Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تایلند بعد از صعود شاگردانش به مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌ها می گوید به دنبال تاریخ‌سازی بودیم و به هدف‌مان هم رسیدیم.

طرفداری - سیریساکا یوتخاکتایی که شاگردانش پس از تساوی 1-1 امشب (دوشنبه) مقابل امارات به عنوان تیم دوم گروه A جواز حضور در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ را کسب کردند، پس از این بازی گفت:

پیش از بازی می‌دانستیم که چه چیزی در تقابل با امارات در انتظارمان است، برای همین خودمان را آماده این بازی کرده بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از بازیکنانم خواسته بودم که با تمرکز بالا به دنبال پیروزی و خوشحالی مردم تایلند با صعود به دور بعد باشند.

به نقل از میزان، سرمربی تیم ملی فوتبال تایلند که این تیم را برای اولین بار از سال ۱۹۷۲ به مرحله حذفی جام ملت‌ها رساند، ادامه داد:

بابت این برد خیلی خوشحالیم. ما پس از شکست سنگین در بازی اول مقابل هند با هم یکدل شدیم، چون به دنبال تاریخ‌سازی بودیم و به هدف‌مان هم رسیدیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۵۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی خاتون بم: لحظه قهرمانی دلتنگ ملیکا شدیم؛ کسب عنوان آسیایی؟ خودمان را گول نزنیم!

مرضیه جعفری اولویت خود را خاتون بم مطرح کرد و اخبار مبنی بر جدایی از این تیم را شایعه دانست.

طرفداری | هفدهمین دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان ایران، با قهرمانی خاتون بم به پایان رسید تا نماینده استان کرمان برای دهمین بار این عنوان را به نام خود ثبت کند. خاتون که برای دومین بار موفق به هت‌تریک قهرمانی شد، با این قهرمانی همانند دو فصل گذشته، نماینده فوتبال زنان ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

خاتون بم در این فصل با فراز و نشیب‌های زیادی روبرو شد که مهم‌ترین آن‌ها، رخ دادن سانحه تصادف برای سه بازیکن کلیدی این تیم و درگذشت ملیکا محمدی و مصدومیت سنگین بهناز طاهرخانی و زهرا خواجوی بود. این شوک بزرگ اما مانع شاگردان مرضیه جعفری نشد و آن‌ها با وجود کمبود مهره، به هدف خود یعنی تکرار قهرمانی لیگ برتر رسیدند.

مرضیه جعفری، سرمربی پرافتخار خاتون بم پس از قهرمانی خاطره‌انگیزی که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر رقم زد، گفت‌وگویی با ایرنا داشت که در ادامه می‌خوانیم.

چه احساسی دارید که سال‌هاست فاتح لیگ برتر هستید و حتی قهرمانی‌های شما دو رقمی شده است؟

خوشحالیم که به هدف خود رسیدیم و در نهایت این افتخارآفرینی را در فوتبال زنان انجام دادیم و دوباره توانستیم بر سکوی قهرمانی بایستیم.

در این سال اتفاقات تلخی برای بازیکنان شما رخ داد و شاهد درگذشت ملیکا محمدی در سانحه تصادف و مصدومیت دو بازیکن دیگر خاتون بم در این سانحه بودیم. تفاوت کسب این جام با سال‌های گذشته چه بود؟

تفاوت برای تیم من بود نه برای تیم‌های دیگر. با توجه به اتفاقات ناراحت کننده‌ای که برای تیم خاتون بم در این فصل افتاد، به دست آوردن این جام برای ما اهمیت زیادی داشت. بچه‌ها هم برای رسیدن به قهرمانی زحمت زیادی کشیدند. این فصل یکی از سخت‌ترین فصل‌هایی بود که سپری کردیم و توانستیم با این همه اتفاق تلخ به مقام قهرمانی برسیم.

چون ملیکا محمدی را از دست دادیم و در کنار آن بهناز طاهرخانی و زهرا خواجوی نیز در این سانحه مصدوم شدند و آنها را نیز از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال نداشتیم. این موضوع از لحاظ فنی و روانی روی تیم تاثیرگذار بود. تمرینات و شرایط سخت بود و خدا هم بسیار کمک کرد.

لحظه‌ای که جام را در دست گرفتید را توصیف کنید؟

لحظه گرفتن جام دو احساس داشتم. یکی آنکه احساس ناخوشایندی داشتم زیرا حوادث تلخ سبب شده بود روی من و بازیکنانم اثر بگذارد و خیلی دلتنگ‌تر شدیم. دوم آنکه خوشحال بودم که توانستیم به آن قولی که دادیم عمل کنیم.

هر سال کیفیت لیگ برتر زنان ایران بهتر می‌شود

سطح تیم‌ها و لیگ برتر در این فصل چگونه بود؟

تیم‌های دیگر بازیکنان خیلی خوبی جذب کردند و کیفیت و شرایط تیم‌ها خوب بود. تیم ما امسال به خاطر این اتفاقات تلخ، شرایط متفاوتی نسبت به قبل داشت. گلاره ناظمی مسئول برگزاری مسابقات فوتبال زنان مدیر بسیار توانمندی است و هر سال کیفیت لیگ ما بهتر می‌شود. امسال هم شرایط بسیار خوب بود. تعداد تیم‌ها، بنیه مالی آنها و حتی بازیکنان خوب بودند و لیگ برتر منظم برگزار شد.

بعد از قهرمانی زودهنگام، دیدار پایانی برابر کران فارس را چطور دیدید؟

بازی آخر برای ما تشریفاتی بود اما می‌خواستم در نهایت بدون شکست قهرمان شویم. از طرفی عنوان‌های فردی هم بی‌تاثیر نبود.

امسال هم باید مانند دو سال گذشته در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کنید، شرایط به نظر می‌رسد با حضور تیم‌های شرق و غرب دشوارتر شده باشد؟

مسلما شرایط سخت‌تر و حرفه‌ای‌تر شده است؛ زیرا تیم‌های شرق و غرب در این جام حضور دارند. با توجه به اینکه برخی از تیم‌های آسیایی در بخش زنان جزو ابرقدرت‌های فوتبال جهان محسوب می‌شوند کار ما هم دشوار خواهد بود. بچه‌های ما هم باید در این مسابقات شرکت کنند تا به تدریج به سطح بالاتری برسند.

سطح فوتبال زنان ایران مشخص است، خودمان را فریب ندهیم

تصور می‌کنید که در این دوره در آسیا بتوانید عنوانی کسب کنید؟

نباید خودمان را فریب دهیم زیرا سطح فوتبال زنان ایران را می‌دانیم. در نهایت باید شرکت کنیم تا بازیکنان ما پیشرفت کنند. هرچند من در جام باشگاه‌های دو سال قبل و پارسال پیشرفت دختران خودم را دیدم. آنها سال گذشته شرایط بهتری داشتند و از عملکرد بازیکنانم در جام باشگاه‌های آسیا رضایت دارم. همچنین نگاه کشورهای صاحب فوتبال به فوتبال ایران در جام باشگاه‌های سال گذشته تغییر کرد. ما تیمی نترس بودیم و فوتبال بازی کردیم و گل زدیم و امیدوارم که امسال هم عملکرد خوبی از خود نشان دهیم.

اخباری به گوش رسیده که شما دیگر به دنبال سرمربیگری در لیگ برتر نیستید و می‌خواهید استراحت کنید؟

این اخبار شایعه است و صحت ندارد. من همواره اولویتم تیم خودم خاتون بم است.

و سخن آخر...

زمانی که حوادث تلخ برای تیمم رخ داد همه به من گفتند که فقط در فوتبال باشم و می‌دانند که تیم خاتون بم سختی‌های زیادی را متحمل شده است. در نهایت با کمک خدا کام ما با جام قهرمانی شیرین شد و یک فصل پرفراز و نشیب را طی کردیم و به هدف خود رسیدیم.

 

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • پیش بازی بایرن مونیخ - آرسنال؛ خسته از رقابت داخلی، به دنبال فتح اروپا
  • بالاترین آمار برای سرمربی اخراجی در ایران | او بهترین بود، اما برای خودش!
  • تاریخ‌سازی لورکوزن؛ تیم‌های رکورددار طولانی‌ترین روند شکست‌ناپذیری در پنج لیگ معتبر اروپایی
  • ژابی آلونسو: از صفر شروع کردیم و تاریخ‌ساز شدیم
  • سرمربی خاتون بم: لحظه قهرمانی دلتنگ ملیکا شدیم؛ کسب عنوان آسیایی؟ خودمان را گول نزنیم!
  • میزبان به دنبال خلق شگفتی است/ دو دلگرمی تیم ملی فوتسال تایلند
  • سرمربی بایرلورکوزن تاریخ‌سازی اش را با یک سورپرایز گرفت
  • اونای امری پس از پیروزی مقابل آرسنال: عصر بخیر، بسیار خوشحالم!
  • دقیقی به دنبال خامه روی کیک برابر استقلال
  • میکل آرتتا در مورد لیونل مسی: خوش شانس بودیم که بهترین بازیکن تاریخ را با چشم دیدیم