Web Analytics Made Easy - Statcounter

برزگر گفت: جلب رضایت ایثارگران مهمترین هدف بنیاد شهید است و باید تلاش کنیم تا رضایت بیش از پیش خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را در راستای خدمت رسانی بدست آوریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان و به نقل از روابط عمومی ایثار واحد زنجان، عباس برزگر در مراسم تودیع و معارفه رئیس بنیاد شهید شهرستان ابهر که در دفتر فرماندار این شهرستان برگزار شد، از مساعدت و حمایت‌های فرماندار ابهر در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تجلیل از زحمات ارزشمند سید رضی‌الدین موسوی در زمان تصدی پست ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ابهر، مریم رنجبر را به عنوان سرپرست بنیاد شهید شهرستان معرفی کرد.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 3 هزار شهید استان به ویژه 250 شهید عملیات کربلای 4 و 5 ، اظهار داشت: خدمت به خانواده معظم شهدا افتخار بزرگی است که اجر و پاداش آن تنها از سوی خداوند متعال قابل ‌محاسبه است و با ارزش‌های مادی نمی‌توان آن را جبران کرد.

 

وی بر ضرورت اهتمام در توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و افزود: تسریع و تسهیل در ارائه خدمات دهی به عزیزان شاهد و ایثارگر باید بیش از پیش مدنظر قرار گیرد.

 

برزگر به ابلاغ استاندار در خصوص اجرای طرح نهضت دیدار با خانواده‌های معظم شهدا اشاره کرد و گفت: این طرح با هدف دیدار و دلجویی از خانواده معظم شهدا به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح استان برگزار می شود که بنیاد شهید شهرستان ابهر نیز باید در این امر اهتمام جدی داشته باشد.

 

وی با اشاره به بخشنامه هیأت دولت در راستای بکارگیری جوانان و زنان در پست‌های مدیریتی افزود: با توجه به تاکیدات استاندار بر ضرورت اسکان مدیران شهرستانی در محل خدمت موجب شد تا رنجبر با 23 سال سابقه کار در بنیاد به عنوان سرپرست بنیاد شهید شهرستان ابهر منصوب شود.  

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استان با بیان اینکه همکاران برای رفع مشکل خانواده معظم شهدا از هیچ کوششی دریغ نورزند، افزود: باید تلاش کنیم تا رضایت بیش از پیش خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را در راستای خدمت‌رسانی بدست آوریم.

 

وی در پایان از زحمات همه همکاران بنیاد شهید قدردانی کرد و دوام توفیقات را از درگاه خداوند متعال خواستار شد. 

          

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: سفر رئیس جمهور به گلستان سفر رئیس جمهور افتتاح پروژه ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان حسن روحانی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی روحانی فرمانده کل ارتش خبرگزاری شبستان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان خانواده شهدا ایثار و شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۶۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران

سید احمد موالی زاده فرماندار اهواز به منظور بررسی و پیگیری مشکلات بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲ اهواز از بخش های مختلف این بنیاد بازدید کرد.

فرماندار اهواز در این بازدید ضمن نشست با اصغر بایمانی نژاد رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲، معاونین و تعدادی از مسئولان و کارشناسان بنیاد، مسائل و مشکلات خانواده های شهدا،جانبازان و ایثارگران را مورد بررسی قرار دادند.

موالی زاده ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲، از پیگیری ویژه جهت رفع مشکلات جامعه هدف خبر داد و گفت: رفع مشکلات خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در اولویت قرار دارد و همه وظیفه داریم مشکلات این قشر را با جدیت پیگیری و رفع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • قوانین مصوب با اعتبارات بنیاد شهید همخوانی ندارد
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است