Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،یزدان پناه مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : باید توجه داشت که بحث سخت افزار از قبیل: کانکس، صندلی، نیمکت و میز در حوزه نوسازی مدارس است و وظیفه آموزش و پرورش نرم افزار کار است، اما ما نیز خود را مسئول می‌دانیم و از هیچ کمکی به نوسازی مدارس دریغ نداریم و مطمئن هستیم که عزم مسئولان نوسازی هم رفع موانع در حیطه اعتبارات است و با این همه در این زمینه وقتی مشکلی در بحث کلاس پیش بیاید یا جایی از کانکس استفاده شود همه آموزش و پرورش را می‌شناسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : زلزله از یک منظر فرصت هم بود چنانکه در شهرستان‌های زلزله زده متخصصان کنکوری طی چند مرحله اردو، دوره‌هایی را برای دانش آموزان برگزار کردند و دولت و خیرین با تمام قوا در منطقه حضور پیدا کردند به عنوان مثال طی چهارده روز اردوی شهید باهنر تهران یکهزار و ۱۲۷ دانش آموز آموزش دیدند که در نتیجه ۸۸ نفر رتبه زیر هزار کنکور و ۱۲ تا ۱۳ نفر رتبه زیر ۱۰۰ کسب کردند و شاهد قبولی زیادی در حوزه پزشکی بودیم که این موضوع رشد بیش از پنج درصد نسبت به سال گذشته در مناطق زلزله زده را رقم زد.

وی اضافه کرد: در همان زمان ۱۳۵۷ دانش آموز پیش دانشگاهی تبلت رایگان تحویل گرفتند و در دو سه هفته اول زلزله از طریق تبلت کلاس‌های مجازی تشکیل شد.

یزدان پناه افزود: کلاس‌های اولیه در چادر و کانکس برگزار شد، سپس برخی کانکس‌ها هم جمع و کلاس‌ها دایر شدند و باید توجه کرد که از وقتی فعالیت آموزش و پرورش در مناطق زلزله زده آغاز شد مردم احساس آرامش کردند ودنش آموزان ما بودند که امید و زندگی را به شهر برگرداندند.

وی ادامه داد: حسن سلیمانی از نمایندگان استان کرمانشاه که عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه و از مشاوران دکتر نوبخت در حوزه بودجه و تلفیق است در بحث اعتبارات آموزش و پرورش کمک بسیاری کرده اند.

یزدان پناه گفت : زمانی که ما این سمت را تحویل گرفتیم ۴۳ میلیارد و ۲۹۵ میلیون تومان بدهی به همکاران وجود داشت و در اولین رایزنی‌ها با مجمع نمایندگان آقای سلیمانی کمک کرد و دستور مساعد از آقای نوبخت گرفتیم و نامه نگاری‌های متفاوت انجام و در نهایت به این ختم شد یک ماه و نیم پیش دستور تخصیص اعتبار در این زمینه از خزانه گرفته شد .

یزدان پناه ادامه داد: از محل اعتبار عمرانی تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان ۵۰۰ میلیون تومان به آموزش و پرورش کنگاور، صحنه، هرسین و یبستون و دینور اختصاص داده شد و از اعتبار ابلاغی ایاب و ذهاب دانش آموزی ۱۴۴ میلیون تومان به این مناطق تعلق گرفت.

وی یادآور شد: از میزان اعتبار مدارس شبانه روزی ۱۹۵ میلیون تومان، از اعتبارات فصل پنجم سرانه آموزشی ۱۶۰ میلیون تومان به این مناطق و از میزان اعتبار فصل دوم هزینه‌های اداری ۱۲۷ میلیون تومان جذب شد.

 

 

انتهای پیام/د

وظیفه آموزش و پرورش نرم افزار کار است

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۵۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد

به گزارش همشهری آنلاین، کنعانی با یادآوری رسوایی قبلی درخواست استرداد یکی از مقامات ایرانی از دستگاه قضائی انگلیس که منجر به رأی عدم کفایت مستندات ارائه شده برای استرداد او شد، مجددا تأکید کرد که اتهامات مطروحه در پرونده آمیا علیه شهروندان ایرانی فاقد هرگونه اعتبار بوده و از این رو، طرح این‌گونه درخواست‌ها از مقامات قضایی سایر کشورها از هیچگونه جایگاه و اعتبار حقوقی برخوردار نیست.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی افزود: جمهوری اسلامی ایران از اجرای عدالت و تعقیب اشخاصی که با از بین بردن مستندات، باعث انحرافات جدی در مسیر پرونده آمیا و فرار از مجازات این حادثه شدند، حمایت می‌کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه به مقامات آرژانتینی توصیه نمود که از طرح اتهامات بی پایه نسبت به شهروندان کشورهای دیگر پرهیز کنند و تحت القائات دشمنان روابط دوجانبه ایران و آرژانتین قرار نگیرند.

کد خبر 847044 برچسب‌ها ناصر کنعانی وزارت امور خارجه آرژانتین خبر ویژه

دیگر خبرها

  • ایران حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد
  • اتهامات علیه شهروندان ایرانی در پرونده آمیا فاقد اعتبار است
  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • عصر نوین آموزش زبان انگلیسی: نقش موثر آموزشگاه های زبان انگلیسی در تهران
  • یاد گرفتن زبان انگلیسی باید در چه سنی انجام شود؟
  • تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه
  • ارتقای سطح کیفی آموزش به دانشجویان با تبیین اهمیت یادگیری عمیق
  • برخی امور اقتصادی همچون صنعت خودرو را به مردم بسپارید
  • برگزاری «دوازدهمین نشست بین‌المللی مقامات مسئول در امور امنیتی» در روسیه
  • «دوازدهمین نشست بین‌المللی مقامات مسئول در امور امنیتی» در روسیه برگزار می‌شود