Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حادثه سقوط هواپیمای بابری بوئینگ 707 نیروی هوایی ارتش که صبح امروز اتفاق افتاد دو مازندرانی جان خود را از دست داده و به فیض شهادت رسیدند. به گزارش بلاغ، کشورمان بار دیگر صبح امروز خبر تلخ دیگری را شنید و در آن رسانه‌ها از سقوط هواپیمای بابری بوئینگ 707 نیروی هوایی ارتش اخبار متعددی مخابره کردند تا نشان دهد ایران اسلامی دوباره سوگوار عزیزانش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در هر حادثه‌ تلخی که در کشور رخ می‌دهد همیشه پای مازندرانی‌ها در میان است و در این حادثه ناگوار نیز دو جوان مازندرانی جان خود را از دست داده و به فیض شهادت نائل شدند.

سرهنگ دوم عزیزالله علیزاده از جوانان توانمند اهل شهرستان آمل در حادثه سقوط هواپیمای باربری 707 نیروی هوایی ارتش بود که اهل روستای غیاث‌کلا بخش دابودشت و از مهندسان توانمند بود.

دیگر مازندرانی جان باخته این حادثه سرهنگ معلم خلبان محمد(رضا) عبدلی اهل شهرستان چالوس است باعث عزادار شدن مردم مازندران همانند دیگر هموطنان‌مان شده است.

در این حادثه 13 نفر از کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و دو نفر از کارکنان سازمان گوشت شهد شیرین شهادت نوشیدند.

یک فروند هواپیمای باربری بوئینگ 707 نیروی هوایی ارتش حامل محموله گوشت کمک به وضعیت اقتصادی کشور و طرح مردم‌یاری بود که صبح امروز از مبدأ شهر بیشکک پایتخت کشور قرقیزستان راهی کشورمان بوده است.

این هواپیما پس از بروز حادثه به فرود اضطراری در فرودگاه فتح استان البرز حین فرود خروج از باند داشته و با برخورد به دیوار انتهایی باند آتش گرفت.

تنها یک مهندس پرواز این حادثه مجروح شد.

خبر وداع و تشییع پیکر این دو شهید مازندران حادثه سقوط هواپیمای بوئینگ 707 نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در زادگاه‌شان طی روزهای آینده اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۵۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از سلام نظامی فرماندهان بلندپایه ارتش ایران در مراسم رژه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز ۲۹ فروردین روز ارتش و نیروی زمینی ، با حضور سید ابراهیم رئیسی ، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی، امیر شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی و امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش آغاز شد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896177

دیگر خبرها

  • (تصاویر) جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • سوخو۲۴‌های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • نقض حریم هوایی افغانستان در پروان
  • مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس
  • خطای راهبردی کنید با سوخو ۲۴ جواب می‌گیرید
  • امیر واحدی: جنگنده‌ بمب‌افکن‌های ارتش برای هرگونه عملیات آماده‌اند
  • تصاویری از سلام نظامی فرماندهان بلندپایه ارتش ایران در مراسم رژه
  • ۱۰ هواپیمای جنگنده که افراد عادی نیز می‌توانند بخرند(+عکس)
  • «قالیباف» روز ارتش را تبریک گفت
  • تبریک رئیس مجلس به مناسبت فرارسیدن روز ارتش