Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@06:07:38 GMT

سه شنبه ۲۵ دی کدام مدارس تعطیل است؟

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۶۱۲۸

سه شنبه ۲۵ دی کدام مدارس تعطیل است؟

تعطیلی مدارس اعلامی، امتحانات نهایی را که به صورت سراسری برگزار می‌شود شامل نمی‌شود.   با توجه به بارش برف و برودت هوا در برخی از شهرستانها و مناطق استان فردا سه شنبه 25دی ماه ،برخی مدارس تعطیل و یا با تاخیر آغاز خواهد شد.

 به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان و بنا به نظر فرمانداران و روسای آموزش و پرورش شهرستانهای خرم آباد و الیگودرز، مدارس مناطق زیر فردا سه شنبه ۲۵ دی ماه تعطیل و یا با تاخیر آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بخش بربرود غربی الیگودرز :تعطیلی تمام مدارس نوبت صبح و عصر 

دهستان ماهرو: تعطیلی تمام مدارس نوبت صبح و عصر 


دهستان زز: شروع فعالیت تمام مدارس با یک ساعت تاخیر

گفتنی است در بخش پاپی شهرستان خرم آباد نیز کلیه مدارس دهستان های گریت، کشور و بیشه تعطیل می باشد.

  *تعطیلی مدارس در برخی مناطق آذربایجان شرقی
مدارس برخی مناطق آذربایجان شرقی فردا تعطیل است و یا کلاس‌ها با تاخیر شروع خواهد شد.
در منطقه چاراویماق: همه مدارس دوره‌های تحصیلی روستایی و شهری در شیفت صبح تعطیل خواهد بود.
در منطقه کاغذکنان:همه مدارس دوره‌های تحصیلی روستایی و شهری در شیفت صبح تعطیل خواهد بود.
در منطقه هشترود: همه مدارس دوره‌های تحصیلی روستایی و شهری در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهد کرد.
در منطقه سراب:همه مدارس دوره‌های تحصیلی روستایی و شهری در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهد کرد.
در بخش کندوان میانه:همه مدارس دوره‌های تحصیلی روستایی و شهری در شیفت صبح تعطیل خواهد بود.
در منطقهترکمانچای:همه مدارس دوره‌های تحصیلی روستایی و شهری در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.   *تعطیلی مدارس تکاب براثر بارش برف و یخبندان
بر اثر بارش برف و برودت دما و یخبندان مدارس ابتدایی شهری و تمامی مقاطع تحصیلی روستایی نوبت صبح شهرستان تکاب فردا سه شنبه ۲۵دی تعطیل است.بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بارش برف و برودت دما و یخبندان موجب تعطیلی مدارس ابتدایی شهری و تمامی مقاطع تحصیلی روستایی نوبت صبح شهرستان تکاب در روز سه شنبه ۲۵ دی شد.بارش برف صبح امروز شهرستان‌های تکاب و شاهیندژ را فراگرفت و موجب یخبندان و برودت دما، کندی تردد در جاده‌ها و معابر عمومی سطح شهر شد.بر اساس اعلام کارشناسان هواشناسی ورود سامانه بارشی از عصر روز چهارشنبه ۲۶ دی نیز موجب بارش برف، وزش باد و کولاک در استان می‌شود.     *تعطیلی مدارس در برخی مناطق استان زنجان
بنا بر اعلام مرکز مدیریت بحران استان زنجان مدارس در برخی از مناطق و نواحی استان زنجان تعطیل شد.مدارس شیفت صبح، شهرستان‌های خدابنده، سلطانیه و خرمدره هر سه مقطع تحصیلی شهری و روستایی تعطیل شد.در شهرستان ابهر مدارس مقطع ابتدایی تعطیل اعلام شده است.سایر شهرستان‌ها تعطیلی وجود ندارد.     *مدارس ریگان و نگین کویر در تمامی مقاطع تحصیلی فردا تعطیل است مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان از تعطیلی مدارس شهرستان ریگان و نگین کویر از توابع شهرستان فهرج در تمامی مقاطع تحصیلی به دلیل غلظت ریزگرد‌ها در روز ۲۵ دی ماه خبر داد./امید سلاجقه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط جوی در شرق استان کرمان اظهار کرد: به دلیل شرایط نامساعد جوی و بنا بر تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان ریگان تمام مدارس این شهرستان در تمامی دوره‌های تحصیلی فردا سه شنبه ۲۵ دی ماه تعطیل است./همچنین مدارس نگین کویر از توابع شهرستان فهرج در تمامی مقاطع تحصیلی هم فردا تعطیل است./وی دلیل این تصمیم را وزش شدید باد، غلظت زیاد ریزگرد‌ها و گرد و خاک معلق در هوا در شهرستان ریگان عنوان کرد و گفت: هدف از این تصمیم حفظ سلامتی دانش آموزان است.   *تعطیلی مدارس سربند به دلیل برف و سرما
کلیه مدارس منطقه سربند شهرستان شازند فردا سه شنبه ۲۵دی ماه به دلیل بارش برف تعطیل است.
یوسفی نیکو مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی اعلام کرد به دلیل بارش برف، سرما و لغزندگی جاده‌ها و معابر مدارس؛ کلیه دوره‌های تحصیلی شهر و روستای منطقه سربند فردا سه شنبه ۲۵ دی ماه در نوبت صبح تعطیل است.منطقه سربند از توابع شهرستان شازند در حدود ۵۰کیلومتری جنوب غربی مرکز استان واقع شده و به دلیل کوهستانی بودن از مناطق برفگیر استان مرکزی محسوب می‌شود.     *تعطیلی مدارس ابتدایی و پیش دبستانی فریدونشهر
علی علوی نژاد رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان فریدونشهر گفت: مدارس ابتدایی و پیش دبستانی شهرستان در نوبت صبح و بعدازظهر فردا به علت بارش سنگین برف و یخبندان شدید تعطیل است./بنابراعلام اداره کل هواشناسی استان، در شبانه روز گذشته در شهرستان فریدونشهر بیش از ۳۵ سانتیمتر برف باریده است.در شهرستان فریدونشهر حدود ۵ هزار دانش آموز مشغول تحصیل هستند.فریدونشهر در ۱۸۰ کیلومتری غرب اصفهان واقع شده است.     *تعطیلی مدارس چاراویماق روابط عمومی آموزش و پرورش استان اعلام کرد: به دنبال بارش سنگین برف، برودت شدید هوا و یخبندان، فردا سه شنبه در منطقه چاراویماق، همه مقاطع تحصیلی مدارس روستایی و شهری در نوبت صبح تعطیل خواهد بود.شدت بارش برف و کولاک در چاراویماق به قدری است که هم اکنون راه ارتباطی بیشتر روستا‌های این شهرستان مسدود شده است.راهداران در تلاشند این مسیر‌ها را بازگشایی کنند.   تعطیلی مدارس چادگان در دو نوبت صبح و بعدازظهر
مدارس تمامی مقاطع مختلف شهرستان چادگان فردا در دو نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل شد. احمد بیاتی رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان چادگان گفت:مدارس تمامی مقاطع مختلف شهرستان در نوبت صبح و بعدازظهر فردا به علت یخبندان شدید تعطیل است./بنابر اعلام اداره کل هواشناسی استان، در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان چادگان بیش از ۴۰ سانتیمتر برف باریده است.در شهرستان چادگان بیش از ۵ هزار دانش آموز در حدود ۵۰ واحد آموزشی مشغول تحصیل هستند.چادگان در ۱۲۰ کیلومتری غرب اصفهان واقع شده است.   منبع: خبرگزاری صدا و سیما

منبع: فردا

کلیدواژه: تعطیلی تعطیلی مدارس مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۶۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس این شهرستان ها امروز چهارشنبه تعطیل شدند

به گزارش پارس نیوز ، مدیر کل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان اعلام کرد: با شدت یافتن بارش‌ها در استان مدارس ۱۱ شهرستان فردا چهارشنبه غیرحضوری برگزار می‌شود.

مجید محبی سه شنبه شب در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: با تصمیم ستاد مدیریت بحران، مدارس شهرستان‌های دشتیاری، زاهدان، تفتان، خاش، ایرانشهر، سراوان، مهرستان، دلگان، سرباز، زرآباد و قصرقند با توجه به احتمال طغیان رودخانه‌های محلی و آبگرفتگی معابر فردا غیر حضوری خواهد بود.

  وی عنوان کرد:با توجه به هشدار قرمز هواشناسی و وجود رگبار فوق سنگین باران و تگرگ، وزش تند باد شدید با سرعت بیش از ۷۰ کیلومتر بر ساعت احتمال افزایش تعطیلی مدارس شهرستان‌های مختلف استان تا فردا دور از انتظار نیست.

به گزارش ایرنا، به گفته مدیر کل هواشناسی سیستان و بلوچستان امروز سه شنبه از ۱۱۷ ایستگاه هواشناسی و باران سنجی این استان بارندگی گزارش شده که بیشترین آن به میزان ۱۲۰ میلیمتر متعلق به شهرستان زرآباد بوده است.

محسن حیدری افزود: همچنین از نیکشهر ۳۶.۷، توتان از توابع نیکشهر ۵۲، زاهدان ۵.۶، سراوان ۱۲، دلگان ۳۹ میلی متر باران گزارش شد.

وی بیان کرد: از فردا با تشدید فعالیت سامانه بارشی در نیمه جنوبی و ارتفاعات مرکزی، روی دریا و سواحل رگبار و رعد و برق شدید، سایر نقاط استان بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق، تگرگ، وزش بادشدید موقتی، کاهش دما خواهیم داشت.

مدیر کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: پنجشنبه و جمعه در سطح استان و روی دریا رگبار پراکنده بهاری و رعد و برق با احتمال تگرگ گاهی تندباد موقتی پیش بینی می‌شود.

حیدری افزود: تا ظهر فردا روی دریا وزش باد شدید و دریا مواج و متلاطم است و طی این مدت شرایط دریا برای هیچگونه عملیات دریایی مناسب نمی‌باشد.

وی توصیه کرد: شهروندان از چرای دام در ارتفاعات و فعالیت‌های کوهنوردی و دریایی پرهیز و از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه در زمان بارندگی خودداری کنند.

ورود سامانه جدید بارشی در سیستان و بلوچستان علاوه بر تعطیلی برخی مدارس این استان، مسدود کردن ۶ محور فرعی و قطع راه ارتباطی ۳۵ روستای شهرستان قصرقند را به همراه داشته است.

تاکنون خسارت جانی و حادثه‌ای ناشی از بارندگی و بروز طغیان رودخانه‌های محلی گزارش نشده است.

منبع : ایرنا

دیگر خبرها

  • مدارس این دو شهر تعطیل شد
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • مدارس این شهرستان ها امروز چهارشنبه تعطیل شدند
  • مدارس این شهرها امروز تعطیل شد
  • کدام مدارس فردا چهارشنبه تعطیل شدند؟
  • مدارس این شهرها فردا تعطیل شد
  • تعطیلی مدارس ۴ شهرستان سیستان و بلوچستان
  • اطلاعیه تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • مدارس شهرستانهای رودبارجنوب و فاریاب در جنوب کرمان برای فردا تعطیل شد