Web Analytics Made Easy - Statcounter

ظاهرا سرمربی عراق و کلا عراقی ها هنوز متوجه نشده اند کارلوس کی روش استاد جنگ روانی است چون در آستانه بازی فردا همه تلاش خود را برای به راه انداختن جنگ روانی به کار گرفته اند. بعد از آنکه کاتانج سرمربی این تیم گفت ایران نقاط ضعف زیادی دارد، حتی بیشتر از نقاط قوتش، خبرنگاری عراقی در تمرین ایران حاضر شد و به شکل عجیبی یک سوال مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در حالی که مدام تلاش می کرد یک سوال را از شروع مصاحبه بپرسد، در نهایت رو به سرمربی تیم ملی گفت: «ما شما را شکست می دهیم! نظرتان چیست؟» اوسیانو هم خیلی هوشمندانه گفت تیمی که خوب است و تیم خوب برای برد بازی می کند. ظاهرا عراقی ها هنوز کی روش را خوب نشناخته اند که دوست دارند اینگونه و حتی از طریق خبرنگاران خود در محل تمرین ایران جنگ روانی راه بیاندازند. امروز باید منتظر صحبت های کی روش در کنفرانس مطبوعاتی بازی باشیم!

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کارلوس کی روش بازی جنگ ایران مصاحبه سرمربی تیم ملی تیم ملی ایران تیم ملی عراق جام ملتهای 2019 آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۷۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاپ مجله اختصاصی برای یک بازی لیگ برتر! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و چهارم لیگ برتر عصر امروز تیم‌های فولاد و مس در اهواز به مصاف یکدیگر می‌روند.

در فاصله چند ساعت تا شروع این مسابقه بخش رسانه‌ای باشگاه فولاد از پوستر خود برای بازی با مس رونمایی کرد که طرح جالبی در آن به کار رفته است.

فولادی‌ها در پشت‌زمینه این پوستر ورزشگاه اختصاصی خود را قرار داده‌اند و مجله‌ای را در دست یک هوادار گذاشتند. مجله‌ای که تاریخ و زمان مسابقه امروز با مس رفسنجان را نمایش می‌دهد و البته از تصویر سه بازیکن قرمزپوش اهوازی در آن استفاده شده است.

لوسیانو پریرا، جفرسون باهیا و شاهین توکلی سه بازیکن فصل گذشته مس رفسنجان هستند که اکنون بازیکن فولاد هستند و حالا عکس آنها در طرح مجله باشگاه خود به کار رفته است.

گفتنی است، دیدار فولاد و مس ساعت 18:10 امروز در ورزشگاه اختصاصی فولاد شروع می‌شود.

دیگر خبرها

  • چاپ مجله اختصاصی برای یک بازی لیگ برتر! (عکس)
  • شروع خوب ایران با غلبه‌بر افغانستان / شگفتی‌سازی قرقیزستان با پیروزی مقابل ژاپن
  • نحوه کشته شدن معمر قذافی / انفجار مجسمه‌های بودا در بامیان / حال و هوای شانگهای از دهه 30 تا 80 میلادی / اسرای عراقی با پرچم ایران در تهران
  • شروع قوی رم: میلان آچمز شد! (عکس)
  • گل تماشایی بلافاصله پس از شروع بازی در لیگ فوتبال شمالی انگلیس / فیلم
  • اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید، نخستین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!
  • اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید اولین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • آتش بازی ستاره عراقی سابق پرسپولیس در قطر
  • این دروازه‌بان مشهور جهان استاد بازی‌های روانی بود + ویدئو