Web Analytics Made Easy - Statcounter

به احتمال فراوان، مهاجم جدید استقلال از کشور نیجریه خواهد بود.

طرفداری - پاتریک فرایدی مهاجم مدنظر وینفرد شفر امروز در استانبول حاضر شده و احتمالا قرار است با استقلالی‌ها مذاکراتی داشته باشد.

این بازیکن 26 ساله، اصلیتی نیجریه ای دارد و پست اصلی وی مهاجم هدف (تارگت) است. فرایدی با قد 187 سانتیمتری خود سابقه بازی در تیم هایی چون لوکانیِ صربستان، الفجیره امارات، القادسیه عربستان و کونیا اسپور ترکیه را در کارنامه ورزشی خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین تیمی که پاتریک فرایدی در آن مشغول به بازی بوده است، دنیزلی اسپور ترکیه در سال 2018 بوده که آن هم به صورت قرضی از کونیا اسپور است. وی در این تیم تنها 6 بازی انجام داده که هیچ گلی نیز به ثمر نرسانده است.

برطبق آمار سایت ترانسفرمارکت قیمت این بازیکن 250 هزار یورو بوده و در حال حاضر نیز بدون تیم است. البته بیشترین ارزش این بازیکن مربوط به 30 ژوئن 2017 و زمانی است که از القادسیه عربستان به کونیا اسپور پیوست و در آن زمان ارزش پاتریک فرایدی، 750 هزار یورو بود که نشان از افت محسوس قیمت این مهاجم نیجریه ای دارد.

اوج درخشش مهاجم نیجریه ای مدنظر باشگاه استقلال، مربوط به سال های 2014 تا 2016 می باشد که در تیم های لوکانیِ صربستان و الفجیره امارات بوده است. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، پاتریک فرایدی در تیم لوکانی در 26 بازی 15 گل به ثمر رسانده و به آقای گلی لیگ صربستان دست یافته است. او در الفجیره نیز در 27 بازی 17 گل زده است. اما پس از آن و حضور در لیگ ترکیه دچار افت محسوسی شده است.

از خصوصیات این مهاجم نیجریه ای، قدرت بدنی بالای اوست که اگر به مانند سال های حضورش در دو باشگاهی که گفته شد، در فرم ایده آل خود ظاهر شود می تواند روی او در خط حمله استقلال، حساب ویژه ای باز کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۵۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون شاگرد مورینیو شد | انتقال سال (برگزیده‌های سال)

انتقال سردار آزمون از بایرلورکوزن به رم جزو مهمترین انتقال برای لژیونرهای ایرانی بود

طرفداری | سردار آزمون مهاجم ایرانی پیش از جام ملت های آسیا راهی پایتخت ایتالیا شد

سردار آزمون، مهاجم ملی‌پوش ایرانی، با قراردادی قرضی تا پایان فصل به باشگاه رم ایتالیا پیوست.

آزمون که در دو فصل گذشته در بایرلورکوزن آلمان بازی می‌کرد، در این انتقال با مبلغی در حدود 2 میلیون یورو به رم خواهد پیوست. باشگاه رم همچنین حق خرید 15 میلیون یورویی برای این بازیکن در پایان فصل در اختیار خواهد داشت.

سردار آزمون در گفتگو با خبرنگاران پس از نهایی شدن این انتقال گفته بود:

از اینکه به رم پیوستم بسیار خوشحالم. این باشگاه بزرگی با هواداران پرشور است و من برای بازی در اینجا انگیزه زیادی دارم.

سردار آزمون در 17 بازی برای رم 2 گل برای آنها به ثمر رسانده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

تیم منتخب زلاتان؛ نه رونالدو هست و نه مسی! فوتبالیست قمارباز لیگ برتری روی نتایج تیم خودی شرط می‌بست! رییس جنجالی چلسی عزل می‌شود سپاهان تهدید کرد؛ شاید مقابل تراکتور وارد زمین نشویم استقلال بالاتر از پرسپولیس و سپاهان در رده نهم آسیا

دیگر خبرها

  • (عکس) یک آگهی استخدام عجیب: سرمربی تیم ملی ما شوید!
  • مقایسه عملکرد ۶ مهاجم لژیونر فوتبال
  • سردار آزمون شاگرد مورینیو شد | انتقال سال (برگزیده‌های سال)
  • یکی از کلیدهای قهرمانی استقلال اینجاست!
  • آریگو ساکی: میلان باید یاشوا زیرکزی را جذب کند
  • دوبلور پاتریک فردا به خاک سپرده می‌شود
  • رکورد درخشان مهاجم آلمان با گل جنجالی
  • مهدی قایدی: طارمی مهاجم باهوشی است/ گلم را به او تقدیم می کنم
  • روزی که ناصر حجازی مهاجم استقلال شد!+عکس
  • تریپل بوشهری تیم ملی، تا چهار نشه، گل نشه!