Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@06:31:15 GMT

انفجار گاز در روستوف روسیه با ۸ کشته و زخمی

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۶۳۹۱

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- نشت گاز موجب انفجار در یک ساختمان در منطقه روستوف روسیه یک کشته و ۷ مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، رسانه‌های روسیه گزارش دادند که در پی وقوع انفجار در یک ساختمان در منطقه روستوف ۱ نفر جان خود را از دست داده و ۷ نفر دیگر مجروح شده‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این انفجار در یک ساختمان در شهر «شاختی» روی داده و علت آن نشت گاز اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شده و حدود ۱۴۰ نفر را از این ساختمان خارج کرده‌اند.

نیرو‌های آتش‌نشانی اعلام کرده‌اند که احتمالا ۶ نفر در زیر آوار گرفتار شده‌اند.

 

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: روسیه انفجار انفجار گاز روستوف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۶۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوکراین: روسیه به مناطق غیرقابل پیش بینی حمله خواهد کرد

جنگ اوکراین در ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ پس از آن آغاز شد که غرب به رهبری آمریکا به منافع ملی روسیه بی توجهی کرده و بر گسترش سازمان ناتو به مرز‌های این کشور تاکید کرد. نتیجه این امر چیزی جز از دست رفتن بیش از ۲۰ درصد از سرزمین اوکراین نبود. این در حالی است که هیچ آینده روشنی پیش روی کی یف نیست تا بتواند این جنگ را به سود خود پایان بخشد. 

به گزارش خبرگزاری رویترز، الکساندر پیوننکو، فرمانده نیرو‌های گارد ملی اوکراین امروز (سه شنبه) آینده‌ای تیره و تار از آینده جنگ در این کشور ترسیم کرد. 

وی در این زمینه به خبرنگاران گفت: ارتش روسیه در عملیات تهاجمی تابستان پیش رو به اوکراین به مناطق غیرقابل انتظاری در جبهه‌های نبرد یورش خواهد آورد. آنها خواهند کوشید در مناطق شمال شرقی شهر خارکیف پیشروی کنند. 

این مقام ارشد خاطر نشان کرد: خارکیف به عنوان دومین شهر بزرگ اوکراین طی هفته‌های اخیر آماج حملات موشکی و پهپادی روسیه قرار داشته است. با این حال، نیرو‌های ما آماده خنثی سازی هر گونه حمله‌ای از سوی مسکو هستند. 

الکساندر پیوننکو با اشاره به تجهیز ارتش به تسلیحات و نیرو‌های تازه نفس، تصریح کرد: ما در حال آماده شدن هستیم. بله، دشمن غافلگیری‌های دردناکی به ما تحمیل خواهد کرد. این اتفاق در مناطقی خواهد افتاد که ما انتظارش را نداریم. با این وجود، آنها به اهدافشان نخواهند رسید. 

از ماه اکتبر تا به امروز ارتش روسیه به دلیل دست بالایی که در میدان‌های نبرد دارد نزدیک به ۶۰۰ کیلومتر مربع در خاک اوکراین پیشروی کرده است. 

مقامات کی یف می‌گویند ما انتظار داریم روسیه در اواخر بهار یا اوایل تابستان اقدام به آغاز عملیات تهاجمی خود کند. آنها به دنبال اشغال شهر استراتژیک قاسیف یار تا پیش از ۹ مِی هستند. ۹ مِی زمانی است که روسیه جشن پیروزی در جنگ جهانی دوم را برگزار خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ۶ زخمی بر اثر انفجار مهیب ده‌ها بادکنک
  • درخواست این کشور از پاکستان و سریلانکا برای بازداشت وزیر کشور ایران!
  • اوکراین فقط شش ماه وقت دارد
  • کشته شدن نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • اوکراین: روسیه به مناطق غیرقابل پیش بینی حمله خواهد کرد
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • ۷ کشته و ۲۰ زخمی بر اثر انحراف ماشین از پیست مسابقه
  • سقوط مینی بوس به دره با ۳ کشته و ۱۸ زخمی در آدانای ترکیه
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت