراضی کشاورزی با مشارکت مردم امکان پذیر است
  • تسریع در روند اجرای پروژه‌های مسکونی با مشارکت مردمی امکان پذیر می‌شود
  • نابودی سرطان با این پروتئین امکان‌پذیر است؟