Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@18:41:33 GMT

رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا به ترکیه می رود

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۶۴۱۹

رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا به ترکیه می رود

رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا روز سه شنبه به آنکارا می رود تا با مقامات این کشور درباره عقب نشینی نیروهای آمریکایی از سوریه گفتگو کند. ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۵ بین الملل اروپا آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ژنرال "جوزف دانفورد" رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا قصد دارد روز سه شنبه به ترکیه سفر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژنرال دانفورد در حالی به ترکیه می رود که شامگاه سه شنبه "دونالد ترامپ" رئیس جمهور آمریکا با "رجب طیب اردوغان" رئیس جمهور ترکیه تلفنی درباره خروج نیروهای آمریکایی از سوریه گفتگو کرد.

اردوغان و ترامپ در این گفت‌وگوی تلفنی، احداث منطقه امن در شمال سوریه را بررسی کردند.

رؤسای جمهور آمریکا و ترکیه تأکید کردند نباید هیچ فرصتی به گروه‌‌هایی که برای جلوگیری از عقب‌نشینی نظامیان آمریکایی از سوریه تلاش می‌کنند، داده شود.

بر اساس این گزارش، اردوغان در این گفت‌وگو از آمادگی ترکیه برای حمایت کامل در زمینه تسهیل عقب‌نشینی آمریکا از سوریه خبر داده است.

انتهای پیام/.

R36486/P/S8,89,1128/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۶۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان : اسرائیل را باید مهار کرد

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در گفت وگوی تلفنی با امیر قطر خواستار مهار رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از گسترش تنش‌ها در منطقه شد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری آناتولی ترکیه، اردوغان رئیس جمهور ترکیه و شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر امروز (دوشنبه) تلفنی با هم گفت وگو کردند.

بر اساس این گزارش، دو طرف در این گفت وگوی تلفنی درباره حملات رژیم صهیونیستی به غزه، روابط دوجانبه و تحولات منطقه‌ای و بین المللی با یکدیگر رایزنی کردند.

رئیس جمهور ترکیه در این گفت وگو بر لزوم تشدید تلاش‌های جهان اسلام برای توقف حملات وحشیانه (رژیم) اسرائیل و مجازات آن به خاطر جنایات علیه بشریت تاکید کرد.

اردوغان همچنین بر لزوم مهار رژیم صهیونیستی و اقدام منطقی برای جلوگیری از گسترش تنش‌های منطقه‌ای تصریح کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هشدار قاطع معاون اول رئیس جمهور به اسرائیل
  • معاون اول رئیس‌جمهور: دنبال تنش نیستیم ولی اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطایی شود، به شدت پاسخ می‌دهیم
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران
  • پیام نشست کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران؛ تقابل با تروریسم و صهیونیسم
  • «غریب‌آبادی» رییس ستاد مرکزی افشای حقوق بشر آمریکایی شد
  • رئیس ستاد مرکزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و بزرگداشت شهدای هفتم تیر منصوب شد
  • اردوغان: اسرائیل مسئول تنش‌ها در منطقه است
  • باید با زبان زور با دنیای مستکبر رفتار کرد/ باور به پوشالی ‎بودن هیمنه آمریکا در مردم نهادینه شده ‎است
  • باور به پوشالی ‎بودن هیمنه آمریکا در مردم نهادینه شده ‎است
  • اردوغان : اسرائیل را باید مهار کرد