Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در رساله ذهبیه فرموده‌اند: دلایل عمده تسلط بیماری‌ها بر بدن، چیرگی میکروب‌ها، کمبود ویتامین‌ها و املاح معدنی هستند و آن طور که مشخص است، هزاران عوامل دیگر وجود دارد که بیماری هار را پدید می‌آورد و مهم‌تر از همه آن‌ها عوارض روحی و اخلاقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
عوارض روحی نیز ناشی از کمبود املاح و غلبه میکروب‌ها بر بدن هم هست، ولی دلیل قطعی وجود ندارد که کمبود املاح و نفوذ میکروب‌ها دلیل اصلی مشکلات اخلاقی باشد و صرف این که بعضی از بیماران روانی با تزریقات معدنی مداوا شده اند، دلیل قاطعی نیست، زیرا خیلی از بیماران روانی هم از همان نوع تزریقات استفاده کردند و بیماری آن‌ها خطرناک‌تر شد.


ولی با این وجود نمی‌شود انکار کرد که کمبود ویتامین‌ها در پیدایش بعضی از اختلالات روحی و روانی و عوارض جسمی، بی تاثیر است.

می‌توان با مصرف مواد معدنی و ویتامین ها، کمبود بدن را جبران کرده و به وضعیت جسمی و روحی بهبود بخشید.

منبع: قدس آنلاین

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام رضا کمبود ویتامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۵۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشکسوت استقلال: بازیکنان در بازی با شمس آذر نصف جانمان کردند

 پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال در ۱۰ دقیقه پایانی بازی با شمس آذر قزوین نصف جان‌مان کرد.

منصور رشیدی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: استقلال در 10 دقیقه پایانی بازی با شمس آذر ما را نصف جان کرد. کاری ندارم که بدنسازی تیم چطور پیش رفته است، ولی نباید یک تیم در 10 دقیقه پایانی به راحتی به استقلال فشار بیاورد. استقلال صدرنشین لیگ است و نباید اینطور بازی کند. مشکل یا از بدنسازی است یا به لحاظ روحی و روانی نتوانسته بودند تا آخر تمرکز داشته باشند. استقلال یکی دو بازی در خط دفاعی خوب کار می‌کند، ولی به یکباره می‌بینیم در چنین بازی ناهماهنگی بیشتر نشان داده می‌شود. البته مصدومیت و محرومیت‌ها بی‌تأثیر نیست.

وی در ادامه افزود: استقلال در دقایق پایانی در لاک دفاعی فرو رفت. جواد نکونام هم تعویض‌های بدی انجام داد. از دقیقه 70 مشخص بود که بلانکو و مهرداد محمدی خسته هستند. ابوالفضل جلالی و صالح حردانی نیز همین شرایط را داشتند و باید زودتر تعویض می‌شدند. این سلیقه مربی بود که چطور تعویض کند، چیزی که اما ما می‌دیدیم باید زودتر تعویض می‌شدند.

رشیدی در مورد بازی بعدی استقلال که با تراکتور در تبریز خواهد بود، خاطر نشان کرد: همه بازی‌ها سخت است و نمی‌توان گفت این هفته استقلال کار سختی دارد. تیم‌ها در نیم‌فصل دوم شناخت کاملی از هم دارند و می‌دانند از بازی چه می‌خواهند. تیمی که برای قهرمانی می‌جنگد باید دنبال پیروزی باشد. سرمربی استقلال باید به لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان کار و آنها را آماده پیروزی کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کمبود این ویتامین سبب یبوست می‌شود
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • بررسی سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود
  • این ویتامین‌ها اضطراب را کاهش می‌دهد
  • پیشکسوت استقلال: بازیکنان در بازی با شمس آذر نصف جانمان کردند
  • افرادی که این اختلالات را دارند بیشتر افسرده می شوند
  • توقیف ۲۷ دستگاه وسیله هنجار شکن در نیشابور
  • علائم کمبود ویتامین B۱۲ چیست؟