Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی لاریجانی یکی از «سخت‌تعامل»ترین مسئولین کشور است. کسی که نه با رسانه‌ها و نه با دانشجویان، گفتگوهای صریح و چالشیِ خاصی نداشته. از آخرین حضور او در دانشگاه‌ها 6 سال می‌گذرد و در تمام این مدت، او هرگز به دعوت دانشجویان پاسخ مثبت نداده. 

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ اول هفته بود که مسئول سیاسی بسیج دانشگاه شریف در توییتر از برگزاری جلسه خصوصی جمعی از بسیجیان هشت دانشگاه تهران با علی لاریجانی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلسه‌ای که زمان دقیقش هنوز از جانب سلیمانی و بقیه بچه‌های بسیج رسانه‌ای نشده و احتمالاً امروز یا فردا- اگر تغییری در اصل برگزاری‌اش ایجاد نشده باشد- برگزار خواهد شد. 

 

علی لاریجانی یکی از «سخت‌تعامل»ترین مسئولین کشور است. کسی که نه با رسانه‌ها و نه با دانشجویان، گفتگوهای صریح و چالشیِ خاصی نداشته. از آخرین حضور او در دانشگاه‌ها 6 سال می‌گذرد و در تمام این مدت، او هرگز به دعوت دانشجویان پاسخ مثبت نداده.  پس از تصویب برجام و افزایش معنادارِ انتقادات دانشجویان از لاریجانی هم او حاضر به ترمیم ارتباط ضعیفش با دانشجویان نشد و در هیچ نشستی برای پرسش و پاسخ با آن‌ها حضور پیدا نکرد.  در چند ماه اخیر و به واسطه پیگیری‌های مکرر جمعی از دانشجویان اما، ارتباط محدودی میان رئیس مجلس و تعداد بسیار اندکی از دانشجویان شکل گرفته. ارتباطی که در نهایت منجر به هماهنگی یک جلسه خصوصی با او برای بسیج دانشجویی شد.

 

در واقعیت که فرصتش فراهم نشده، اما در فضای رسانه و بین خودمان، می‌توانیم لاریجانی را در جایگاه پاسخگویی به دانشجویان تصور کنیم و سوالات‌مان از او را بنویسیم. اینجا، جای چنین کاری است. هر سوالی که فکر می‌کنید باید از رئیس مجلس پرسیده شود را در بخش «نظرات» برایمان بنویسید. قول که نمی‌توانیم بدهیم، اما امیدواریم بتوانیم این سوالات را به نحوی در اختیار بچه‌های حاضر در جلسه با لاریجانی بگذاریم. اینجا می‌تواند جایی برای ارائه سوالات مهم دانشجویان از لاریجانی باشد. سوالاتی که سال‌هاست در گلوی دانشجویان مانده و امکان بروز پیدا نکرده. 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جلسه با رئیس مجلس جلسه دانشجویان با لاریجانی جلسه با لاریجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۶۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علیرضا آرامی پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با مسئول بسیج رسانه استان سمنان به میزبانی دفتر خود، ضمن اشاره به اهمیت کار رسانه‌ها، تاکید کرد: تمام دلسوزان کشور باید در قالب اقشار مختلف بسیج فعال باشند تا کارها با روحیه بسیجی پیش رود

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید روحیه بسیجی و شعار ما می‌توانیم را در جامعه ترویج دهند، افزود: فعالان بسیج رسانه باید کارها را با ضوابط یک بسیجی انجام دهند انجام کارها با روحیه بسیجی سبب استحکام و تقویت کارها می‌شود.

امام جمعه گرمسار در ادامه تاکید کرد: رسانه‌ها و فعالان این عرصه واسطه‌های رسیدن اخبار به مردم هستند می‌توانند باعث خرابی کارها شوند یا پیشرفت و آبادی و لذا باید گفت کار خبرنگاران بسیار حساس است و می‌بایست دقت فراوانی در آن داشت.

آرامی خواستار برگزاری دوره‌های آموزشی از سوی بسیج رسانه برای مردم و رسانه نگاران شهرستان گرمسار شد و ابراز کرد: بسیج همواره مظلومیت‌های خاص خودش را داشته و دارد بخشی از این مظلومیت به دلیل فتنه‌هایی می‌باشد که توسط دشمن و عوامل او بر علیه بسیج ایجاد شده است.

کد خبر 6087454

دیگر خبرها

  • بسیج اساتید باید کارکرد متفاوتی در جهاد تبیین داشته باشد
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • حضور «گارد ملی» و ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته به دانشجویان حامی فلسطین + فیلم و عکس
  • سانسور تظاهرات دانشجویان کلمیبا در رسانه‌های بیگانه
  • تظاهرات دانشجویان در آمریکا یادآور اعتراض‌ها به جنگ ویتنام است
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا