Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: خانم معلم دو دانش آموزش را وادار به ارتباط نامشروع در ماشین کرد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، معلم متاهل در میشیگان به اتهام همخوابی با دو دانش آموزش دستگیر و زندانی شد.

متهم، کاترین 26 ساله که معلم علوم نیز بوده با دو دانش آموز 16 و 17 ساله اش در خارج از ساعات مدرسه و بیرون از محیط مدرسه ارتباط وقیحانه داشته و به گفته قربانیان آن ها مجبور بودند در ماشین کاترین و یا خانه اش با عنوان تدریس خصوصی نیاز های او را برطرف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین متهم با مصرف مشروب و مواد مخدر در مقابل دو پسر 16 و 17 ساله آن ها را وادار می کرد تا با حرکات زشت در کنار او باشند و مانند یک زن خیابانی برای خانم معلم رفتار کنند.

پس از شکایت قربانیان به مدیریت مدرسه و اداره پلیس، متهم دستگیر و بعد از بازجویی مامورپلیس کاترین را برای اجرای حکم قانونی به دادگاه منتقل کرد.

دادگاه مجرم  را به 16 سال زندان محکوم کرد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

فیلم لحظه نجات تنها بازمانده حادثه سقوط هواپیما / این جوان کرجی فرشته نجات شد یغما از من که همسرش بودم عکس های چندش آور می گرفت و منتشر می کرد فیلم لحظه اقدام شیطانی یک وکیل با دختر جوان در آسانسور + عکس اسامی و عکس های کامل شهدای سانحه سقوط هواپیمای بوئینگ 707+ عکس قتل دختربچه 5 ساله به خاطر ایکس باکس+ عکس جاسازی دوربین در حمام خانه یک زوج جوان/فیلم ها منتشر می شد +عکس "سلطان ترامادول" هم در‌چنگ قانون گرفتار شد دانشجوی نخبه راز هوشنگ خلافکار را فاش کرد+ عکس لحظه غش کردن یک زن سر صحنه سقوط هواپیما/ این زن کیست ؟ + فیلم دردسر عکس سلفی 2 مرد بی وجدان با گوشی یک زن+ عکس وحشت راننده های خودرو از حیوان گرسنه+ عکس چگونه در سقوط هواپیما در کرج زنده ماندم! / مهندس پرواز تشریح کرد + عکس اسحاق به 6 زن تنها در آپارتمان اشان تجاوز کرد+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا

منبع: رکنا

کلیدواژه: زندانی مواد مخدر زندان اخبار حوادث معتاد معلم عکس ماشین پسر نوجوان تصاویر دختر سوپر مارکت دوربین مدار بسته مرد عکس فیلم سقوط هواپیما زن اعدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۶۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط جوان ۲۲ ساله از کوه در شهر خور

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان خور و بیابانک گفت: عصر روز سه شنبه سقوط یک جوان ۲۲ ساله در محدوده چشمه ایزد آباد شهر خور از کوه گزارش و بلافاصله عملیات نجات آغاز شد.

سید موسی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار داشت: طی تماس با مرکز عملیات EOC جمعیت هلال احمر استان اصفهان، سقوط یک جوان ۲۲ ساله در محدوده چشمه ایزد آباد شهر خور از کوه حوالی ساعت ۱۷ امروز _سه شنبه هفتم فروردین_ گزارش شد.

وی افزود: یک تیم عملیاتی ۵ نفره به منطقه مذکور اعزام شد که طی عملیاتی بسیار حساس و سخت به همت نیروهای نجاتگر هلال احمر شهرستان خوروبیابانک و رئیس اداره ورزش و جوانان، اقدامات امداد و نجات صورت گرفت.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خوروبیابانک ادامه داد: این جوان حادثه دیده به پایین کوه انتقال یافت و تحویل پرسنل اورژانس خوروبیابانک شد.

کد خبر 739493

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار یک خانم از کوه در شهرستان بویراحمد
  • سقوط مرگبار خانم ۳۵ساله در گردنه«ماه پرویز» بویراحمد
  • تجهیز بیش از هزار کلاس درس به کتابخانه در مناطق محروم کشور
  • ایجاد کتابخانه مدارس در مناطق محروم کشور
  • دستگیری هتاک انتقام جو در سمنان
  • مرگ راننده ۳۵ ساله بر اثر سقوط بیل مکانیکی در رودبار
  • سقوط از کوه جان یک جوان را در آهوانو دامغان گرفت
  • سقوط جوان ۲۲ ساله از کوه در شهر خور
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • خانه زعیم اولین خانه تاریخی قزوین + فیلم