Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اینترنتی پولوتیکو، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا دوشنبه شب از موضع خود مبنی بر احتمال اعلام وضعیت اضطراری برای ساخت دیوار در مرز مکزیک عقب‌نشینی کرد.

ترامپ قبل از ترک کاخ سفید به سمت ایالت «لوئیزیانا» درباره اعلام وضعیت اضطراری و خاتمه دادن به طولانی‌ترین تعطیلی دولت آمریکا گفت: «من در حال حال حاضر حق قانونی کامل برای اعلام وضعیت اضطراری را دارم، ولی به دنبال انجام این کار نیستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین در مخالفت با بازگشایی موقت دولت به پیشنهاد لیندسی گراهام، سناتور جمهوری خواه ایالت کارولینای جنوبی گفت طرح سناتور  گراهام، یکی از طرفداران سرسخت دولتش در این باره را رد کرده است.

لیندسی گراهام، سناتور جمهوری خواه ایالت کارولینای جنوبی در سنای آمریکا روز یکشنبه اعلام کرده بود ترامپ را تشویق کرده است که به صورت موقت دولت را بازگشایی کند تا درباره این مسئله با دموکرات‌ها به توافق برسند.

گراهام در این خصوص گفته بود: «من او را تشویق کردم که دولت را برای مدت کوتاهی بازگشایی کند، مثلا به مدت سه هفته تا ببینیم که آیا می‌توانیم به یک توافق با دموکرات‌ها دست یابیم یا خیر.»

این درحالی است که دونالد ترامپ در پاسخ به او گفته بود: «بهتر است اول به توافق برسیم و سپس دولت را بازگشایی کنیم.»

گراهام همچنین گفته بود: «رئیس‌جمهور آمریکا قصد ندارد بدون دستیابی به توافق از موضع خود درباره ساخت دیوار مرزی مکزیک کوتاه بیاید. اما او برای حصول توافق آماده است.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترکیه سوریه تروریسم آمریکا گروه های تروریستی دونالد ترامپ اقتصاد جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۶۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، در گفتگو با مقاماتی از اروپا، اوکراین را بخشی از روسیه خواند. این مطلب توسط وال استریت ژورنال گزارش شده است.

به نوشته این نشریه، ترامپ پیش از این بار‌ها از حمایت واشنگتن از کی یف شکایت کرده بود. این روزنامه به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که او در گفتگو با مقامات اروپایی، اوکراین را "اوکراین آنها" و "بخشی از روسیه" خواند.

پیشتر روزنامه گاردین به نقل از فیونا هیل، مدیر سابق امور روسیه در شورای امنیت ملی آمریکا، نوشت که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در دوران ریاست جمهوری خود نتوانست با این ایده که اوکراین یک کشور مستقل است کنار بیاید. خاطرنشان شد که رئیس جمهور سابق آمریکا به صراحت گفته است که اوکراین و کریمه باید بخشی از روسیه باشند. دونالد ترامپ همچنین اعلام کرد که در صورت پیروزی در انتخابات آتی، می‌تواند از روز بعد مذاکرات روسیه و اوکراین را آغاز کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • توضیح سلاجقه درباره عقب نشینی آب دریای خزر و حذف کیسه‌های پلاستیکی
  • دولت سیزدهم پس از ۶ سال کنوانسیون دریای خزر را احیا کرد
  • توضیحات سلاجقه درباره موضوع حذف کیسه‌های پلاستیکی
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • جدیدترین موضع گیری بشار اسد درباره آمریکا
  • موضع امت اسلامی زمینه‌ساز نظم عادلانه جهانی خواهد شد
  • جزئیات سیل در ۲۵ شهرستان کشور / وضعیت در سیستان و بلوچستان اضطراری است