Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فاضلی مدیرکل امنیتی استانداری کرمانشاه گفت : ۲ تن از سربازان مرزبانی ارتش شب گذشته ساعت ۲۲:۳۰ در حین گشت زنی با موانع مرزی برخورد و به دلیل انفجار مین به شهادت می‌رسند.

وی گفت : سربازان در حال گشت و کمین در جدار مرزی ایران و عراق بودند که به دلیل نامساعد بودن هوا وارد محدوده مین گذاری شده می‌شوند و با این موانع مرزی برخورد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بارندگی‌های اخیر موجب جابه‌جایی مین‌ها شده و متاسفانه پس از مجروحیت و با وجود اقدامات پزشکی صورت گرفته، این دو سرباز مرزبانی به درجه رفیع شهادت نایل شدند.

مدیرکل امنیتی استانداری ادامه داد: این دو سرباز با پایه خدمتی ۹۶/۹ از یگان مرزبانی ارتش بودند؛ یکی از شهدا از استان اصفهان و دیگری از استان مشهد در حال گذران خدمت سربازی بودند .

 

 

انتهای پیام/د

۲ تن از سربازان مرزبانی ارتش شب گذشته به شهادت رسیدند

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سربازی مرزبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۵۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشمرگان کرد مسلمان در ایجاد امنیت منطقه نقش‌آفرینی می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی اکبر پور جمشیدیان پیش از ظهر چهارشنبه در یادواره شهدای مدافع حرم با محوریت شهید سردار امان الهی که در مسجد حضرت ولیعصر برگزار شد، اظهار کرد: این یادواره شهدا برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم با محوریت شهید سردار امان الهی برگزار شده است و شهدایی که جان خود را در راه پاسداری از انقلاب تقدیم کردند و ما نیز باید ادامه دهنده راه این شهدا باشیم.

وی افزود: از مظلومیت این شهید همین بس که مردم شهر خودش هم از کارهای بزرگی که انجام داده است، بی‌خبر بوده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: مجاهدت بزرگ این شهدا نشان می‌دهد در بیجار از قبل انقلاب و بعد انقلاب ما در منطقه کردستان و شمال‌غرب ایران و هم در دفاع از حرم و مبارزه با رژیم صهیونیستی داریم و در راه پاسداری از انقلاب جان خود را فدا می‌کنند.

بیجار شهر شهدا و مردمان ولایتمدار است

سردار پور جمشیدیان اضافه کرد: مردم بیجار مردمانی شجاع هستند که همواره در راه پاسداری از انقلاب حضور دارند و این تعداد از شهدا نشان از ولایتمداری مردم این دیار دارد و در این شهرستان شهدای بسیار از جمله شهدای دانش آموزی وجود دارد که در راه انقلاب جان خود را فدا کردند.

وی ادامه داد: ما باید قدردان این شهدا باشیم که گمنام در سوریه لبنان و عراق جانفشانی کردند و بقیه این شهدا و شهید امان الهی مردان بزرگی هستند که برای پاسداری از انقلاب اسلامی به نبرد حق بر علیه باطل رفتند.

فرمانده قرارگاه سید الشهدا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: پاسداری از انقلاب اسلامی و ارزش‌های ان یک امر مهم و همت مضاعفی است که باید به آن توجه شد و پاسداری از انقلاب اسلامی و نگهداری از انقلاب اسلامی وابسته به یک زمان خاص نیست.

سردار پور جمشیدیان اعلام کرد: شهدا در راه پاسداری از انقلاب و ادای تکلیف الهی پس از انقلاب نیز دست از مجاهدت بر نداشتند و در راه نبرد حق بر علیه باطل جان خود را فدا کردند.

وی تاکید کرد: اولین فرماندهان و قهرمانان که به مناطق نام امن کردستان رفتند و امنیت ایجاد کردند از مردم کردستان بودند و آنها برای اولین بار امید و امنیت را در این منطقه ایجاد کردند.

سردارپور جمشیدیان ابراز کرد: با حضور این بزرگمردان اشرار نابود شدند و در جبهه جنگ با رژیم بعثی به جنگ پرداختند و ثمره این هشت سال جهاد پیروزی انقلاب اسلامی بود و یک افتخار برای مردم ایران اسلامی است.

خدمات سپاه در سازندگی و ایجاد امنیت بیانگر برکت خون شهدا و ایثارگران است

فرمانده قرارگاه سید الشهدا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خدمات ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعد از انقلاب نیز اشاره کرد و بیان داشت: بعد انقلاب اسلامی سپاه پاسداران در عرصه سازندگی و ایجاد امنیت تلاش زیادی کردند و امروز ما در نا امن‌ترین منطقه دنیا امن‌ترین کشور هستیم و این به برکت شهدا و ایثار گران است.

وی گفت: امروز امنیت قابل قبولی داریم و بخشی از این امنیت توسط مردم و بسیجیان و پیشمرگان کرد به ثمر نشسته و ما امروز افتخار به وجود این افراد می‌کنیم.

سردار پور جمشیدیان عنوان کرد: شاهد بودیم که دشمن در جبهه نفوذ در سوریه و عراق و نیروهای تکفیری داعش ایجاد کردند و این مردان بزرگ بودند که آنها را نابود کردند و در رکاب سرباز انقلاب حاج قاسم سلیمانی در حرم حضرت زینب و رقیه و امام حسین و … خدمت کردند و امنیت را به ارمغان آوردند.

کد خبر 6081034

دیگر خبرها

  • کشف تریاک در مرز سراوان
  • طرحی برای پاسداری از یک فریضه
  • ارتش در حال انجام انسداد مرزی ایران و افغانستان است
  • انسداد مرزها در استان خراسان رضوی
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید امنیت جواد جهان بیکی در کلاله
  • ارتش دژی استوار در برابر هرگونه تجاوز و تهدید و نمادی از وحدت و انسجام ملی
  • پیشمرگان کرد مسلمان در ایجاد امنیت منطقه نقش‌آفرینی می‌کنند
  • شکوه و عظمت ایران از وجود رهبری دینی و سربازان شجاع نشات می‌گیرد
  • ارتش پایه اصلی امنیت و اقتدار کشور است
  • برگزاری ۱۰۰ عنوان برنامه ویژه دهه ارتش در کردستان