Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@22:53:10 GMT

کاهش بهای نفت در بازارهای جهانی

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۶۸۰۳

بهای هر بشکه نفت خام آمریکا(وست تگزاس اینترمیدییت‏) با یک دلار و هشت سنت کاهش نسبت به پایان معاملات روز کاری پیشین، به 50 دلار و 51 سنت رسید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از خبرگزاری رویترز از نیویورک، در پی آمارهای نه چندان مناسب اقتصادی از چین که از کند شدن رشد اقتصادی چین و در نتیجه آن، گمانه زنی ها برای کاهش تقاضا حکایت دارد، ­بهای نفت خام سبک و شیرین ‏شاخص ‏نیویورک، ‏وست تگزاس ‏‏اینترمیدییت(دابلیو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تی.آی)‏ ‏در پایان روز کاری بازار نفتی نیویورک کاهش یافت.
بهای نفت خام سبک ‏برنت (دریای شمال)‏ که ‏از آن به عنوان ‏یکی از مراجع مهم قیمت گذاری ‏ نفت داد و ستد ‌شده در ‏‏بازارهای بین المللی و پایه ای برای قیمت ‏گذاری دیگر انواع نفت ‏در بازار اروپا ‏استفاده می شود، برای تحویل در ماه مارس با یک دلار و 49 سنت کاهش (دو ممیز چهل و شش صدم درصد) نسبت به پایان معاملات روز کاری پیشین، به 58 دلار و 99 سنت رسید.
همچنین؛ بهای هر بشکه نفت خام سبک و ‏‏شیرین آمریکا (وست تگزاس اینترمیدییت‏) که بیشتر برای ‏‏قیمت گذاری نفت مصرفی ‏‏آمریکا به کار ‏برده می ‏شود، در پایان معاملات ‏بازار نفتی ‏نیویورک، ‏برای تحویل ‏در ماه فوریه با یک دلار و هشت سنت (دو ممیز نه صدم درصد) کاهش نسبت به پایان معاملات روز کاری پیشین، به 50 دلار و 51 سنت رسید.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: نفت کاهش اقتصادی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۶۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش بیش از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ فاز اصلاحی شاخص شروع شد؟

رباب وفایی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: چند روز گذشته شاهد افزایش تقاضا و رشد شاخص در بازار بودیم، اما امروز عرضه بر تقاضا برتری پیدا کرد و اکثر نماد‌های شاخص ساز در منفی کار خود را به پایان رساندند. این اصلاح موقت فرصت مناسبی برای توجه به سهام جا مانده و خودنمایی مجدد بازیگر محور‌ها است.

این کارشناس بازار سرمایه می‌گوید: شایعه‌ای جدید در مورد واگذاری سهام تودلی خودروسازان دوباره به گوش می‌رسد که رنج‌های مثبت و استقبال از این صنعت را به همراه داشت. 

او افزود: امروز ارزش معاملات کل به ۹۴۵۸ میلیارد تومان رسید که از این مقدار ۵۰۳۳ میلیارد تومان سهم ارزش معاملات خرد بوده است. همچنین بازار ۵۲ میلیارد تومان ورود پول حقیقی را تجربه کرد. در پایان معاملات امروز تعداد ۳۶۸ نماد (۴۷ درصد) در مثبت و ۴۱۴ نماد (۵۳ درصد) در منفی به کار خود پایان دادند. پس از گذشت از سقف قبلی، بازار به تعادل رسیده و می‌توان همچنان به امید جبران جاماندگی بازار روی سهم‌های بازار سهامداری کرد.

او در نهایت بیان کرد: شاخص کل با بیش از ۱۳۴۰۰ واحد کاهش رو به رو شد و به سطح ۲ میلیون و ۳۰۳ هزار واحد رسید. این در حالی بود که شاخص هم‌وزن که نشان دهنده وضعیت کلی نماد‌های کوچک و متوسط است بارشد ۱۳۲۱ واحدی همراه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی قیمت دلار ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جهش بهای نفت در بازار جهانی
  • ریزش بیشتر قیمت دلار در راه است؟
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد
  • ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ طلا و سکه در معاملات امروز
  • افزایش بهای جهانی نفت
  • کاهش بیش از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ فاز اصلاحی شاخص شروع شد؟
  • پیام «وعده صادق» به قیمت نفت در بازارهای جهانی
  • ثبات نسبی بهای نفت در بازار جهانی
  • چین کمر تسلا را شکست/ حراج خودروهای تسلا برای ماندن در بازار