Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، ایلی فرزلی، نائب رئیس پارلمان لبنان با اشاره به سفر معاون وزیر خارجه آمریکا به بیروت تأکید کرد هر گونه تلاش آمریکا برای بی ثبات کردن لبنان نتیجه‌ای در پی دارد که به نفع آمریکا نیست.

نائب رئیس پارلمان لبنان در گفتگوی اختصاصی با المیادین گفت: «مسئله حمایت از کرد‌ها بخشی از توافقنامه آمریکایی اسرائیلی برای حمایت از اقلیت‌ها در منطقه از جمله اقلیت یهودی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت سوریه پناهگاهی برای حمایت از کرد‌ها در مقابله با حملات ترکیه است.»

وی افزود: «مسکو ضمن توافق با واشنگتن، برای کنترل تحرکات ترکیه در سوریه تلاش می‌کند. توطئه تجزیه و تخریب سوریه و تبدیل آن به کشور‌های کوچک شکست خورده است. می‌توانیم بگوییم سوریه با شکست توطئه‌ای که برای آن برنامه ریزی شده بود، موفق به کسب پیروزی شد. طرح ناتوی عربی محکوم به شکست است و هدف این طرح از اساس سرپوش نهادن بر ائتلاف کشور‌های حاشیه خلیج فارس و اسرائیل بود.»

وی در مورد سفر دیوید هیل، معاون وزیر خارجه آمریکا در امور سیاسی به لبنان گفت: «به نظرم هدف سفر دیوید هیل به بیروت، ترسیم مرز‌های بین لبنان و فلسطین اشغالی است. هیل به لبنان سفر کرده است تا درباره نقاط مرزی مورد نزاع بین بیروت و رژیم اشغالگر اسرائیل و ترسیم مرز‌های آبی لبنان گفتگو کند. اظهارات هیل علیه حزب الله با توجه به مواضع پیشین آمریکا موضوع جدیدی نیست. آمریکا به خوبی اطلاع دارد هرگونه تلاش برای بی ثبات کردن لبنان نتیجه‌ای به دنبال خواهد داشت که به نفع این کشور نیست.»

فرزلی در مورد نشست ضدایرانی که قرار است ماه آینده در لهستان برگزار شود گفت: «واشنگتن به خوبی می‌داند مشارکت هر یک از شخصیت‌های سیاسی لبنان در نشست لهستان بازتاب‌های منفی در پی دارد.»

نائب رئیس پارلمان لبنان در ادامه اظهار داشت: «اسرائیل تلاش می‌کند پیش از خروج آمریکا از سوریه حضور خود را بر عرصه تحولات این کشور تحمیل کند. به نظرم حملات اسرائیل به سوریه افزایش خواهد یافت. حملات اسرائیل به سوریه با هماهنگی آمریکا صورت گرفته و در چارچوب اعمال فشار بر همه طرف‌های خارجی برای خروج از سوریه قابل تفسیر است.»

وی در مورد قضیه ناپدید شدن امام موسی صدر هم گفت: «مسئله ناپدید شدن امام موسی صدر به همه ساکنان لبنان و نه فقط شیعه‌ها ارتباط دارد.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا رژیم صهیونیستی سوریه حزب الله لبنان ترکیه تروریسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۶۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات تهدیدآمیز رئیس اسرائیل علیه ایران

به گزارش خبرآنلاین "اسحاق هرتزوگ" رییس رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای این رژیم درباره وجود اهداف نظامی در برنامه هسته‌ای ایران، نسبت به تولید تسلیحات هسته‌ای توسط ایران هشدار داد.

خبرگزاری دپ‌آ آلمان گزارش داد که هرتزوگ در گفت‌وگویی با روزنامه بیلد مدعی شد: مشخصا، بزرگ‌ترین تهدید علیه ثبات در جهان، تمایل ایران برای بمب است.

به نقل از ایسنا ادعای هرتزوگ در حالی مطرح می‌شود که رژیم صهیونیستی با وجود عضو نبودن در معاهده منع اشاعه تسلیحات هسته‌ای(ان‌پی‌تی) بزرگ‌ترین زرادخانه اتمی در منطقه را دارد.

مقامات ایران تاکید کرده‌اند تولید و به‌کارگیری تسلیحات اتمی جایی در برنامه دفاعی ایران ندارد و ماهیت برنامه هسته‌ای ایران صلح‌آمیز است.

رییس رژیم صهیونیستی خواستار اقدام جهانی علیه ایران در این زمینه، در صورت نیاز شد.

او بدون اشاره به فعالیت تخریبی رژیم صهیونیستی توسط برخی ریزبالگردها در روزهای اخیر در ایران که مقامات ایران آن را بی‌اهمیت تلقی کرده و پدافند دفاع هوایی نیز با موفقیت توانست با آن مقابله کند، گفت که در "بازی شطرنج سیاست جهانی موضوع این است که مسئولانه و با خویشتن‌داری عمل کنیم."

رییس رژیم صهیونیستی که تا کنون، علنا درباره این اقدام در ایران اظهار نظر نکرده است، با اشاره به این موضوع گفت: فکر می‌کنم بهترین کار این است که برای همه نامعلوم باشد.

هرتزوگ با نادیده گرفتن نقش ثبات‌زدای رژیم صهیونیستی در امنیت و ثبات منطقه به واسطه دهه‌ها اشغالگری، مدعی شد که ایران بی‌وقفه علیه تمدن غرب فعالیت می‌کند و به دنبال نفوذ بیشتر در خاورمیانه است و وحشت و نفرت را به سراسر جهان می‌پراکند.

او از اروپا خواست که به آنچه "تهدید واقعی علیه ثبات در جهان" و ناشی از ایران است توجه کند.

هرتزوگ در اظهاراتی ضدایرانی گفت که باید با ائتلاف ناتو با این کشور مقابله کرد.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898157

دیگر خبرها

  • هفته تعیین‌کننده برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان
  • بشار اسد: برای آمریکا فقط منافع مهم است و هیچ شریکی ندارد
  • تلاش ۲۰ کشور برای ممانعت از پاسخ ایران به اسرائیل | به اقدام متجاوزانه دیگر پاسخ قوی‌تر می‌دهیم | واکنش به حادثه امنیتی در سفارت ایران در فرانسه
  • بشار اسد: آمریکا از هر درگیری در جهان استفاده می‌کند
  • اظهارات تهدیدآمیز رئیس اسرائیل علیه ایران
  • روز ۱۹۹ طوفان‌الاقصی| حمله به پایگاه‌های آمریکا در سوریه
  • بشار اسد: آمریکا از هر درگیری در سطح جهان استفاده می‌کند
  • بشار اسد : آمریکایی‌ها از هر درگیری سود می‌برند/ سیاست این کشور بر اصل «تفرقه بیانداز و حکومت کن» استوار است
  • جنایات اسرائیل اعتبار قوانین بین‌المللی را نابود می‌کند
  • راهبرد آمریکا در غرب آسیا چرا و چگونه شکست خورد؟