Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@15:57:13 GMT

مسمومیت ۸ نفر در قم

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۶۷۰۰

مسمومیت ۸ نفر در قم

سخنگوی اورژانس قم خبر داد: ۸ نفر با گاز مونوکسید کربن در سه محل مختلف در قم دچار مسمومیت شدند.

به گزارش‌ ایسنا‌، مهدی فراهانی در تشریح این خبر عنوان کرد: در روز دوشنبه ۸ نفر با گاز co  در سه محل مختلف در قم دچار مسمومیت شدند.

سخنگوی اورژانس قم افزود: یکی از این مسمومیت ها مربوط به ۳ نفرخانم در قم بود که با گاز مونو‌کسیدکربن دریک کارگاه دچار مسمومیت و هر ۳ نفر به بیمارستان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: همچنین مسمومیت ۳ نفر از اعضای یک خانواده با گاز co ‌که هر ۳ نفر در محل توسط کارشناسان فوریت پزشکی بصورت سرپایی درمان شدند؛ از دیگر گزارشات بود.

فراهانی بیان کرد: 2 ‌نفر آقا نیز در یک مغازه با گاز co ‌دچار مسمومیت شدند که خوشبختانه هر دو نفر درمان سرپایی شدند و با توجه به تماس‌ به موقع با اورژانس و نیز اقدامات درمانی صحیح نیازی به انتقال به مرکز درمانی نبود.

وی خاطرنشان کرد: هر سه مورد حادثه مربوط به استفاده غیر ایمن و غیراصولی از وسایل گرمایشی ازجمله خروج لوله بخاری ازمحل و نیز وجود‌ آبگرمکن بدون کلاهک در حمام بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مسموميت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۶۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان بیمار ۷۰ ساله در چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان گفت: در پی درخواست کمک برای بیمار ۷۰ ساله‌ای که دچار علائم سکته مغزی شده بود، کارشناسان عملیاتی اورژانس پایگاه دورک آقایان سجاد کیانی و رضا اسحاقی به محل اعزام شدند و پس از انجام اقدامات درمانی مناسب، بیمار برای تکمیل درمان به بیمارستان لردگان منتقل شد.

دیگر خبرها

  • نجات جان بیمار ۷۰ ساله در چهارمحال و بختیاری
  • ۴۰ شهر خراسان رضوی دچار تنش آبی
  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد
  • افزایش ۲۷ درصدی مرگ بر اثر مسمومیت قرص برنج در مازندران
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در شیراز
  • ۱۷۸ نفر پارسال بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران فوت کردند
  • مرگ ۱۷۸ نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران
  • فوت ۴۱۴ نفر براثر حوادث ناشی از کار
  • ویتامین‌هایی که باعث کاهش وزن می‌شوند
  • آقایانی که حرف رهبری درباره مسمومیت دختربچه ها را قبول نداشتند، همه کاره انتخابات بودند /بی‌تعارف، جنگ قدرت است و نابرابری و نامردی!