Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@20:37:15 GMT

مدارس ۳ شهرستان چهارمحال و بختیاری تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۵۴۳۸

مدارس ۳ شهرستان چهارمحال و بختیاری تعطیل شد

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به بارش برف و باران اطلاعیه آموزش و پرورش مبنی بر شروع فعالیت مدارس استان صادر شد‌. ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۳ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

هاشم حاجتی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد  اظهار داشت: با توجه به هماهنگی به عمل آمده با فرمانداران‌ شهرستان‌ها به عنوان رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان فعالیت مدارس در روز سه‌شنبه 25 دی ماه 97 اعلام شد‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:با توجه به بارش سنگین برف و باران و رانش زمین کلیه مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعدازظهر  در شهرستان‌های کوهرنگ، بن و اردل تعطیل می‌باشد‌.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در شهرستان فارسان بخش بابا‌حیدر تمام دوره‌های تحصیلی‌ تعطیل و در بخش مرکزی و جونقان‌ فعالیت تمام مدارس با یک ساعت تاخیر و 9 صبح آغاز می‌شود‌.

حاجتی خاطرنشان کرد: فعالیت‌ مدارس شهرستان‌ سامان، بروجن و کیار‌ در کلیه مقاطع تحصیلی با یک ساعت تاخیر و ساعت 9 صبح نیز آغاز می‌شود‌.

وی گفت: در شهرستان شهرکرد نواحی یک و دو مراکز پیش‌دبستانی‌ و ابتدایی با یک ساعت تاخیر اما‌ در اداره آموزش و پرورش منطقه لاران مدارس‌ مرغملک و سودجان تعطیل و سایر دوره‌ها‌ در دیگر نقاط این منطقه فعالیت خود را با یک ساعت تاخیر شروع می‌‌کنند‌.

حاجتی تصریح کرد: فعالیت آموزشی مدارس لردگان و عشایر در دوره ابتدایی  فقط در نوبت صبح با یک ساعت تاخیر شروع می‌شود‌.

انتهای پیام/

R41350/P/S6,54/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۵۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، بهنام اسماعیلی با اشاره به انتشار نامه‌ای در فضای مجازی با موضوع توقف توزیع شیر در شهرستان فارسان، گفت: با توجه به مشکوک شدن مدیران دو آموزشگاه در شهرستان فارسان نسبت به کیفیت شیر، توزیع شیر در آن منطقه به صورت موقت متوقف شد تا مسئولان بررسی‌های لازم را انجام دهند.
وی ادامه داد: طبق دستوالعمل‌های نظارت‌های بهداشتی و کنترل کیفی شامل خط تولید تا محصول نهایی، شیر مدارس قبل از خروج از کارخانه توسط کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و اداره استاندارد، نمونه برداری، بررسی و سپس توزیع می‌شود.
رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌ها نیز بر فرآیند حمل شیر تا توزیع در مدارس نظارت مستمر دارند و مربیان بهداشت و مدیران مدارس نیز در نهایت قبل از توزیع کیفیت شیر را بررسی می‌کنند.
اسماعیلی افزود: در تمام نقاط استان فرآیند توزیع شیر همچنان ادامه دارد و از امروز نیز توزیع شیر در شهرستان فارسان از سر گرفته شد.
وی ادامه داد: تا کنون هیچ مسمومیت یا مشکلی در اثر مصرف شیر مدارس برای دانش آموزان گزارش نشده و کیفیت شیر توزیع شده بین دانش آموزان مطلوب است.

دیگر خبرها

  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • تعطیلات مدارس در تابستان باشد یا بین دو نیمسال تحصیلی؟
  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • زمان آغاز سال تحصیلی 1403 مشخص شد | امسال مدارس کی باز می‌شوند؟
  • تداوم توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌وبختیاری