Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@12:27:46 GMT

سی‌ویکمین اهدای عضو در یزد انجام شد

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۵۹۳۲

سی‌ویکمین اهدای عضو در یزد انجام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد، سی و یکمین اهدای عضو در سال ۹۷ با ایثار و فداکاری مرحوم رضا باقری نسب ۱۶ ساله اهل و ساکن شهرستان طبس در بیمارستان شهید دکتر رهنمون به وقوع پیوست.

با این اقدام خداپسندانه و رضایت خانواده اعضای بدن این ایثارگر در بیمارستان شهید صدوقی و بیمارستان سینای شیراز نجات بخش جان هموطنان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مهر، روند اهدای عضو در استان یزد با توجه به فرهنگ سازی انجام شده در این زمینه، افزایشی است.

کد خبر 4513348

منبع: مهر

کلیدواژه: اهدای عضو دانشگاه علوم پزشکی یزد یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۵۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

173 روز از جنگ گذشت؛ شمار شهدای نوار غزه به 32 هزار و 490 هزار شهید رسید

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد که شمار شهدای تجاور رژیم اشغالگر به نوار غزه از هفتم اکتبر سال 2023 تا کنون به 32 هزار و 490 شهید رسید.

این وزارت خانه همچنین تأکید کرد که شمار زخمی ها در همین مدت در نوار غزه به 74هزار و 889 نفر رسیده است.

ارتش رژیم اشغالگر طی 24 ساعت گذشته در حملات خود به این منطقه محاصره شده 76 شهروند فلسطینی دیگر را به شهادت رساند و 102 نفر را نیز زخمی کرد.

در همین حال،تجاوزات رژیم صهیونیستی به باریکه غزه در صد و هفتاد و سومین روز خود همچنان ادامه دارد و تاکنون بیش از سی و دو هزار و چهارصد شهید و حدود هفتاد و پنج هزار زخمی برجای گذاشته است.

نظامیان رژیم صهیونیستی روزانه بیمارستان‌ها را در باریکه غزه هدف قرار می‌دهند و بیماران و مجروحان را با کوچ اجباری، آواره می‌سازند.

بیمارستان الشفا و اطراف آن در غرب شهر غزه و مجتمع پزشکی ناصر و بیمارستان الامل در جنوب غزه به یک منطقه جنگی واقعی تبدیل شده اند.

جنگ نسل‌کشی در باریکه غزه برای صد و هفتاد و سومین روز ادامه دارد و تاکنون باعث به شهادت رسیدن ده‌ها هزار شهروند غیرنظامی فلسطینی شده که اکثریت آنها کودک و زن هستند.

در همین حال، برخی منابع نیز گفتند که نیروهای اسرائیلی ساختمان‌های اطراف بیمارستان شفا در شمال نوار غزه را که به مدت 10 روز در محاصره بودند، هدف قرار دادند و تعدادی از مجروحان و کارکنان بهداشتی را در بیمارستان ربودند.

بر اساس اعلام شاهدان عینی، حملات ارتش رژیم  اسرائیل به محدوده اطراف بیمارستان شفا ادامه دارد.

در حالی که سربازان اسرائیلی دهها نفر را در داخل و اطراف بیمارستان ربودند، صدها نفر را مجبور کردند به جنوب نوار غزه یا شرق شهر غزه مهاجرت کنند.

10 خانه و ساختمان در اطراف بیمارستان شفا به آتش کشیده شد، 3 ساختمان شامل 100 واحد آپارتمان توسط هواپیماهای جنگی بمباران شدند.

نیروهای رژیم اشغالگر همچنین حدود 160 بیمار و مجروح و 25 کارمند بخش مراقبت‌های بهداشتی را در داخل بیمارستان ربودند.

 

 

دیگر خبرها

  • اهدای ۱۸ سری جهیزیه به زوج‌های جوان در شهرستان خواف
  • زندگی دوباره ۳ بیماربا اهدای عضو در مشهد
  • جعفر دهقان، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون میهمان‌ هشتمین شب نمایشگاه قرآن
  • اهدا قلب جوان ۲۳ ساله عشایری در دشتستان
  • 173 روز از جنگ گذشت؛ شمار شهدای نوار غزه به 32 هزار و 490 هزار شهید رسید
  • اهدای قلب و ۳ عضو دیگر جوان دشتستانی + تصویر
  • اهدای عضو مسافر تهرانی در رشت
  • اهدای عضو یک تهرانی در رشت
  • بانوی مرگ مغزی درگزی جان یک نفر را نجات داد
  • حضور رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در سی‌ویکمین نمایشگاه قرآن‌ کریم